Nederlands forum versus Engels forum

M's girl said:
---------

Dat is nopu aardig gezegt van you. Ik heb zelf ook geprobeerd dit forum een beetje op te krikken, door een beetje provocerende posting te schryven. maar ik denk dat we gewoon neiet de kritishe massa hebben. Maar, en dat is echt zo ik zwerf een beetje rond op deze web site, en ik heb ongebonde plezier om te lezen wat jy allemaal te vertellen hebt. dus momenteel neem ik hier altyd een kykje om te zien of er iets nieuws is.
Ik heb je vraag nog niet beantwoord, mishien als we gewoon heel veel lol maken, dat er dan vanzelf meer nuchtere nederlanders mee doen. Maar ja? wat is lol?

Last edited by a moderator:
Ja dat was inderdaad als een ondubbelzinnig compliment Bedoeld.
Mischien zou je nederdanders van buiten deze gemeenschap kunnen aantrekken door links uit te wisselen met nederlandse web sites.

Overigens moet je wel oppassen om aan te nemen dat wt je hier als consensus leest niet perse ook in de gemeenscap waar je woont, of op het werk de consensus is. Mensen die hier vaak komen zyn natuurlyk wat minder preuts, and staan wt meer open tegen over nieuwe ervaringen. Het is dus oppassen gebazen op het verjaarsfeestje van de buuren na een paar borreltjes :D

Tja als je wat vrye opvattingen hebt over sex, dan is dat op zich zelf nog geen garantie dat je niet bekrompen bent. Denk maar hoeveel mannen (of michien ook vrouwen) vreemd gaan maar dan wel heel boos worden als blykt dat hun partner dat ook doet. Ik heb er een paar voorbeelden van. Wat ik wilde zeggen is dat als je van nature heel preuts bent, en dus niet de kat in het donker knypt, je hier waarschynlyk niet terecht komt. Dat betekend dus dat deze groep uit de samen leving hier geen stem heeft. En ik heb geen idee hoe groot die groep is.
En wat dat feestje betreft, het zou een begin kunnen zyn van een hechte vriendschap. maar probeer het uit op eigen risico

Ik hang meer rond op het engelse gedeelte omdat er daar eenmaal sneller op je posts gereageerd word.

Voor mij een van de reden om mij zelf hier aan te melden is natuurlijk niet alleen om een part te zijn van een cumm-unity maar ook om mijn Nederlands wat meer aandacht te geven. truthfully , het is een pit-stop tussen de wank sessies door. :D
Het is een tijd geleden geweest dat ik Nederlands heb getyped. Het is te vergelijken met het schrijven. Je verleert het nooit maar in the end alleen jij kan ontcijferen wat je werkelijk probeert over te brengen.

Dus voor nu zal ik mij mainly begeven hier by my fellow countrymen.
Bedankt voor het geduld.
1216.

M's girl said:
Joh!

Dus wij kunnen aan je Lit bezoek (of eigenlijk afwezigheid) opmaken wanneer jij in een wank-sessie zit? :D Interessant... :p

Voorlopig kan ik je heel goed ontcijferen hoor. Je mag hier Nederlands en Engels door elkaar gooien, geen probleem. We verlenen ook een vertaalservice en zelfs een corrigeer-service als je dat zou willen (ja, ben een beetje een taalfreak soms).

Wank-sessie, oke :cool:

Back