M's girl
Leaving
Natte vrouwen
Omdat sex sells dacht ik de thread maar deze naam te geven...
Een goed alternatief voor het Engelse "squirting" is er niet echt vind ik, en ik vond dat de thread wél een Nederlandse titel moest hebben.
Oké.... weten we allemaal wat squirting is? Als het niet zo is zeggen hoor! Want anders kan je niet meepraten. In een andere thread gaf Wolf aan dat hij een zwak had voor Cytherea en haar gave (namelijk squirting, for those of you who don't know). Ik zet mijn vraagtekens bij het hele fenomeen en zeker bij de manier waarop dat zich bij Cytherea manifesteert.
Ik zal stukje bij beetje mijn visie, ondersteund door teksten die ik elders van Lit en het net geplukt heb, geven.. maar dat nu even snel in één keer doen wordt een beetje veel werk. Bovendien wil ik de discussie wel gaande houden.
Laat ik voorop stellen dat ik

Oké... iedereen is anders en iedereen beleeft sex anders. De ene vrouw is niet vochtig te krijgen (
) en de volgende doordrenkt het matras per neukpartij. Ikzelf word behoorlijk snel behoorlijk nat (zo, weten jullie dát ook weer; ik durf straks GEEN van jullie ooit nog onder ogen te komen zo langzamerhand
) maar hele bakken 'vocht' tegelijk produceer ik alleen maar met plassen.
Allemaal tegelijk: "It is NOT pee"!
Nee, dat zal wel... maar wat is het dan wel? Voordat ik mijn visie ga geven wil ik wel wat eerste reacties horen.
Discuss please (zouden ze aan de andere kant roepen)....

Een goed alternatief voor het Engelse "squirting" is er niet echt vind ik, en ik vond dat de thread wél een Nederlandse titel moest hebben.
Oké.... weten we allemaal wat squirting is? Als het niet zo is zeggen hoor! Want anders kan je niet meepraten. In een andere thread gaf Wolf aan dat hij een zwak had voor Cytherea en haar gave (namelijk squirting, for those of you who don't know). Ik zet mijn vraagtekens bij het hele fenomeen en zeker bij de manier waarop dat zich bij Cytherea manifesteert.
Ik zal stukje bij beetje mijn visie, ondersteund door teksten die ik elders van Lit en het net geplukt heb, geven.. maar dat nu even snel in één keer doen wordt een beetje veel werk. Bovendien wil ik de discussie wel gaande houden.
Laat ik voorop stellen dat ik
a] zelf niet squirt
b] dat ook niet zo nodig hoef, maar het tot een bepaalde hoogte (mate eigenlijk) wel geil vind, en
c] ik NIET jaloers ben op vrouwen die het wel doen/kunnen
Dat zeg ik omdat ik zo maar het vermoeden heb dat dat wellicht gesuggereerd zal gaan worden b] dat ook niet zo nodig hoef, maar het tot een bepaalde hoogte (mate eigenlijk) wel geil vind, en
c] ik NIET jaloers ben op vrouwen die het wel doen/kunnen

Oké... iedereen is anders en iedereen beleeft sex anders. De ene vrouw is niet vochtig te krijgen (

Allemaal tegelijk: "It is NOT pee"!
Nee, dat zal wel... maar wat is het dan wel? Voordat ik mijn visie ga geven wil ik wel wat eerste reacties horen.
Discuss please (zouden ze aan de andere kant roepen)....