Naaktfoto's, wel of niet?

M's girl

Leaving
Ontslag door naaktfoto (SexNieuws van dinsdag 11 juli 2006)

Rebekah Revels een 24-jarige vrouw die onlangs is gekroond tot Miss North Carolina, heeft haar ontslag al weer ingediend. Een ex-vriendje heeft een belastende email gestuurd naar de Miss America organisatie, waaraan ze zou deelnemen binnenkort.

In het mailtje staat onder meer discutabele informatie over haar persoonlijk en als bijlage is een een naaktfoto van Revels meegestuurd. Volgens Revels was het een slechte relatie en wil haar ex-vriend nu wraak nemen omdat zij hem destijds heeft gedumpt. Haar vriend heeft haar overvallen door de foto’s te nemen terwijl ze zich stond om te kleden aldus de schoonheidskoningin. Op de foto staat ze met blote borsten en haar gezicht is duidelijk herkenbaar.

Volgens officials heeft Revels op eigen iniatief haar kandidatuur ingetrokken. Revels echter is bang dat vanwege het belastende materiaal de organisatie haar niet mee zou laten doen vanwege de contractuele verplichtingen. De organisatie sluit een contract af met de deelnemers aan de Miss America verkiezing. Het contract verbiedt deelneemsters deel te nemen aan activiteiten die kunnen worden aangemerkt als nietmoreel, oneerlijk of onfatsoenlijk. Ik had nooit gedacht dat hij me zoiets zou aandoen, aldus de teleurgestelde Revels.​

Nou, daar ben je mooi mee. Of eigenlijk niet. De vraag is nu: hebben jij en je (een) partner wel eens naaktfoto's gemaakt van elkaar en van jullie samen en denk je er wel eens over na of dat ooit nog eens ergens, in de toekomst, schadelijk zou kunnen zijn?

Toen ik een teenager was nam ik altijd een polaroid picture van mijn "partners naaktheid" zeggend dat ik aan haar zal denken wanneer ik mij "eenzaam" voelde.

Ofcourse was it meer een scheme om bewijs te hebben dat ik sex met haar gehad had.

(ik was niet echt de gentlemen toen ik jonger was.)
ik heb ze waarschijnlijk nog liggen in de proverbial "oude doos" in mijn ouderlijk huis.

o1216o said:
Toen ik een teenager was nam ik altijd een polaroid picture van mijn "partners naaktheid" zeggend dat ik aan haar zal denken wanneer ik mij "eenzaam" voelde.

Ofcourse was it meer een scheme om bewijs te hebben dat ik sex met haar gehad had.

(ik was niet echt de gentlemen toen ik jonger was.)
ik heb ze waarschijnlijk nog liggen in de proverbial "oude doos" in mijn ouderlijk huis.

Oké.... de vraag is natuurlijk nu... als één van die meisjes ineens beroemd wordt. Wat doe jij dan met haar foto? Denk je...?

Ik ben blij dat ik Qua gedachte goed en moral gegroeid ben.
Nu zal ik er zeker niet aan denken (karma and all that.)

Maar was het geweest toen ik jonger was.
Blackmailen die handel!!! . Niet voor geld ofzo.. Booty-call ! :D

(yes, i wasnt a nice man growing up.)

Wij hebben wel naakt (en meer...) foto's gemaakt. Mijn huidige Av is daar getuige van (no that's not me :D ) We hebben er ook wel over gegrapt wat je er mee zou kunnen doen als....

Ik denk dat we beiden integer genoeg zijn om de ander daar nooit mee in verlegenheid te (willen) brengen maar ja, dat was het stel waar de thread mee begon waarschijnlijk ook van mening.

En dan denk ik... ik begrijp dat het hier over naaktfoto's gaat (en niet over foto's genomen gedurende sex tussen de twee). Blote tieten, meer niet. SO WHAT? What is the big deal?

Kan dat alleen in Amerika? Of zouden wij ook zo preuts zijn... toch?

Als ze niet beroemd zou zijn ( en ik heb het niet over "Action-pictures" ) blijft er weinig mediums over om haar te kunnen blackmailen..
sure, je kan zeggen ik stuur het op naar al je familieleden en vrienden of ik post het op het prikbord van je kinds school.Of ik plak het op elke lichtpaal in je omgeving.

Maar als ze famous zou zijn komen er veel meer belangen in het spel.

Het blijft raar dat de hele wereld zo spastisch doet over naakt en sex enzo. Oké, we hoeven heus niet allemaal in het openbaar aan kroonluchters te gaan hangen enzo, maar iedereen heeft sex (nou ja, bijna iedereen) en niemand wil "het weten" terwijl weer bijna iedereen naar sex suft op het net. Wat is dat toch?

Maar goed.... je zegt dus dat het (alleen) om geld gaat? Wrok lijkt me hier het eerste motief, en daar zou ik, denk ik, mijn schouders over ophalen. Het lijkt me nog beter, eigenlijk, om te reageren met:

"hé wacht even, als jullie foto's willen zien dan heb ik eigenlijk mooiere!!"...... en die dan zelf plaatsen onder het motto van "Zo, uitgeluld" (maar zo zal het wel niet werken... hmmm)​

Maar word je daar nou beter van om uit boosheid de foto's te publiseren.

Sure, je heb van die "Simple minds" die dat zouden doen.
Maar als je erover nadenkt kan je erzo veel meer voor krijgen.

"we" zijn zo preuts door de media en public opinion. en dan heb ik het over eeuwen geleden Renaicance,Victorian.Waar ieder boven zijn stand (wilden) leven. Om gerespecteerd te worden Door je "Civilized superiority". Barbaren dragen geen kleren en neuken erop los. En geloof hielp natuurlijk ook niet.

Nu word naaktheid al meer geaccepteerd.
Ik heb ooit een hypothese geschreven : what if al die eeuwen ( westerse society) niet de borsten waren bedekt maar zeg maar de enkels of de polsen. zou de polsen of enkels dan Van even grote sexuele waarden hebben als de borsten nu?.

mijn conclusie was dat in "barbaric" civilization de borsten vrij rond hangen en zo ook niet als seks objecten worden beschouwd maar meer als voedingscontainers voor de infants.

Last edited:
o1216o said:
..... mijn conclusie was dat in "barbaric" civilization de borsten vrij rond hangen en zo ook niet als seks objecten worden beschouwd maar meer als voedingscontainers voor de infants.

En zo werkt het ook. Het gaat ook niet om de borsten maar om het taboe. Om het feit dat iets ineens iets geheimzinnigs krijgt als we met z'n allen bepalen dat we iets eigenlijk niet zouden mogen zien.

Als jouw geschetste situatie aan de orde was geweest hadden nu alle mannen zich afgetrokken op geile plaatjes van ontblote enkels. (Sommigen doen dat evengoed, maar die categorie hoort in een andere thread thuis).

Als mijn scenario van polsen erotisch was geweest, dan weet ik zeker dat de media het altijd "op moet focken" voor iedereen .
Dat de modebeeld bepaald dat dunnere polsen meer "desirable " zijn dan een wat meer gezette. :confused:

Last edited:
Ah, de media ja, en dan is het balletje weer rond, want zij zijn ultimately weer degene die die foto's dan publiceren en er veel geld mee maken. Het is dus in hun eigen belang dat zij controversie zaaien. Maar dat wisten we natuurlijk al.

Ach, het is wat het is. En toch verbaas ik me er af en toe over. Of nee, erger ik me er aan. Omdat ik geen probleem heb met commercialiatie van iets. Maar als we het over mensen hebben en er zijn mensen de dupe van... dan wordt het weer net even iets anders....

Back