Mooie benen

rakeandhoe

Really Really Experienced
Heb ooit eens een thread gezien hier waar gevraagd werd om foto's van dames benen te posten.
Geweldig idee natuurlijk, omdat dit een van de dingen is die onze lieve heer geweldig gedaan heeft, Eva het paradijs ontnemen maar wel haar benen laten behouden.

Edit: Link er uit; foto's (vanaf post #3) er in! Thanks Rake... ik zal eens gaan zoeken naar mooie-benen-plaatjes voor je!

M's

Last edited by a moderator:
Nou M's, verwijder hem dan maar snel.
We willen geen problemen natuurlijk.
Een aantal foto's zijn bijgevoegd om te laten zien wat ik bedoel.
Goed voorbeeld doet volgen toch?

Done!

Ik zal wat fijne plaatjes voor je erbij zoeken. Even geduld AUB.

Zelfde vrouw, zelfde benen, verschillende situaties.
He, noem 't een fetish.....

rakeandhoe said:
Lijkt wel of ik de enige ben die benen mooi vindt.
Ik vind vrouwen benen ook erg mooi. Wel raar dat ik mannen benen bijna nooit mooi vind. Die van mijn man zijn uiteraard schitterend. ;)

Ja, af en toe zie ik ook mooie mannen benen - maar ik zie meer mooie vrouwen benen. Haha. Het is, denk ik, de vorm dat het hem doet. Mannen benen kunnen zo hoekig zijn en ik houd van rond. Dunne Beentjes en overdadig haar vind ik ook niet mooi maar een mannen been moet wel wat haar hebben vind ik.

Het is absoluut niet eerlijk dat wij van alles moeten plukken en scheren terwijl het bij mannen juist goed staat. Zucht.

Last edited by a moderator:
Your welcome!!!

Ook nog een foto van het andere been in het assortiment?

Ik moet zeggen Jezabel, je ziet er goed uit hoor! En al die kleding is echt heerlijk erbij. Vooral hoge hakken etc. :rose:

Nog een kleintje dan.
Ik dacht dat mannen van mooie vrouwen benen hielden..........maar lijkt er niet op.

Back