Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
realwanderer said:<knip>OK mannen zitten inderdaad heel anders in elkaar, maar ik ben van mening dat veel vrouwen die in problemen met mannen komen gewoon een slechte man gekozen hebben. En ik vraag me soms ook af hoe het mogenkyk is dat ze dat niet door hadden. (Ik heb het hier niet meteen over mislukte huwlyken, maar meer over mannen die hun vrouw lichaamelyk of geestelyk kwellen). Zulke types kun je al van ver er uit pikken. Hoe kan het dan zyn dat een vrouw daar op valt. De blindheid komt dus by byde sexen voor.
Michelrpg said:teveel tekst naar mijn smaak. Maar ik wou even reageren op dit stukje
'Geen "je hebt geen idee hoe ik me voel op dit moment" uitspraken meer. Geen "als je snapte wat ik bedoel dan zou je niet zo doen/reageren" meer.... Ideaal?'
het mooie van massages, zoenen, etc etc, is juist dat je nooit weet wat er goed of fout zal gaan. Stel je voor dat je altijd alles perfect doet. gaat toch uiteindelijk ook vervelen? Ik vond het juist heerlijk om alles te proberen met mn ex. Dat was fijn, dat was minder. Het een was heerlijk, het ander was een eenmalige ervaring.
michelrpg said:Het lijkt mij als je alles zou weten qua gevoelens, dat je net zo goed een plastic pop zou kunnen trouwen. ben je ook van alle gezeik af![]()
Dat kan wel hoor, moet je die pop in haar hoofd knijpenRavennera said:Maar dit ben ik niet met je eens, hoewel ik natuurlijk best begrijp wat je bedoelt... een robot in menselijke vorm en met een warm lichaam (?) zou dan beter zijn, want voor zover ik weet kan een plastic pop je bijvoorbeeld niet geil aankijken als ze je deep-throat ;-)
Rave
E's Toy said:Dat kan wel hoor, moet je die pop in haar hoofd knijpen![]()
E's Toy said:Dat kan wel hoor, moet je die pop in haar hoofd knijpen![]()
haha dat wil je niet weten, lees de prostate milking thread maarlastmanonearth said:Wat is ook weer een prostaat-gemelkte wannabe? Ik heb het geweten maar ben het vergeten...
I know, brrr een opblaaspop, je hebt ook real doll's die zijn wel gaaf, ff de site zoekenRavennera said:Doh... Je weet best wat ik bedoel E's, nothing can substitute a warm responding body![]()