Mind control?

ppfff wat een lap tekst.. En dat voor de zondag! Maarum interresant onderwerp.

Het eerste bezwaar wat bij mij op kwam is dat als je precies zou voelen hoe je partner zich voelt je je misschien ook gekwetst kan voelen. Stel je bakt er niets van met tongzoenen en je krijgt dat ook zo door dan is dat natuurlijk niet zo leuk. Ook is het soms beter om op het moment zelf het even zo te laten en het er later over te hebben, wat dan ook niet meer kan.

Tenzij dat je zelf zou kunnen bepalen wat en in hoeverre je je partner laat "meevoelen"/laat weten wat je denkt.

Zowiezo ligt het er ook aan of je bij iedereen kan meevoelen, of je zelf kan bepalen wie wel en wie niet..

Interesant allemaal, maar ik enk dat het heel benouwend is. voor wie kan je dan je gevoulens in en uitschakelen? En kunnen onbevoegden dan in je gevoelens hacken?

Interresant ook wat je over mannen hebt te vertellen. OK mannen zitten inderdaad heel anders in elkaar, maar ik ben van mening dat veel vrouwen die in problemen met mannen komen gewoon een slechte man gekozen hebben. En ik vraag me soms ook af hoe het mogenkyk is dat ze dat niet door hadden. (Ik heb het hier niet meteen over mislukte huwlyken, maar meer over mannen die hun vrouw lichaamelyk of geestelyk kwellen). Zulke types kun je al van ver er uit pikken. Hoe kan het dan zyn dat een vrouw daar op valt. De blindheid komt dus by byde sexen voor.

realwanderer said:
<knip>OK mannen zitten inderdaad heel anders in elkaar, maar ik ben van mening dat veel vrouwen die in problemen met mannen komen gewoon een slechte man gekozen hebben. En ik vraag me soms ook af hoe het mogenkyk is dat ze dat niet door hadden. (Ik heb het hier niet meteen over mislukte huwlyken, maar meer over mannen die hun vrouw lichaamelyk of geestelyk kwellen). Zulke types kun je al van ver er uit pikken. Hoe kan het dan zyn dat een vrouw daar op valt. De blindheid komt dus by byde sexen voor.

realwanderer, als je kijkt naar wat er op tv over dit soort relaties te zien is, blijkt dat bijna altijd de vrouw het in het begin inderdaad niet door heeft, en tegen de tijd dat ze het wel doorheeft wil ze het niet weten of probeert hem tegen beter weten in te veranderen, vergoeilijkt wat hij doet omdat ze toch van hem houdt, etc. Da's pas mind control maar dan van de man tegenover de vrouw, en dat kan weer alleen als de vrouw in kwestie het toelaat...

Vaak zie je dan ook dat de vrouwen die dit overkomt niet de meest zelfbewuste vrouwen zijn of vrouwen met veel zelfvertrouwen. De vrouwen die dit overkomt stralen ( uiteraard onbewust ! don't get me wrong ) uit dat ze een gemakkelijke prooi zijn vanwege onzekerheid / geen of te weinig zelfvertrouwen en zelfrespect.

Ik weet dat ik generaliseer maar na voor advocaten gewerkt te hebben weet ik dat dit toch wel een algemeen patroon is, en ik heb diverse malen gezien dat het erg moeilijk voor de vrouw in kwestie is om de cirkel te doorbreken en voor zichzelf te kiezen.

Rave

Ik moet zeggen dat je veel durf hebt om zo open over je niet altyd zo prettige ervaring te vertellen. Ik denk dat er 2 kanten aan zitten. Sommige vrouwen trekken een bepaalde persoon aan, maar dat is ook omdat zo'n persoon vrouwen opzoekt die hun toe laat te doen wat ze willen doen. Als je begrypt wat ik bedoel.
En tegelyk zyn sommige vrouwen ook aangetrokken tot mannen waarmee ze later in de problemen komen. En dat is het dan voordat ze verliefd worden. Ik heb wel eens het gevoel dat ze dat spannend vinden, of dat de types die echt van ze zouden kunnen houden, van te voren als saai afgeschreven worden.

Dat is een beetje in extremen uitgedrukt. Je niet te kiezen tussen een sadist en een nerd, of een vieze introverte man. Er zitten gelukkig nog wat stapjes tussen. (Ook al wordt de man vaak als wat simpliser gezien LOL).

Ik dacht egenlyk zelf meer aan mannen die of tewel gewoon zyn, en van een vrouw kunnen houden, terwyl ze toch nog echte mannen zyn die graag in de kroeg zitten en aan auto's sleutelen, of naar voetbal kyken. En mannen die er oppervlakkig eender uitzien, maar psychopatishe trekjes hebben. Sommige vrouwen trappen daar met open ogen in. Terwyl andere dat aan voelen en er met een grote boog omheen lopen. Dat zyn degene die NIET in de problemen raken.

Toch zyn er siuaties waarby men beter zou kunnen weten. I had een vriend die een echte lady killer was. Elke week wel een andere. En als hy vaste verkeering had, wat weinig voorkwam onmdat hy het liefts een vrouw dumpte zodra hy sex met haar had, dan ging hy gewoon door met zyn elke week een andere routine. Hy had ook een hele reputatie. En er was zelfs een clubje met haters. Een soort omgekeerde fan club. Dus vrouwen zouden wel beter moeten weten. maar toch waren er genoeg die dachten dat het met hun wel anders zou lopen, die na een korte periode even kwaad en teleurgesteld waren als hun voorgangers.

Mee eens. Dit was wel een exreeem geval maar die zyn vaak iterresant omdat ze de dynamiek illustreren die ook in mider extreme gevallen voor komen. Dus waarby een wat intelligentere vrouw zich laat inpakken door een wat minder extreme vrouwen loper, waar dan een toch toffe kerel het gewoon tegen aflegt. Dat is wat ik aanvankelyk bedoelde, en niet de nerd die het verliest tegen de school football team leader.

teveel tekst naar mijn smaak :p. Maar ik wou even reageren op dit stukje

'Geen "je hebt geen idee hoe ik me voel op dit moment" uitspraken meer. Geen "als je snapte wat ik bedoel dan zou je niet zo doen/reageren" meer.... Ideaal?'

het mooie van massages, zoenen, etc etc, is juist dat je nooit weet wat er goed of fout zal gaan. Stel je voor dat je altijd alles perfect doet. gaat toch uiteindelijk ook vervelen? Ik vond het juist heerlijk om alles te proberen met mn ex. Dat was fijn, dat was minder. Het een was heerlijk, het ander was een eenmalige ervaring.

Het lijkt mij als je alles zou weten qua gevoelens, dat je net zo goed een plastic pop zou kunnen trouwen. ben je ook van alle gezeik af ;)

Michelrpg said:
teveel tekst naar mijn smaak :p. Maar ik wou even reageren op dit stukje

'Geen "je hebt geen idee hoe ik me voel op dit moment" uitspraken meer. Geen "als je snapte wat ik bedoel dan zou je niet zo doen/reageren" meer.... Ideaal?'

het mooie van massages, zoenen, etc etc, is juist dat je nooit weet wat er goed of fout zal gaan. Stel je voor dat je altijd alles perfect doet. gaat toch uiteindelijk ook vervelen? Ik vond het juist heerlijk om alles te proberen met mn ex. Dat was fijn, dat was minder. Het een was heerlijk, het ander was een eenmalige ervaring.

Ben ik met je eens Michel, maar ik denk dat M's ook meer refereert aan de situatie die ontstaat als partners niet of nauwelijks communiceren en er bijna van uit gaan dat de ander gedachten kan lezen :)

michelrpg said:
Het lijkt mij als je alles zou weten qua gevoelens, dat je net zo goed een plastic pop zou kunnen trouwen. ben je ook van alle gezeik af ;)

Maar dit ben ik niet met je eens, hoewel ik natuurlijk best begrijp wat je bedoelt... een robot in menselijke vorm en met een warm lichaam (?) zou dan beter zijn, want voor zover ik weet kan een plastic pop je bijvoorbeeld niet geil aankijken als ze je deep-throat ;-)

Rave

Ravennera said:
Maar dit ben ik niet met je eens, hoewel ik natuurlijk best begrijp wat je bedoelt... een robot in menselijke vorm en met een warm lichaam (?) zou dan beter zijn, want voor zover ik weet kan een plastic pop je bijvoorbeeld niet geil aankijken als ze je deep-throat ;-)

Rave
Dat kan wel hoor, moet je die pop in haar hoofd knijpen :D

E's Toy said:
Dat kan wel hoor, moet je die pop in haar hoofd knijpen :D

Doh... Je weet best wat ik bedoel E's, nothing can substitute a warm responding body :D

lastmanonearth said:
Wat is ook weer een prostaat-gemelkte wannabe? Ik heb het geweten maar ben het vergeten...
haha dat wil je niet weten, lees de prostate milking thread maar :D

Ravennera said:
Doh... Je weet best wat ik bedoel E's, nothing can substitute a warm responding body :D
I know, brrr een opblaaspop, je hebt ook real doll's die zijn wel gaaf, ff de site zoeken :)

Dat zou ook een thread kunne zyn, waardoor komt een thread tot stilstand.
soms is dat heel jammer. mAar soms heb je ook iets van good riddens, dit onderwerp had veel te veel aandacht.
Dat geld overigens niet voor dit specefike onderwerp.
Dus als je nog niet je steentje hebt bygedragen, wat vinden vrouwen lekker?
(Daar ging het toch over? of was het sex poppen. Ik weet het ook niet meer)

enige waar ik zeker van ben is dat het me tot nu toe nog niet gelukt is zelf te komen met enkel mind control ... mss wat meer oefenen :D

Back