M's girl
Leaving
Op de Engelse versie van Lit loopt wel een aardige thread op dit moment. Het gaat over maagdelijkheid en wanneer je dat (technisch gezien
) nog wel of niet meer bent. Voor de Amerikanen (of Engelstaligen) lijkt het allemaal te beginnen met de definitie van sex....
sex
1a. The property or quality by which organisms are classified as female or male on the basis of their reproductive organs and functions.
1b. Either of the two divisions, designated female and male, of this classification.
2. Females or males considered as a group.
3. The condition or character of being female or male; the physiological, functional, and psychological differences that distinguish the female and the male. See Usage Note at gender.
4. The sexual urge or instinct as it manifests itself in behavior.
5. Sexual intercourse.
6. The genitals.
sexual intercourse
n.
1. Coitus between humans.
2. Sexual union between humans involving genital contact other than vaginal penetration by the penis.
Volgens mij is sex, óók in Amerika (
), dus niet alléén PIV (penis in vagina) sex maar alle handelingen die met de geslachtsdelen te maken hebben. Waarom ze (vaak) zo krampachtig tóch vasthouden aan het principe dat je (nog) géén sex gehad hebt als je geen PIV-sex gehad hebt is mij dus een beetje een totaal raadsel
Dit zegt Van Dale er over:
seks (de ~ (m.))
1 handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding en vrijen => geslachtelijke omgang, geslachtsverkeer
En dus? Ik vraag me af....
Wanneer zijn WIJ (hier in NL) nog maagd?
En maakt dat, anno 2006, nog iets uit?
Heeft een man nog steeds liever een maagd tijdens de huwelijksnacht of preveleert de hoop dat ze toch iets meer ervaring al meebrengt?
Dat soort dingen.
Shoot!
Ofwel jullie reacties alsjeblieft....
Dit is, overigens, de thread waar ik aan refereer. Er zijn wel meer threads over dit onderwerp geweest. https://forum.literotica.com/showthread.php?t=439794
sex
1a. The property or quality by which organisms are classified as female or male on the basis of their reproductive organs and functions.
1b. Either of the two divisions, designated female and male, of this classification.
2. Females or males considered as a group.
3. The condition or character of being female or male; the physiological, functional, and psychological differences that distinguish the female and the male. See Usage Note at gender.
4. The sexual urge or instinct as it manifests itself in behavior.
5. Sexual intercourse.
6. The genitals.
sexual intercourse
n.
1. Coitus between humans.
2. Sexual union between humans involving genital contact other than vaginal penetration by the penis.
Volgens mij is sex, óók in Amerika (
Dit zegt Van Dale er over:
seks (de ~ (m.))
1 handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding en vrijen => geslachtelijke omgang, geslachtsverkeer
En dus? Ik vraag me af....
Wanneer zijn WIJ (hier in NL) nog maagd?
En maakt dat, anno 2006, nog iets uit?
Heeft een man nog steeds liever een maagd tijdens de huwelijksnacht of preveleert de hoop dat ze toch iets meer ervaring al meebrengt?
Dat soort dingen.
Shoot!

Ofwel jullie reacties alsjeblieft....
Dit is, overigens, de thread waar ik aan refereer. Er zijn wel meer threads over dit onderwerp geweest. https://forum.literotica.com/showthread.php?t=439794