Lust voor het oor

M's girl

Leaving
Ingegeven door de thread "Ear Candy" op de Engelse kant.... Wat zijn de dingen die tegen je gezegd zijn waarvan je absoluut smolt. Of waarvan je een vreselijke ego-boost kreeg. Waardoor je je dagen lang on top of the world voelde....
Uitspraken waardoor je in één klap wist: dit is voor altijd.....

Het mag met sex en liefde te maken hebben maar het hoeft niet.

Plus.... maak je zelf makkelijk complimentjes? Zeg je zelf tegen je partner wat je voelt en hoeveel je van hem/haar houdt? En als dat niet zo is, wat houdt je dan tegen?

Dit heb ik al eens elders gepost maar blijft een van all time favorites:

"Neuk me als een beest."

Ja, en dat sprak de Wolf aan natuurlijk :D :rolleyes:

Het mag ook iets anders zijn hoor; hoeft niet per sé met sex te maken te hebben (mag wel natuurlijk)...

- Ik wil je (sexueel/spiritueel/romantisch)

- Ik vind je lief (vriendschappelijk/romantisch)

Tsja, dat zijn voor mij hele goede complimenten :). Vooral omdat juist die twee zo zeldaam zijn in m'n leven >.>

En wat mezelf betreft, ik geef snel, makkelijk, en vaak complimentjes. Vooral omdat ik dat ook erg leuk vind :). En bovendien, meestal zijn de complimentjes ook wel verdiend

M's girl said:
Ingegeven door de thread "Ear Candy" op de Engelse kant.... Wat zijn de dingen die tegen je gezegd zijn waarvan je absoluut smolt. Of waarvan je een vreselijke ego-boost kreeg. Waardoor je je dagen lang on top of the world voelde....
Uitspraken waardoor je in één klap wist: dit is voor altijd.....

Het mag met sex en liefde te maken hebben maar het hoeft niet.

Plus.... maak je zelf makkelijk complimentjes? Zeg je zelf tegen je partner wat je voelt en hoeveel je van hem/haar houdt? En als dat niet zo is, wat houdt je dan tegen?

Ohhh Yesssss Yesssss, More, More!!!! I want you NOW!!! Please cum deep in me, Yessssssss. :D

dat werkt altyd wel by my :p

Naar de reacties van de mannen kijkende.... is romantiek dus geilheid (of andersom?)

Ik ben het er wel mee eens dat romantiek en geilheid goed samen kunnen gaan. Hoe beter de romantiek/liefde, hoe beter de sex?

Maar andersom, hmmmm... ik weet het niet...

Ik wil de romantiek én de geilheid. Een puur romantische man die in bed keurig netjes nog steeds alleen maar ik hou van je zou fluisteren en nooit eens helemaal uit zijn dak gaat zou me niet bekoren... Maar net zo min een man die alleen maar in bed geile dingen kan roepen en daarbuiten zijn mond houdt.

Ik was juist ook zo benieuwd naar situatieschetsen/anekdotes die iets over de emotie, liefde en romantiek buiten het bed (zeg maar) vertelden...

Inderdaad, het lijkt wel of mannen die 2 moeilijk kunnen scheiden. Ik ben zelf ook meer geneigd naar de geile kant op te gaan :eek:

Mijn partner zegt vaak hi sweety, dat is voor mij echt geweldig om te horen, het is heel simpel, maar het gaat het er ook om hoe ze het zegt.....

Het gaat er altijd om hoe iets gezegd wordt.... en door wie. En wanneer. De truc is ook een beetje om te weten wanneer je iets 'moet' zeggen.

Ik heb wel eens het verwijt gehad dat ik niet genoeg "ik houd van je" zei. Dat was in een vorige relatie. Ik zei dan altijd (en dat zeg ik nog) dat ik het alleen zeg als ik het op dát moment écht meen, en niet uit gewoonte of omdat ik dénk dat de ander het graag wil horen. In mijn opinie, als het niet gemeend is, moet je het gewoon niet zeggen!

De vorige relatie had een punt, overigens. Zijn klacht was terecht. Ik zei het niet meer, want ik kon er op een gegeven moment niet meer achter staan :eek: Als hij me goed had gekend had hij misschien eerder zijn conclusies kunnen trekken maar hij was een ster in struisvogelpolitiek. Zo kan je een relatie nog heel lang een slinger blijven geven.... niet goed.

De juiste dingen; timing, en gemeend iets zeggen. Daar gaat het om.

Stilte kan ook een lust voor het oor zyn. Als je het lekker met elkaar hebt, zyn woorden vaak niet nodig.

realwanderer said:
Stilte kan ook een lust voor het oor zyn. Als je het lekker met elkaar hebt, zyn woorden vaak niet nodig.

Jawel, dat is ook zo. Zo ongemakkelijk was het ook niet (ik heb net in een andere thread uitgebreider daarover uit de doeken gedaan) maar dat werkt alleen als je beiden weet dat het wel goed zit.

Maar goed, dat is niet wat ik bedoelde toen ik deze thread startte! Ik hoopte juist dat men (en juist ook de mannen dus) zich wat meer bloot zou geven. En dan niet (per se) wat 'lekker' werkt tijdens sex, maar juist ook daarbuiten. De dingen die je tegen elkaar zegt (of doet .... of laat misschien) waardoor je weet 'dit is het'....

Back