Literotica se fout du monde Francophone!!!!

sexperver

Virgin
J'abandonne, après une dizaine de messages envoyés à Laurel et Manu, demandant "pourquoi ?" le site fait la sourde oreille, ne répond même pas, pour rappel, j'ai des stories en attente depuis début juin, et rien ne bouge, les responsables du site ne doivent pas croire qu'à force de prendre les auteurs pour des imbéciles, ils vont aller voir ailleurs, et leur site va couler !!!!!

J'abandonne, après une dizaine de messages envoyés à Laurel et Manu, des demandes de "pourquoi ?" le site fait la sourde oreille, ne répond même pas, pour rappel, j'ai des récits en attentes depuis début juin, et rien ne bouge
e, il ne faut pas que les dirigeantes du site qu'à force de prendre les auteurs pour des contre, ils iront ailleurs, et leur site coulera !!!!!

sexperver said:
I give up. After about ten messages sent to Laurel and Manu, asking “why?” the site turns a deaf ear, doesn’t even respond. Just a reminder, I have stories pending since early June, and nothing is moving. The site administrators shouldn’t think that by constantly taking the authors for fools, they won’t go elsewhere — their site is going to sink!!!!

I give up. After about ten messages sent to Laurel and Manu, asking “why?” the site turns a deaf ear, doesn’t even respond. Just a reminder, I have stories pending since early June, and nothing is moving. The site administrators shouldn’t think that by constantly taking the authors for idiots, they won’t go elsewhere — and their site will sink!!!!

None of us will have answers to why your stories are not being published, but I do have to wonder what you’re hoping to accomplish with this post. There are other posts about publishing taking longer than usual, so this doesn’t seem to be something targeted at you or your stories. Were your messages to Laurel and Manu in a similar tone as this post?

Personne ne saura pourquoi vos histoires ne sont pas publiées, mais je me demande ce que vous espérez accomplir avec ce billet. D'autres billets mentionnent des délais de publication plus longs que d'habitude, donc celui-ci ne semble pas vous viser, ni vous ni vos histoires. Vos messages à Laurel et Manu étaient-ils sur le même ton que celui-ci ?
Non, bien sûr, mais là, j'en ai marre, je suis à bout de nerfs ! Je viens de recevoir un message du site disant que j'utiliserai l'IA. C'est absurde ! Je n'utilise LANGUAGETOOL que pour me corriger.

Non, bien sûr, mais là, il y en a marre, je suis à bout de nerfs !, je viens de recevoir une note du site comme quoi, j'utiliserai I.A ,c'est n'importe quoi, je n'utilise que LANGUAGETOOL pour me corriger

well considering 98% of the site is in english..as well as as Topleasehim asked..if this is the tone you took when speaking to them I would not be overly anxious to speak to you either.

Shaking your fist and screaming that thier site will fail is not exactly going to make people who own a Free sex story and chat site ask how high when you say jump. Also I am not entirely sure what you hoped to accomplish with post the same post twice in the same post. But saying thier site will sink...real supervillain vibes you have going on there. I await your stories now. I want to see how this all comes out now..although... Will they also rue the day they crossed you?

So sorry about your issues but maybe if you went about not making francophones S'ils ont tous l'air impolis et irréfléchis, peut-être que les gens réagiraient plus rapidement à ton égard. Bravo pour ce stéréotype, mon pote ! Passe une bonne journée.

(to not send people running to google translate. What I said is "seem like they are all rude and thoughtless then perhaps people would react in a more urgent manner to you. Way to keep perpetuating the stereotype my dude, Do have a lovely day.") And I do hope those who read this are having a lovely summer/winter so far.

Back