Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er der nogen der gerne vil tale dansk med mig? Jeg er ikke det bedste til sproget, og gerne vil bedre mig. Vi kan snakke om at muligt, ikke bare erotik. Hvad synes I?
Det vill jeg gerne men mit dansk er ikke saa gode mere.
Det er min heller ikke! Så prøver vi sammen at gøre det bedre!!
Tak for det. Det vil jege gerne gore
Jeg ville elske at tale om alting. Jeg lærte danskere i Danmark for 30 år siden
Hvor i Danmark boede du? Og hvorfor gik du af sted?
Det fleste menesker var helt tilfreds med deres tro of liv some det var. Jeg synes Danmark er et dejlight land som songen fortaeller.Jeg elskar Århus og Randers er også et fint by. Har vi et særligt stort behov for missionaer i det Kristen land, Danmark?
Det fleste menesker var helt tilfreds med deres tro of liv some det var. Jeg synes Danmark er et dejlight land som songen fortaeller.
Det tror jeg også, min ven!
Jeg var ud i byen hele dagen og nu er mine føder træt!
Jeg er lige hjem fra arbejde. Jeg haaber at dine foder foler bedre![]()
Tak skal du have! De føler meget bedre i dag en i går! I dag har jeg været helt dovn. Vi så fjernsynet i et par timer og bagefter gik rundt om huset og laved ikke rigtigt noget! Nu skal jeg starte at lave aftensmad. Hvad laver du i dag?
Jeg arbejde fra kl.16 til kl 1 saa jeg prover bar at hygge mig lidt. Jeg onsker at tegne mere men det ikke saa meget som jeg har lsyt til.
Det lyder som en svært arbejdsdag. Hvad tegner du? Comics eller noget andet?
Arbejde can be kedelig. Jeg tegner comics
Det har du ret i! Jeg keder mig ofte på arbejde, så kigger jeg på lit nogen gang. Må jeg se en af dine tegninger?
Jeg kan ikke kigger paa lit paa arbejde. Jeg haaber du kan hygge dig lidt idag![]()
![]()
Jeg håber du har det godt på arbejde i dag. Så snakker vi senere! Vi ses!
Tak i lige måde!!![]()
Tusind tak. Det er svaert for mig med mit dansk lige nu .. ughhh
Jeg taler også dansk