Lief, leuk en lekker....

M's girl

Leaving
Ingegeven door een thread op de Engelse kant (hoe kan het ook anders) leek deze me wel een leuke.

Ik vond daar een lijstje van 29 beweringen over waarom vrouwen zo van mannen hielden. Ik was het lijstje eerst aan het vertalen, maar bedacht toen dat het leuker was om iedereen hier zijn of haar stelling te laten inbrengen.

De vraag is dus: waarom houden mannen zo van vrouwen en waarom houden vrouwen zo van mannen? Lieve, leuke, lekkere en aardige dingen dus. Wat maakt de andere soort zo aantrekkelijk?

Het kan van alles zijn, en het mag algemeen zijn of op je partner slaan. Het moet wel iets zijn wat over het algemeen in mannen of vrouwen terug te vinden is.

Als je inspiratie nodig hebt (of een beter idee wil krijgen van wat ik bedoel) moet je misschien eerst even in deze thread kijken bij post nummer 1 (en de rest I suppose)

He dit is een leuke, vrouwen zijn voor mij aantrekkelijk, omdat ze met een blik alles kunnen zeggen :eek: lief, boos,kwaad, geil enzovoort....

Lekker

Hoewel ik zelf alle moeite doe om elk klein (rottig :mad: ) haartje op mijn eigen benen te vernietigen, vind ik haren op de benen (en armen) van een man heerlijk! Gelukkig heeft M die, zonder dat het overdreven is (want het kan ook weer te gek).

Mannen met haren op hun benen zijn cool.... en lekker!

E's Toy said:
He dit is een leuke, vrouwen zijn voor mij aantrekkelijk, omdat ze met een blik alles kunnen zeggen :eek: lief, boos,kwaad, geil enzovoort....

Wil je zeggen dat ze meer expressie hebben dan mannen, over het algemeen? Ik kan mijn M ook aardig 'lezen' hoor. En niet alleen aan zijn gezichtsuitdrukkingen of een enkele blik. Zijn lichaamshouding spreekt, over het algemeen, boekdelen!

ja meer expressie en over het algemeen kijken vrouwen ook met veel meer sprankeling uit hun ogen :eek:

Leuk

Eén van de dingen uit het voorgenoemde rijtje van 29 ging over olie verversen, banden verwisselen, zware dingen tillen, deuren open houden en dat soort dingen. Natúúrlijk kan ik dat allemaal prima zelf! Maar ik vind het zo leuk als een man wéét wanneer het OK is om de stereotypen en rollenpatronen aan te houden omdat je voor een vrouw nou eenmaal bepaalde dingen doet. Vrouwen doen dat immers ongevraagd meestal ook wel al....

E's Toy said:
ja meer expressie en over het algemeen kijken vrouwen ook met veel meer sprankeling uit hun ogen :eek:

Hmmm... zou het? Dan kijk je in ieder geval de 'juiste' vrouwen in de ogen denk ik... :D Levenslust is dat, niet? Ik zie dat bij mannen ook wel hoor, gelukkig wel. Je ogen zijn een weerspiegeling van je ziel. Dat geloof ik wel. Als je sprankeling ziet dan kijk je waarschijnlijk een gelukkige en levenslustige vrouw in de ogen...

E's Toy said:
wat vind jij aantrekkelijk aan een man dan?

Ik heb al één lekker en één leuk in de strijd gegooid. Die dus. Verder vind ik het heerlijk als mannen je in bescherming nemen, zeg maar. Ook daar geldt weer: eigenlijk hóef ik helemaal niet in bescherming genomen te worden, maar als een man, op wat voor manier dan ook (fysiek, met woorden), voor je op komt dan is dat meestal tóch prettig, tenminste, dat vind ik.

Natuurlijk kan dat ook verkeerd vallen. C'est la tone qui fait la musique in de eerste plaats, en het gaat ook om de man die er achter zit. Ik moet wel weten dat hij dingen zegt en doet, niet omdat hij denkt dat het arme vrouwtje dat allemaal niet zelf kan bolwerken, maar gewoon omdat hij het graag doet/zegt voor een vrouw en haar bijvalt, zeg maar.

Uhm... snap je?

Lief

Stoere mannen die overdag een grote mond hebben en de hele wereld aan kunnen maar 's avonds (in bed) durven toegeven dat het allemaal wel mee (of tegen eigenlijk) valt.

En dat ze dan het veilige gevoel in jouw armen opzoeken en je heel even een glimp opvangt van het kleine jongetje dat niet eens zo heel erg ver onder die stoere huid schuilt.

ja snap het hoor, en dat van die haartjes is grappig, bij mij mogen mijn benen wel wat minder behaard zijn btw :rolleyes:

Lekker

om tegen de zachte borsten van een vrouw te liggen.....niet meer, niet minder.

E's Toy said:
ja snap het hoor, en dat van die haartjes is grappig, bij mij mogen mijn benen wel wat minder behaard zijn btw :rolleyes:

Zie je door de bomen het bos niet meer dan? :D

E's Toy said:
zoiets ja :p nee zo erg is het ook weer niet.....

Als je een foto plaatst kan het deskundige team van Dutch Lit een gegrond en eerlijk waarde-oordeel vellen :D

M's girl said:
Tsja, da's niet zo moeilijk. Pak je mobiel of digi camera :D
Hé.... alleen de benen hè? ;)
die haartjes lopen ver door hoor :devil:

M's girl said:
:eek: Hangen ze over je teennagels? Kan je er vlechtjes in maken? :D
neehee, de andere kant op, ohnee daar scheer ik het altijd weg. Anyway morgen post ik wel een foto, ga nu slapen.............

E's Toy said:
neehee, de andere kant op, ohnee daar scheer ik het altijd weg. Anyway morgen post ik wel een foto, ga nu slapen.............

Ohoh! Amateur Pics :eek: :D
Nah, ben benieuwd.... slaap lekker!

Vrouwen,

Uitstraling, vrouwelijkheid, mooie rondingen, lievigheid, lief karakter, hoog schattig zijn gehalte, stem, klasse, sierlijk.

Volgens mij zijn dat wel zo'n beetje de dingen waar ik op het eerste gezicht op zou vallen als het om een vrouw gaat.

Reggiew said:
Vrouwen,

Uitstraling, vrouwelijkheid, mooie rondingen, lievigheid, lief karakter, hoog schattig zijn gehalte, stem, klasse, sierlijk.

Volgens mij zijn dat wel zo'n beetje de dingen waar ik op het eerste gezicht op zou vallen als het om een vrouw gaat.

Hé! Reggiew, daar ben je weer! Leuk...
Ik krijg een heel ander beeld ineens van het soort vrouw waarop jij valt dan naar aanleiding van je persoonlijke oproep. Vind je dat erg?

Lief

Samen lopen te vernikkelen van de kou en dat hij dan tóch zijn jas aan je aanbiedt (die je uiteraard niet aanneemt omdat je niet zou wéten hoe je zijn doodgevroren lijf zou moeten versjouwen :D )...

voor mij is het lichamelijk en geestelijk.. de curven en vormen van een vrouw vind ik gewoon heerlijk om te zien, mooie ogen en lang haar en een vrouwelijk gezicht, das voor mij gewoon vele malen mooier om te zien dan de man die halverwege de gorilla faze in is blijven hangen..

ik kan me voorstellen dat vrouwen best op die appolo hoofdjes en lichamen vallen, maar die aphrodite outshines hem vele malen en zet hem diep in de schaduw :)

ook qua geest, appolo de pragmatische jager op exotische monsters, niet te moeilijk te begrijpen en de mysterieuze aphrodite met haar eigen 'jacht' op wie bij wie moet horen..

ik denk persoonlijk dat ondanks dat mannen en vrouwen op dezelfde manier werken dat ze toch op een andere manier denken over alles, dat trekt mij aan, vooral als ze op dezelfde manier de wereld zien als mij (zelfde mening etc.) maar toch op een of andere manier de wereld anders zien..

mannen en vrouwen vullen elkaar meer aan dan man/man vrouw/vrouw, wat uiteindelijk toch meer van hetzelfde is. Trouwens niets mis met hen die meer van hetzelfde willen, tis maar net wat je zelf wilt :)

Back