Kijken, kijken, niet kopen?

M's girl

Leaving
Kijk, da's nou typisch Nederlands! :D

Kom er gezellig bij. Registreer je (als je dat nog niet gedaan hebt), stel jezelf voor (ook leuk) en praat gezellig mee. :rolleyes:

What's keeping you?

M's girl said:
Kijk, da's nou typisch Nederlands! :D

Kom er gezellig bij. Registreer je (als je dat nog niet gedaan hebt), stel jezelf voor (ook leuk) en praat gezellig mee. :rolleyes:

What's keeping you?

Je bebt nog iets vergeten: Het is Gratis!!

Ha gratis, nou dan moeten de Nederlanders dit forum overspoelen?

E's Toy said:
Ha gratis, nou dan moeten de Nederlanders dit forum overspoelen?

Dat zou je zeggen ja. In plaats daarvan kabbelt er af en toe iets binnen hier.
Dus eh.... tell all your friends! :D

M's girl said:
Dat zou je zeggen ja. In plaats daarvan kabbelt er af en toe iets binnen hier.
Dus eh.... tell all your friends! :D

Roger, maar doe jij dat ook? Ik zal het in de groep gooien tijdens een meeting op het werk ;)

E's Toy said:
Roger, maar doe jij dat ook? Ik zal het in de groep gooien tijdens een meeting op het werk ;)

:eek: Liberale werkplek heb jij zeg!

Mijn vrienden van Lit vertellen? Tsja... aan de ene kant wil ik wel want ik vind Lit totaal cool! Op zich zouden veel mensen er wat aan hebben om zo uitgebreid over bepaalde onderwerpen te kunnen lezen. Eigenlijk is het raar dat "we" zo krampachtig doen over sex, maar ik doe er zelf net zo hard aan mee in het dagelijks leven. Oké.... er zijn bepaalde mensen (buiten mijn partner uiteraard) die ik wel eens dingen vertel. Maar je gaat niet tijdens de koffie tegen een vriendin uitgebreid vertellen hoe lekker je geneukt hebt de nacht ervoor. Ikke niet in ieder geval. En of ze op díe informatie zitten te wachten...? Ik hint wel eens iets maar daar blijft het bij. Het zou ook een totaal rare toestand worden als we dat allemaal deden. Er zijn ook genoeg mensen die niet met dat soort informatie om zouden kunnen gaan en het zouden opvatten als "I'm game" als je begrijpt wat ik bedoel. Het is en blijft een intieme zaak en zodra je dat met iemand deelt betekent dat meestal en vooralsnog dat je die relatie/vriendschap naar een volgend level brengt.

Ik heb één vriendje met wie ik uitgebreid (nou ja... viel eigenlijk wel mee, maar voor mijn doen...) dingen besproken heb. Ik had op dat moment geen vaste relatie en wij konden gewoon over heel veel dingen heel goed praten en op een gegeven moment werden we een beetje bold zeg maar. Dat was wel spannend en dan merk je meteen dus ook dat er tóch een bepaald spanningsveld ontstaat, dat eigenlijk niet de bedoeling is! Dat zagen we tegelijkertijd ook wel dus waar is dan de grens? Ik vond het jammer dat ik het gevoel had toen dat ik me in moest houden want ik kon toch niet goed genoeg inschatten of hij op een gegeven moment nog wel zou weten dat ik die dingen wel vertelde, maar dat dat niet betekende dat ik ze dan ook met hem wilde doen. Begrijp je wat ik bedoel? Uiteindelijk heeft het gelukkig nooit tot echt gekke of ongemakkelijke situaties geleid, maar ik vond het wel eens op het randje. Je wordt op die manier tóch ook weer ontzettend intiem met iemand. Hmmmm...

Dus voorlopig houd ik Lit een beetje voor mezelf. Ik heb best al veel dingen over mezelf en mijn sexleven bloot gegeven (.... :rolleyes: ) hier, maar dat ging juist zo gemakkelijk omdat ik weet/wist dat men ze niet aan mijn echte ik kon koppelen. Wordt het niet heel anders (en ga je niet anders schrijven/reageren) als je wéét dat bekenden/vrienden alles kunnen lezen wat je hier loslaat? Voor mij wel. Alleen mijn M weet wat ik hier schrijf en doe, maar dat maakt niets uit want als het goed is, is er niets nieuws voor hem van wat hij hier van mij leest.

:kiss: voor M :D

Dus.... vrienden maar even niet. Hoe krijgen we dan meer mensen naar Dutch Lit?

well..., julie hebben mij zo ver om mij te registreren .

i'm new so be gentle.. ;)

p.s: het was de mention of it being "gratis". :D

o1216o said:

Cool!

Welkom op Lit! Mag ik je vragen om je even voor te stellen in de desbetreffende thread (Nederlandse Lit leden stel je voor)? Je zal zien dat je veel waardevolle informatie van Lit kan halen! Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel. Moet alleen zo rennen naar een afspraak en ben misschien niet voor morgen terug op Lit maar 'wandel vast rond' en vermaak je!

Nogmaals, welkom!

M's Girl

o1216o said:

Zie je wel!!! dat was myn marketing strategie. Procenten graag!!! :D
Oh nee, het was gratis 5% van nul is nul :confused:

realwanderer said:
Zie je wel!!! dat was myn marketing strategie. Procenten graag!!! :D
Oh nee, het was gratis 5% van nul is nul :confused:

Je marketing strategie was prima. Je rekenvaardigheden is ook niks mis mee! Maar ja, wat schiet je er mee op hè?

Evenzogoed wordt één ieder die dit leest en zich nog niet geregistreerd heeft van harte uitgenodigd dat alsnog te doen. Gezellig toch? Met Lit heb je geen last van pop ups en dat soort ongein en je kan zo anoniem blijven als je zelf wil. Ohja... en het is gratis :p Wat let je nog?

Is kijken naar sex net zo spannend als kijken naar mensen die PRATEN over sex? Zes viewers en twee posters! Kom op overige vier! Kom er gezellig bij!!!

Ach alle begin is moeilijk, anyway wees blij dat er 7 viewers waren :p

Er moeten acties komen in de geest van : " Submit 3 posts And post one for free."

:D

o1216o said:
Er moeten acties komen in de geest van : " Submit 3 posts And post one for free."

:D

:D :D :D U bent bij deze aangenomen op onze marketing department. :p

M's girl said:
:D :D :D U bent bij deze aangenomen op onze marketing department. :p

Great , word ik gewoon demoted in cyberspace :confused: .
Als ik dan toch weer nodig Grunt werk moet doen . Is de positie in P&O nog open ?!.

Ladies....The casting couch is taking applications ;)

I'll Make you Famous :D

o1216o said:
Great , word ik gewoon demoted in cyberspace :confused: .
Als ik dan toch weer nodig Grunt werk moet doen . Is de positie in P&O nog open ?!.

Ladies....The casting couch is taking applications ;)

I'll Make you Famous :D

Mwah.... deze dame zou ons best eens van dienst kunnen zijn! Contractjes liggen achter de bar. Laat haar er even ééntje tekenen wil je? Wat, eh.... kan ze allemaal? ;)

Eens even kijken...... een updeetje :D

In de tussentijd zijn er wat mensen bijgekomen :D maar er zijn er ook weer een paar afgehaakt :eek: dus per saldo schiet het niet op....

Vanmiddag waren er opeens 12 (!) viewers.... dat dan weer wel. Het zou toch zo leuk zijn als die zich zouden registreren (kleine moeite, het kost niets en Lit is een spam-vrije site voor zover ik gemerkt heb) en dan lekker gaan meebabbelen ... :rolleyes: Kom op, wat houdt jullie tegen?

Ik bijt niet.... meestal niet in ieder geval :p

Duh..... trouwens.....

Het lijkt het M's Girl Forum wel in plaats van Dutch Lit. Welke zou het zijn? Moeten er gewoon veel meer mensen gaan posten of moet ik gewoon mijn mond houden?

Wie het weet mag het zeggen!

Back