is een geslachtsorgaan mooi?

realwanderer

Literotica Guru
Dit is een klassiek onderwerp van gesprek tussen mannen:
(vrouwen laat even weten of dat ook by jullie aan de orde komt?)
De vraag of het geslachtorgaan van het tegenovergestelde geslacht mooi is of niet. Een viend van my heeft wal eens over een kutje het volgende gezegd: "God heeft een perfecte vormgeving aan een vrouw gegeven. En als hy dan byna klaar is, wat doet hy dan? Hy maakt haar kutje in de vorm van een kalkoen!! Nou vraag ik je!!"
Ik ben het daar niet me eens, voor my is een kuje gewoon prachtig. Vorm volgd functie!! en ik kan er lang met bewondering naar kyken.

Wat vinden jullie(M/V)? geslchtsorganen zyn mooi, of dat zyn ze niet, maar je wordt er wel geil van, door associatie met sex, of ze zyn wel lekker maar zien er niet uit. Kort om hoe denk je over het orgaan van het tegen gestelde geslacht.

Ik kan heel klininsch kijken naar een vrouw en zeggen wat mijn voorkeur heeft , maar meestal word dit dan vertaald dat ik iets anders lelijk vind terwijl het niet zo is.

Voorbeeld:,
Ben iemand die houd van (grote) borsten maar met een kleine tepelhof met uitstekende tepels.
Geen (groot & slap) hangende kleine schaam lippen ,maar ze moeten wel zichtbaar zijn.
Geen " wild vlees " bij de anus of vagina.
Een prominente clitoris hebbend.
En het liefst haar poes geschoren tot aan de venusheuvel.

But once again , het is niet zo dat ik deze dingen eis maar wat in mijn ogen aphrodite's "Lovespots" eruit zou kunnen zien.

So much for me hoping to get lucky via Lit. ;)

In esthetische zin denk je misschien eerst aan die gepoederde, gepoetste, getrimde en ge-photoshopte gladde babykutjes uit de playboy... (die ik overigens alleen lees vanwege de goede interviews ;) )

Maar ik vind een reallife poesje vele malen mooier... als een kelkje van een exotische bloem, die prachtig gevouwen lippen, al die kleurschakeringen roze, het rozenknopje van de klit... het bloeit op bij iedere aanraking... Sommige vrouwen schamen zich voor te grote schaamlippen etc., volstrekt onterecht vind ik dat, die weelderigheid vind ik juist prachtig...

Overigens kan ik het mannelijk geslacht in al zn pracht ook best mooi vinden...

:rose:

Beauty is in the eye..... enzovoorts....

Als ik een defintie van "mooi" zou moeten geven is een kutje niet het eerste dat me te binnen schiet (tenzij, misschien, ik zo geil als boter ben op dat moment en ik midden in de sex zit, maar ja, wie vraagt zoiets dan? :rolleyes: )...

Toch vind ik ze op de één of andere manier wel mooi, ja. Maar dat heeft ook met intrigerend te maken. Er zijn kutjes waar ik ronduit geil van kan raken als ik er naar kijk, dus dat noem ik dan (ook) mooi, ja. Maar in de abstrakte zin... zijn ze mooi? Nee. Een pasgeboren baby is dat meestal ook niet (bebloed, gerimpeld en verkreukeld) en tóch schuilt daar in de meeste gevallen (want je hebt er bij :rolleyes: ) ook weer een puur soort schoonheid in.

Ik heb hetzelfde met een lul. Mooi? Mwah.... je hebt er bij... :rolleyes: Wat ik dus écht niet snap is de Playgirl. Moet ik nou écht naar naakte mannen kijken die zo'n slap wurmpie tussen hun benen hebben hangen? Waar zegt dat "kom hier you hot thing (tegen mij hè? :rolleyes: ), ik ga je keihard neuken" ? Hè?

De lul van mijn M is mooi. Omdat ie lekker, en een beetje 'van mij' is. En verder zie ik er soms die op papier niet te versmaden zijn... Mooi? Best wel.... soms...

wolf2002 said:
Sorry liet me even meeslepen door het onderwerp... ben nu weer helemaal coooool... ;)

Lekker!

Ik vond je omschrijving mooi. Misschien moeten we deze thread illustreren met wat goede (ahum) voorbeelden in de zin van afbeeldingen? Ik heb er wel een paar ergens, maar moet even zoeken....

Bewijsstuk 1

;) Bewijs dat iets grotere schaamlippen best mooi kunnen zijn.... vind ik..

M's girl said:
;) Bewijs dat iets grotere schaamlippen best mooi kunnen zijn.... vind ik..

Ohhhhhh mooooi he!!!! :p
ik vind het zo mooi als de kleine schaamlippen uitsteken :kiss:

he, werken ze voor anderen wel? bij mij komen ze loud & clear door.... jammer dat je dit moet missen ;)

Ik schreef eens op een ander adult forum:

"Organic obscurities, when not disgusting, are easily appreciated."

Hier sta ik nog steeds achter.

Back