Internet, sex, chat, forums, paid sites, cyber sex

Waar gebruik je het internet voor?

• Chatten by literotica

Votes: 1 33.3%
  • Chaten ergens anders

Votes: 3 100.0%
  • Forums buiten Literotica

Votes: 0 0.0%
  • Betaalde sex sites

Votes: 0 0.0%
  • Cyber sex

Votes: 2 66.7%

• Total voters
    3

realwanderer

Literotica Guru
OK dit is een variatie op internet sex en literotica.
Hier gat het er in de eerste instantie over war vooor activiteiten je op het internet verricht. Behalve een pol kun je ook je mening kwyt.

Ik zak de spits afbyten:
OK ik chat, maar niet op literotica; dit is het enige Forum dat ik gebruik, Ik maak geen gebruik van paid sites, en ik doe wel eens cyber sex als het zo uitkomt.
IVM chatten vindt ik de stomste regel dat je eerst toestemming moet vragen om iemand te PMen :confused: daarom chat ik eigenlyk allleen op Lone Wolfs web site
Die regel zou vergelykbaar zyn dat je eerst in het Dutch Literotica Cafe moet vragen of je ergens een reply mag doen :mad:

Puur technisch gezien? None of the above!

Chatten doe ik niet; nergens. De rest van de opties ook niet. Ik post op Lit. Ik gebruik internet voor heel veel dingen die helemaal niets met sex/relaties te maken hebben, maar dat vraag je hier niet. Op sommige sites post in ook wel eens in een forum, maar sporadisch. Lit is de enige site waar ik elke dag een kijkje neem en post (en nu móet ik bijna wel, als mod :rolleyes: )

Ik vind de vraag uiteindelijk wel een beetje hetzelfde als in de andere thread, maar oké.... :D

Om op je laatste zin te reageren.... ik vind dat er een duidelijk verschil is tussen chatten, posten en PM's sturen. Immers...

Chatten is niet altijd direct exclusief en is vaak veel anoniemer.

Posten doe je for all to see, dus alleen al om die reden zal wat je dáár schrijft rekening houden met het feit dat iedereen op het forum het kan lezen.

Een PM is een rechtstreekse benadering van iemand die je speciaal uitgekozen hebt om op dat moment en op die manier te benaderen! Dat wordt, in de meeste gevallen, al direct veel persoonlijker. Ik snap helemaal dat veel mensen daar niet altijd van gediend zijn. Daarvan getuigt mijn sigline!​

realwanderer said:
Hier gat het er in de eerste instantie over war vooor activiteiten je op het internet verricht. Behalve een pol kun je ook je mening kwyt.

Er zijn natuurlijk nog meer keuzes mogelijk realwanderer, maar ik zal me netjes aan de poll houden :)

Chatten op Lit doe ik nooit, als ik al chat is dat ergens anders, voor wat forums betreft kom ik hier en op een ander Nederlandstalig erotica forum, ik begin niet aan betaalde sexsites en wat betreft cyberen, het komt wel eens voor maar dan voornamelijk in die virtuele wereld waar Wolf het ook al over had :D

Rave

Je mag ook je eigen categorie laten weten :D

En Oh M's Girl, het klopt dit onderwerp is nagenoeg geleik an het jouwe, mar ik hoopte dat als ik nou om categorien vraaag inplaats van direct websites, er mischien wat meer antwoorden op zouden komen. :rolleyes:

Back