ik ben een nieuwkommer

rudyl

Virgin
Hallo everyone,

Ik ben Rudy L, een nieuwkommer voor deze fantastisch site,ik werk bij de IT sector en mine belangstelling gaat voor de volgende:

1) footjobs ( een vrouw met een mooi en netjes verzorgd voeten met een rood gelaakt teenen,met of zonder nylon panties mijn dick tussen haar voeten masturberen en op haar voeten klaarkomen.
2) footworshiping ( sucking and kissing de voeten van een vrouw met hetzelfde eigenschappen in de uitleg van punt 1 ).
3) sex tussen een jongen en een rijpe vrouw tussen de 35 en 45 jaar oud.
4) patient heeft sex met nurse.
5) mom and son sex.
6) black prince and white slave sex speltje
7) student heeft sex met zijn rijp lerares .
8)Big tits.
9)2 mannen en één vrouw
10) 2 mannen met een zwangere vrouw.

Iemand heeft hetzelfde belangstelling stuur een PM naar mij.

tot horens

Groetjes

RudyL

;

Last edited by a moderator:
Hallo Rudyl en welkom!

Ik hoop dat je zal vinden op (Dutch) Lit wat je zoekt. Als moderator moet ik je wijzen op één van de volgende regels:

4. You may not post personal information of other members or, for that matter, anyone else. We do not allow phone numbers, email addresses, private messages or quotes from private emails to be posted on the forum. This rule also covers real names, employment info, and any other personal information that we deem inappropriate.​

Voor meer info zie de forum guidelines

Ik heb de link naar jouw e-mail adres (dus) weggehaald. Als je de PM functie aanzet kan je wel PM's uitwisselen en van daaruit afspreken om via je privé mail adres verder te gaan.

Veel plezier en ik hoop je vaker hier op DL terug te zien!

M's

Back