hoe komt een nieuwe thread to stand?

realwanderer

Literotica Guru
We hebben nu meer dan ruim 100 onderwerpen dus idereen die hier mee doet heeft wel eens een nieuw onderwerp aangesneden, met M's girl die met stip op nummer 1 staat :D

maar hoe kom je gemiddeld op een nieuw onderwerp?
was het altyd al iets dat je graag zou willen weten/ bespreken. en nu heb je eindelyk de knoop door gehakt.
Of lig je s'avonds in bed na te denken wat eens interessant zou kunnen zyn.
of kryg je op eens een opwelling, of brengt een posting van iemand anders je op een idee.

Deze thread kwam by my op by het lezen van een ander onderwerp. Ik ben alweer vergeten waar het om ging. En ik was dit onderwerp al byna vergeten, toen het weer by me op kwam. Waarna ik het ook meteen aangesneden heb.

Bij mij is het een mix van....

Van nieuwsgierigheid en informatie willen delen. Maar in het geval van Dutch Lit ook om de boel even een schop onder de kont te geven. En daarnaast vind ik het leuk om op een niet zo serieuze manier met sex enzo bezig te zijn, dus ik gooi er flink wat 'nutteloze' informatie tussendoor voor het algemeen vermaak... :D

Maar de nieuwsgierigheid staat bovenaan. Ook van de dingen die niet bovenaan mijn verlanglijstje staan wat sex betreft ben ik wel benieuwd hoe (en soms waarom) het voor anderen zo werkt. Zoals met alles in het leven kan je ergens pas goed over meepraten als je goed geinformeerd bent.

Ik vind sex een belangrijk onderdeel van een relatie. En omdat M en ik in het begin meer verschillende ideeën hadden over sex wilde ik van die dingen van hém wel meer weten voordat ik iets, zeg maar, veroordeelde of aan de kant schoof. Ik sta voor een heleboel open, dat was altijd al zo. Door Lit ben ik ook de dingen die ik niet kende, of die ik (soms) vreemd vond, gaan begrijpen in veel gevallen.

Soms zie ik dingen op andere sites of op de Engelse kant van Lit die ik interessant vind voor hier en dan zwengel ik ze hier ook aan. Ik vind ook, in sommige gevallen, dat het interessant is om te zien hoe de Engelsen en Amerikanen (zeg maar) reageren op dingen versus wij nuchtere Nederlanders.

Ik open een thread omdat ik iets wil melden of een vraag heb.
Ik denk daarbij niet perse aan andere litters.
Mijn excuses (alvast) voor threads die men saai vind.

Oh ja, en soms GOOGLE ik voor informatie voor in reeds lopende threads (leuke wetenswaardigheden of handige feiten) en dan dwaal ik af en kom andere interessante dingen tegen. En dan start ik een thread zoals Seksuele Intelligentie.... :D

In het café heb ik inmiddels mijn favo TV show over tafel gegooid ter discussie: Sex and the City... :D Dus wie daar over mee wil/kan praten kan dat onder het genot van een koffie of een borrel doen!

Back