Hittegolf in de slaapkamer?

M's girl

Leaving
Het is 'mooi' bloody hot! Maar mij hoor je niet klagen; ik heb dit véél liever dan de grijze dagen en minimale temperaturen die we maar al te goed kennen hier in NL.

Je zou zeggen dat het bijna te warm was voor anything.... maar dat valt mee..... heb ik gemerkt :p
Hoe zoeken jullie verkoeling (ahum) in de slaapkamer (of elders)?

lativenter staat 24 uur aan.
ik heb me zwembadje staan en veel flesjes drinken in de diepvries.

Ha Iris!

Is het bij jou ook zo warm? Niet uit te houden man!

Strax voetbal kijken..

XXX Edwin

Airco...een van de betere uitvindingen. :D

Ik krijg altijd hoofdpijn als het te warm is in de slaapkamer. In de winter het raam open en dan je adem kunnen zien...heerlijk! :cathappy:

Ohja, airco... met dit weer wel lekker ja. Ik had vroeger zo'n plafondventilator in mijn slaapkamer boven het bed. Dat was af en toe wel lekker. M bemoeit zich vrij weinig met de inrichting & co maar die plafondventilator kwam er in ons nieuwe huis toch niet meer in, haha. Nou, hij heeft wel een beetje gelijk eerlijk gezegd, want het ding paste niet meer bij de nieuwe entourage... maar we hebben het nu wel erg warm soms....

Je zou verwacten dat er meer sex wordt bedreven in de winter dan in de zomer , maar de tegendeel is waar. de explanations waren dat in de zomer je , door de zon , meer "happy voelt ". en er meer uitdagend word gekleed .

Het hangt samen met wat voor persoon je bent. Stap je graag in een voor verwarmd bed ?. Ik persoonlijk vind het heerlijk om in een koud bed te stappen al rillend , opwarmend door je eigen lichaamswarmte.

dat zegend ben ik meer een "nagenieter" in de winter dan in de zomer.
Al zwetend en plakend probeer ik mijzelf te excuseren om naar de W.C te gaan of wat te drinken voor haar te halen, maar in werkelijkheid is het een ploy om er "onderuit" te komen en mijzelf af te koelen. obviously wanneer ik terug kom en weer "fresh and clean " ben gaat het nagenieten gewoon weer verder.

if you ever find yourself abroad. in een dingy hotel waarjezelf waant in hellish tempraturen en er is geen airco aanwezig alleen een ventilator. neem een groot lege kom , vul het met een berg ijs en zet het voor de ventilator.
Richt de ventilator op het ijs en laat de luchtstroom al afketsend op je afkomen. guarantee dat het je een extra few seconds :eek: ik bedoel minutes... ehh HOURS of love making geeft. :cool:

M's girl said:
Ohja, airco... met dit weer wel lekker ja. Ik had vroeger zo'n plafondventilator in mijn slaapkamer boven het bed. Dat was af en toe wel lekker. M bemoeit zich vrij weinig met de inrichting & co maar die plafondventilator kwam er in ons nieuwe huis toch niet meer in, haha. Nou, hij heeft wel een beetje gelijk eerlijk gezegd, want het ding paste niet meer bij de nieuwe entourage... maar we hebben het nu wel erg warm soms....

waah een ventilator, brrrrr lelijke dingen zeg bah............

goede tip om koud te blijven... gewoon optrekken met een "coole" gozer als ik. :cool:

( King of corn(y) ) ;)

o1216o said:
goede tip om koud te blijven... gewoon optrekken met een "coole" gozer als ik. :cool:

( King of corn(y) ) ;)

Ik zal alle "hot" ladies naar jou verwijzen, goed?

als je met "hot" bedoelt : lekker en fijn en niet ziek of pending police investigation. dan is het kool and the gang met mij.. :cool:

*met een barry white stem roepend* ....cummm to 1216.....

o1216o said:
als je met "hot" bedoelt : lekker en fijn en niet ziek of pending police investigation. dan is het kool and the gang met mij.. :cool:

*met een barry white stem roepend* ....cummm to 1216.....

Zoiets ja. Deal?

OY !!!... ik dacht dat ik the resident pimp was?!.

competitie moeten wij niet hebben, meid. :catroar:

o1216o said:
OY !!!... ik dacht dat ik the resident pimp was?!.

competitie moeten wij niet hebben, meid. :catroar:

Wat je wil, maar ga je ook voor jezelf pimpen dan? Dat kan ik toch beter doen? :rolleyes:

K, compelling... Quid pro quo ... what's in it for you?!

M's girl said:
Wat je wil, maar ga je ook voor jezelf pimpen dan? Dat kan ik toch beter doen? :rolleyes:

K, compelling... Quid pro quo .... what's in it for you?!

Jij en the infamous M zullen cheerleades zijn tijdens de "main event"
:nana: Go 1216..go 1216 ....GO !!!! :nana:

o1216o said:
K, compelling... Quid pro quo .... what's in it for you?!

Jij en the infamous M zullen cheerleades zijn tijdens de "main event"
:nana: Go 1216..go 1216 ....GO !!!! :nana:

Cool deal. Dat wil M ook wel denk ik. Hij is wel voor dat soort dingen te porren :D Live sex: cool. We zijn eens samen op weg geweest naar een avondje (nachtje) Casa Rosso in Amsterdam. Lachen. Wij dachten dat dat zich natuurlijk allemaal diep in de nacht afspeelde. Alles gaat daar om twee uur dicht! :eek:
We hadden eerst geshopt (op de wallen) en geborreld en zouden uiteindelijk wel even een show pakken. Niet dus! Alles ging ineens dicht!

hey i am game... zolang julie een outfit aantrekken al zwaaiend met pom-poms mij aanmoedigen.
:nana: 1216 ....1216... he is our man ,if he can't do it no one can. :nana:

Nah, dát betrwijfel ik dan weer. Die outfits... mwah.. pompoms mwaaaah... en een yell? Neh! Mogen we niet gewoon stiekum kijken? ;)

Either join in the fun or as jerry mcguire said...."Show me the money". ;)

o1216o said:
Either join in the fun or as jerry mcguire said...."Show me the money". ;)

Ik vind 'gewoon lekker kijken' goed genoeg, als in "enjoying the fun"! :p

Ah toe?

Lets just first see if you expect me to perform a charity-fuck or if i can be honoured by the goddess aphrodite herself. :catroar:

note: 28 posts to go... :nana:

Hi yáll

Hallo Nederlandse boys/girls.. Iemand aanwezig om ff te ouwehoeren?

Edwin22 said:
Hallo Nederlandse boys/girls.. Iemand aanwezig om ff te ouwehoeren?

Yo, Edwin :D

Plenty subjects om over te babbelen hier op Dutch Lit inmiddels. Ik zou zeggen: doe mee en geef je mening of stel vragen. Drink een biertje of koffie in Dutch Lit Café en als je daarná nog slap wil OH-en (niets mis mee hoor) is er altijd nog Lit Chat!

o1216o said:
Lets just first see if you expect me to perform a charity-fuck or if i can be honoured by the goddess aphrodite herself. :catroar:

note: 28 posts to go... :nana:

Ohja, nou, moet er eerst ééntje langs komen die ik kan doorverwijzen naar je. Vervolgens zien of ik pimp-qualities heb en daarná zullen we zien wiens charity-fuck het gaat worden; die van jou of die van haar :rolleyes:

Back