Hey

Maargoed...

...hoe was het dan?
Je zei (in een ander draadje) dat je je nu niet anders voelt?

Had je dat wel verwacht dan? Of wat had je verwacht? ;)

Ik had wel verwacht iets anders te voelen maar dat is dus niet.
Het deed geen pijn maar was ook niet super comfortabel en het bloedde best wel en dat ging tijdje door druppelsgewijs maar nu niet meer.
Zaterdag gebeurt heb verder niks meer gedaan nu.
Het is gewoon even afwachten denk ik.

Tja, als iets nieuws is, dan is het altijd spannend of je weet niet hoe het zal zijn.
Misschien was het niet zo comfortabel omdat het nieuw voor je was..., misschien wat gespannen?
Het is wel de bedoeling dat het je er plezier aan beleeft :), want het is iets moois, denk ik zo!

Ik hoop dat degene met wie je was, je wel op juiste wijze en met een beetje manieren heeft behandeld. Het is een speciaal iets.

Voor alles is een eerste keer ;)

gefeli :)

Ik hoop dat degene met wie je was, je wel op juiste wijze en met een beetje manieren heeft behandeld. Het is een speciaal iets.

Voor alles is een eerste keer ;)

mijn ervaringen met eerste keren is not all that great
mijn eigen was een totale ramp.

of we een beetje zachtjes konden doen want mams en paps sliepen in de caravan ernaast... nou dat was al een aardig begin

backstreet boys en andere sentimentele love liedjes shit op de achtergrond kreeg ik al direct een slappe van ..

en daarna een hoop gepiel in het halfdonker met een condoom
drama ...

gelukkig er wel op vooruit gegaan daarna :p

ervaring van me ex was ook al niet zo'n best succes
alles leuk en aardig en lekker .. totdat we klaar waren en tot de conclusie kwamen dat het condoom het had opgegeven en ondertussen dus geknapt was... ouch

stiekem wil ik nog eens een keer iemand een perfecte ontmaagding geven :p

Back