Het SEX beest dat MAN heet

Ja mits, nee tenzy

:nana: :nana: :nana:

OK nu dan het echte antwoord:
Ik denk dat mannen net zo als vrouwen in alle kleuren en smaken voor komen. Zeker is het zo dat mannen onder elkaar zich graag als oversexte beesten willen voordoen. Maar er zullen er ook tussen zitten die maar doen als of. Kyk maar eens naar alle stimulerings middelen die op de markt zyn voor zowel mannen als vrouwen.

Persoonlyk ben ik dus altyd geil, nou ja byna altyd. Dus als myn vrouw will kan ze. maar als ze geen zin heeft, helaas helaas pindakaas, dan kan ik me wel koest houden.

Last edited:
Hoor ik wel vaker als "the girls" hier na een avondje tafelen uitpuffen of de bank.
Meestal zijn het de mannen die luid roepen dat ze "de man" zijn die het vaakst tegenvallen. Denkend dat het alleen aankomt op Friction.

Mannen met weinig empathy en inspiratie bakken er vaak niets van. teveel gericht op hun eigen gevoel denkend : "Hell , als het bij mij zo goed voelt moet het voor haar hetzelfde zijn.". wat vaak niet het geval is.

Vaak moet ik dan aanhoren hoe ze "the manhood" aanvallen, maar ze bedoelen mij er niet mij mee hoor...(yeah right !!! hoor ze nog lachen.)

Wat vaak het punt van klagen is dat de man vaak net "het punt mist ". of dat de vrouw zegt..ahh yeahh thats it right there... en dan verplaatsen ze zich zodat het gevoel weer minder is.

Wat ik ook vaak hoor is "girl i am gonna Rock your world".
De Hele avond antcipatie van de seks opbouwen.
Zichzelf de hemel inprijzen en zichzelf volgooien met drank met als resultaat...je kan het al raden.

Dat zeggend. De vrouw mag soms ook wat initiatief nemen. En niet als een stuk hout daar maar blijven liggen en schreeuwen... beweeg bitch !!!.
Denkend dat het allemaal op de man is. Sex is een celebration of lust en the occasionally love between 2 people.

It takes two people to have sex , anders is het alleen mastruberen met een lichaam.

In short: het kan geen kwaad als sommige mensen zich meer gingen verdiepen in "The art of seX".

......Een sexpartner moet mij kunnen aanvoelen want het is niet zo dat ik niet genoeg hints geef. Body language is the key! En daar naar kunnen luisteren! Dat geldt uiteraard voor mannen én vrouwen.......

........En ik ben ECHT NIET de enige voor wie dat zo werkt. Het is een harde klap in je gezicht als je partner je dan verwijt dat je er als een zak aardappelen bij ligt. Dan heeft hij ergens iets tóch niet helemaal goed begrepen!

But dat precies wat ik bedoel. Niet iedere man is as gifted om aan te voelen wat een vrouw wilt en het konstant zeggen is for sure een manier om uit the momentum te komen. (empathy is toch meer een vrouwelijke emotie)
Hence het mee bewegen tot een goede positie voor beide.
En niet in stilte klagen !! .

"The greatest sex is often shared not given".

Maar als die man in kwestie nou continu is afgewezen door zijn vorige relatie, dan kan ik het mij heel gooed voorstellen, spreek zelf uit ervaring :eek:

M's girl said:

Ik was een timide man geworden door alle afwijzingen, tsja dan is de lol er af hoor, en ga je denken dat er met jezelf iets mis is, gaat nu heel goed met mijn huidige partner :heart:

Last edited by a moderator:
Tja, ook ik ben geen sexbeest. Zou ik ook niet willen trouwens, het gaat goed zoals het nu gaat. In mijn hoofd ga ik helemaal los, maar ben te schijterig om dingen voor te stellen omdat ik niet te ver wil gaan. Af en toe roep ik eens wat zo 'sneaky' tussendoor en komt er wel eens los. Wel gek op sex maar geen beest.

M's girl said:
Oh, gelukkig maar. Terug naar het SEX beest dus?

Waar uitte zich dat in, overigens? Of hoe uitte zich dat? En hoe ben je daar weer uitgekomen dan? Of mag ik dat niet vragen?
Mwah sex beest, ja een beetje wel, maar ben samen met mijn partner op de goede weg, vooral door praten met elkaar.

Elkaar gewoon vertellen wat je opwind, waar je voor gaat (staat). Samen daar uitkomen, en ja dat brengt het sex beest wel weer naar boven :rose:

M's girl said:
Misschien moet de aanvullende vraag dan wel zijn:

Hoe makkelijk bespreek je een sexuele voorkeur met je partner? Gooi jij alles makkelijk 'op tafel' of niet, en zo nee.... wat houdt je tegen? Ik denk dat ik voor mezelf (en voor mijn partner) wel weet wat het is, maar ik laat jullie graag eerst aan het woord. Later zal ik proberen om mijn visie zo goed en duidelijk mogelijk onder woorden te brengen...
Nou ik moest wel even slikken toen ik aan mijn partner vertelde dat ik geneukt wilde worden met een strap-on, zoiets zeg je niet 123. Maar goed toen het hoge eruit woord was, hebben we daar eerst uitgebreid over gehad, en uiteindelijk met buttplugs naar een strap-on.

Maar makkelijk was het niet....... maar ben wel blij dat ik het verteld heb

M's girl said:
Hé..... leg eens uit? ;) Te schijterig? Ik kan me er trouwens wel iets bij voorstellen hoor. Mag ik je vragen of je partner en jij samen veel over (jullie) sex praten?

Niet echt veel nee. Ze lacht overal om, ik vind dat kinderachtig maar wil daar verder niet op in gaan. We zijn heel gelukkig getrouwd etc. en ik heb echt niets te klagen. Ik heb ooit eens de stap gedaan om een Pabo mag te bestellen, maar meer dan een dobbelspelletje (wat we nog steeds niet gespeeld hebben) en een paar fluffly handboeien (die we nog niet gebruikt hebben) hebben we niet besteld. Ik dacht dat het een eerste goede stap was maar het schiet niet echt op. Ik had allemaal dingen aan gegeven die ik leuk vond, zij niets :confused: . Zij lacht altijd erg hard om dingen als het om sex gaat. Daarom ben ik ook een beetje de topic gestart over 'wat vinden vrouwen leuk'.

M's girl said:
Ik vind ook dat de sex zonder al die hulpstukken eerst maar eens helemaal goed moet zijn en daarna wil ik wel goodies in de strijd gooien. Maar als dat andere niet eerst goed op de rit staat wordt het te plastic (letterlijk :D ) en artificial voor mij.

Ik zou precies het tegenoverstelde willen beweren... soms moet je eerst de hele santekraam aan hulpstukken en vreemde standjes hebben doorlopen voordat je doorkrijgt dat het au naturel eigenlijk het lekkerst is...

Iedereen wil graag een beetje avontuurlijk zijn in bed en net iets kinkier dan de buren... het gras is altijd groener... pas als je kan zeggen 'seen it done it bought the t-shirt' leer je het echte werk waarderen...

:rose:

Back