Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
......Een sexpartner moet mij kunnen aanvoelen want het is niet zo dat ik niet genoeg hints geef. Body language is the key! En daar naar kunnen luisteren! Dat geldt uiteraard voor mannen én vrouwen.......
........En ik ben ECHT NIET de enige voor wie dat zo werkt. Het is een harde klap in je gezicht als je partner je dan verwijt dat je er als een zak aardappelen bij ligt. Dan heeft hij ergens iets tóch niet helemaal goed begrepen!
M's girl said:------
Mwah sex beest, ja een beetje wel, maar ben samen met mijn partner op de goede weg, vooral door praten met elkaar.M's girl said:Oh, gelukkig maar. Terug naar het SEX beest dus?
Waar uitte zich dat in, overigens? Of hoe uitte zich dat? En hoe ben je daar weer uitgekomen dan? Of mag ik dat niet vragen?
Nou ik moest wel even slikken toen ik aan mijn partner vertelde dat ik geneukt wilde worden met een strap-on, zoiets zeg je niet 123. Maar goed toen het hoge eruit woord was, hebben we daar eerst uitgebreid over gehad, en uiteindelijk met buttplugs naar een strap-on.M's girl said:Misschien moet de aanvullende vraag dan wel zijn:
Hoe makkelijk bespreek je een sexuele voorkeur met je partner? Gooi jij alles makkelijk 'op tafel' of niet, en zo nee.... wat houdt je tegen? Ik denk dat ik voor mezelf (en voor mijn partner) wel weet wat het is, maar ik laat jullie graag eerst aan het woord. Later zal ik proberen om mijn visie zo goed en duidelijk mogelijk onder woorden te brengen...
M's girl said:Hé..... leg eens uit?Te schijterig? Ik kan me er trouwens wel iets bij voorstellen hoor. Mag ik je vragen of je partner en jij samen veel over (jullie) sex praten?
M's girl said:Ik vind ook dat de sex zonder al die hulpstukken eerst maar eens helemaal goed moet zijn en daarna wil ik wel goodies in de strijd gooien. Maar als dat andere niet eerst goed op de rit staat wordt het te plastic (letterlijk) en artificial voor mij.