Hallo

Wendy47

Virgin
Hoi hoi allemaal. Ik ben nieuw hier op dit forum. Ben hier terecht gekomen via via en het lijkt me best wel leuk hier. Maar ik heb een vraagje. Ik ben zelf nogal gek op verhalen schrijven (sex-verhalen dus). Het lijkt me tegek om hier ook wat verhalen te plaatsen. Maar ik weet niet goed hoe. Kan iemand me uitleggen hoe en waar ik een verhaal kan plaatsen? Moet je verhaal in het Engels zijn of mag het ook in Nederlands? (heb ik tenminste wel gezien hier). En ik neem aan dat er verschillende soorten van verhalen zijn zoals Teensex, Lesbians enz. enz. Hoe weet ik of mijn verhaal in de goede catagorie geplaatst wordt? En ben ik verplicht om binnen een bepaalde tijd een verhaal te schrijven of mag je een verhaal plaatsen wanneer je dat zelf wilt? Ik hoop dat ik van iemand de antwoorden krijg dus bij deze alvast hartelijk dank.
groetjes van Wendy.

hi

i am rohan from india 21 male
i deal a lot with holland, do u speak english ?

bye
rohan

hi

go to literotica.com
then go to stories, sign in and post your stories out there in the category u feel is appropriate

bye
rohan

Hallo Wendy,

eindelijk weer een beetje leven in de Nederlandse brouwerij!
Hier staat alles wat je wilt weten en nog een beetje meer. Zelf heb ik 49 verhalen en gedichten geschreven, dus ik weet wel het een en ander van schrijven en posten. Mochten er onverhoopt nog vragen overblijven na het lezen van de FAQ, stel ze vooral.

DarkBee (Martijn)

Verhaal

Hoi hoi allemaal hier ben ik weer.
Zoals ik al verteld heb doe ik graag verhalen schrijven en ik wil ze dan ook graag hier posten. Nou heb ik laatst een verhaal geschreven en geprobeerd te posten maar ik kan mijn verhaal nergens terug gevonden krijgen. Wat heb ik fout gedaan? En hoe kan ik er achter komen of mijn verhaal wel daadwerkelijk is geplaatst?

Ik ben tot aan de pagina gekomen waar je verhaal te plaatsen en alles gevolgd zoals stond beschreven. Kon of het verhaal rechtstreeks plaatsen of via de button 'bladeren' naar het bestand gaan waar mijn verhaal staat (op mijn pc dus)
Dit laatste heb ik gedaan anders is het onbegonnen werk om het verhaal, in je bestand, weer over te schrijven om vervolgens hier te kunnen plaatsen.
Heb mijn naam opgegeven als auteur en ook de category ingevuld waar ik mijn verhaal geplaatst wil hebben en als laatste op de button 'submit'(geloof ik) geklikt. Maar nu kan ik nergens mijn verhaal terug vinden altans niet in de category waar ik hem geplaatst wilde hebben.

Dus misschien wil of kan er iemand de moeite nemen om het uit te leggen wat ik verkeerd doe? Of hoe ik mijn verhaal terug gevonden kan krijgen?

In iedergeval hartelijk dank.
liefs Wendy.

Overigens,

Volgens mij heb ik mijn verhaal gewoon 'ge-cut & paste' in het daarvoor bestemde veld. Ik kan me niet herinneren dat ik een verhaal heb opgeladen via zoeken in mijn pc.

Als ik me het allemaal nog goed herinner.

Ik heb inmiddels je bio gevonden. Dus je staat wel ergens geregistreerd. Leuke foto overigens..:)

Gaat het lukken als je je tekst gewoon in het venster plakt, in plaats van uploaden?

Of heb je de moed inmiddels opgegeven...

Succes.

Vergeet niet dat het een paar dagen duurt voordat je verhaal daadwerkelijk wordt geplaatst.

thanks

Hoi Darkbee en Eddy.
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vanmorgen weer geprobeerd om een verhaal te plaatsen en telkens geeft 'h ij' aan dat het geplaatst is. Het 1e verhaal heb ik van de week geplaatst en dus nog niet terug gevonden. Heb het vandaag nogmaals opnieuw geprobeerd. Ik sta inderdaad wel geregistreerd want heb me aangemeld en een soort van profiel gemaakt. Ik wacht nog een paar daagjes af zoals Darkbee zei kan het een paar daagjes duren voordat het verhaal geplaatst is. Mocht het van de week nog niet geplaatst zijn dan geef ik de moed op hoor. Heb het nu op een paar manieren geprobeerd. Ik wacht vol spanning af.
En bedankt Eddy dat je mijn foto leuk vind.
greets van Wendy

Je kan in je profiel bekijken hoe de status van je geposte verhaal is. Als je inlogt kun je onder 'Toevoegingen' kijken wat er allemaal met je verhalen gebeurt (status, stemmen, waardering, hoe vaak gelezen, etc.)

Ja dat is waar ook, daar dacht ik later ook pas aan, dat je verhalen niet direct zichtbaar zijn.

Nou vol verwachting klopt ons...uh hart...

Welkom als auteur ook Wendy...:)

Back