Gots to give it up....

o1216o

Really Really Experienced
Als De Goedheiligman himself hier op aarde zou neerdwalen en aan jou zou vragen om Sex op te geven in return voor anything you desire, wat zou dat nou zijn?.

Question: I would give up Sex (Coïtus) for...... ?

Last edited:
Jeetje..... móet dat...? Daar moet ik eens heel goed over nadenken.

Betekent dat sex met alles er omheen? De intimiteit, en knuffelen enzo?

o1216o said:
Als De Goedheiligman himself hier op aarde zou neerdwalen en aan jou zou vragen om Sex op te geven in return voor anything you desire, wat zou dat nou zijn?.

No way :D

Als ik Sex zou ( moeten) opgegeven voor plezier dan wil ik wel dat ik al een leger aan kinderen heb die gezond en verstandig zijn.

Dus dan zal ik waarschijnlijk wensen om mijn " raging " libido af te nemen en mijn geliefden een lang ,gezond en gelukkig leven te geven.

En zoals mijn toekomstige vrouw zal zeggen...."we kunnen toch nog altijd knuffelen". :rolleyes:

Het is natuurlijk wel makkelijk om te zeggen ..." I don't think so Tim ".
Er zijn weining mensen die het zouden opgeven , and thats me included.

But for arguments sake.

Als the good Lord himself kenbaar zou maken en DEMANDS you give up sex , quid pro quo fulfills a desire,wish or fantasy.
What would it be ? :

o1216o said:
But for arguments sake.

Als the good Lord himself kenbaar zou maken en DEMANDS you give up sex , quid pro quo fulfills a desire,wish or fantasy.
What would it be ? :

Jeetje, wat een lastige... misschien iets als een lang en gelukkig leven samen met M op de plek waar wij samen zo graag willen zijn.... Maar tegelijkertijd denk ik dan: een groot deel (misschien niet het belangrijkste, maar wel belangrijk deel) van ons geluk samen is dat we qua sex zo goed lijken te matchen. Ik heb leuke relaties gehad hiervoor wat sex betreft, het was niet altijd allemaal kommer en kwel, maar in deze relatie is er zo veel meer openheid, eerlijkhied en communicatie én variatie dat ik dat eigenlijk voor geen goud zou willen missen.

Dus wellicht als ons gegarandeerd een gelukkig en gezond leven onder de zon werd beloofd, dat ik er over na zou denken. Maar ik geloof niet in The Good Lord dus ik hoop niet op die situatie, maar op een lang en gelukkig leven dat we zónder hulp van boven waar weten te maken mét plenty of good sex!

Back