Glijmiddel

M's girl

Leaving
Woaaaah!

Soms gebruiken we glijmiddel bij ass-play en we hebben een spulletje dat prima werkt, alleen...... het plakt als de pest! Ik dus net op zoek op het net naar informatie over glijmiddelen en kom deze site tegen. Holy moly wat is er veel!

Dus toen dacht ik dat er hier misschien wat experts zouden 'rondlopen' die een beter spulletje ontdekt hebben. Want als we elkaar nu insmeren met het spul moet je eigenlijk eerst je handen weer gaan wassen om überhaupt nog ergens grip op te kunnen hebben, vooral bij toys! En dat breekt het spelletje natuurlijk een beetje....

Wie heeft wijze raad en een goede tip?

M's girl said:
Woaaaah!

Soms gebruiken we glijmiddel bij ass-play en we hebben een spulletje dat prima werkt, alleen...... het plakt als de pest! Ik dus net op zoek op het net naar informatie over glijmiddelen en kom deze site tegen. Holy moly wat is er veel!

Dus toen dacht ik dat er hier misschien wat experts zouden 'rondlopen' die een beter spulletje ontdekt hebben. Want als we elkaar nu insmeren met het spul moet je eigenlijk eerst je handen weer gaan wassen om überhaupt nog ergens grip op te kunnen hebben, vooral bij toys! En dat breekt het spelletje natuurlijk een beetje....

Wie heeft wijze raad en een goede tip?

Het is belangrijk dat het op water basis is.
Neutraal is altijd beter dan toevoegingen van smaak en of geurstoffen.

Persoonlijk gebruik ik the good old K-Y Jelly.
* Steekt duim op en lacht naar de camera* :D

o1216o said:
Het is belangrijk dat het op water basis is.
Neutraal is altijd beter dan toevoegingen van smaak en of geurstoffen.

Persoonlijk gebruik ik the good old K-Y Jelly.
* Steekt duim op en lacht naar de camera* :D

Dus dat plakt niet? Ik had zelf bedacht dat het plakken een beetje onvermijdelijk was als je een hoge glij-factor wilde... Waar koop je dat spul? Heeft PABO dat bijvoorbeeld?

Oh, ik zie het al.... ik heb dat spul 'zelfs' ook wel bij de drogist zien liggen volgens mij.

Dit vond ik er over in Wikipedia .

Ik denk dat het plakken onvermijdelijk is , gezien de vetgraad van je lichaam.

Het is meestal als het "opdroogt" dat het gaat plakken.
Gewoon een fles water naast je bed , afspoelen op een afveeglapje(heeft haast iedereen toch?!) of gewoon op de vloer. ( het is maar water)

Maar Glijmiddel dat niet op water basis is gebaseerd (petroleum) is schadelijk( op ten duur irriteren) voor inwendig gebruik. Denk aan vaseline and all that.

Nou, die we nu hebben is op siliconen-basis. Het plakt niet een beetje, het plakt heel erg! Het werkt wel heel goed, alleen als je je nog iets wil vastpakken, zoals een dildo, dan is het onhandig.

Dus dat K Y spul plakt toch ook? Hmmmm...

Het plakt een stuk minder, vroeger gebruikte ik een generic-brand that really sucked or should i say sticked!.

K-Y is een stuk minder plus een beetje speeksel erbij of water en het is weer in topvorm.

Most important het is niet schadelijk voor de gezondheid.

K-Y Jelly For even the tightest fit.

* Steekt duim op en lacht naar de camera * :D

I'll be expecting a truck load of them .

Oké, nou, klinkt als de moeite waard om eens te proberen.
Gaat op het boodschappenlijstje ;)

realwanderer said:
olyve olie

Alles wat perishable is , is niet goed voor inwendig gebruik.

What if resten achter blijven?!.

Ja, ik heb ook gehoord dat de meeste dingen die je kan eten niet echt goed zijn voor (inwendig) gebruik. Bovendien... olijfolie plakt wel minder maar is veel vetter... ik moet niet denken aan al die vlekken in bed (we maken er zo al genoeg, maar díe zijn nog uit te wassen). En ik ben niet van de zijltjes en kleedjes om als een klein kind te mogen knoeien..... Geeft zo het "schortjes voor jongens!" effect en werkt ontnuchterend voor mij.

Er gaat, overigens, wel een plaid of twee over de bank bij geplande sex aldaar. Maar dat vind ik weer iets anders....

M's girl said:
Er gaat, overigens, wel een plaid of twee over de bank bij geplande sex aldaar. Maar dat vind ik weer iets anders....

Yeah...ik denk dat iedereen dat wel doet. ( mits je een stoffenbank hebt)
Op een gegeven moment blijft het daar omdat ze meestal niet bothered waren om elke 4 uur het er weer op te zetten.

o1216o said:
Yeah...ik denk dat iedereen dat wel doet. ( mits je een stoffenbank hebt)
Op een gegeven moment blijft het daar omdat ze meestal niet bothered waren om elke 4 uur het er weer op te zetten.

Mwah... ik laat ze er niet hoor.... elke vier uur of niet :D Het staat een beetje slordig, zo'n plaid met van die vlekken, nietwaar? Lang leve de wasmachine.

De kinderen vragen nu af en toe al "pap, wat is dat voor vlek"? terwijl ze naar een witte vlek in ons dekbed of hoeslaken wijzen (ik verschoon de bedden voordat ze komen voor het weekend, maar ja.... tijdens dat weekend wil een mens ook nog wel eens wat) en we gooien het er maar op dat papa heel erg kwijlt in bed (hetgeen, als je het met een korreltje zout neemt, niet eens onwaar is :D ). De oudste trekt inmiddels al de wenkbrouwen op maar zegt vooralsnog niets. Je ziet hem denken dus met die kwijlsmoes komen we ook niet lang meer weg denk ik...

o1216o said:
Alles wat perishable is , is niet goed voor inwendig gebruik.

What if resten achter blijven?!.

Olyve olie is heel goed voor je huid. Wordt gewoon opgenomen. En plakt niet. (als het plakt moet je het weg gooien).
Boter wordt natuurly ranzig, en is onhygienish. Maar olyve olie word zelfs gebruikt om alle hande zaken in te conserveren. Voor jaren!! Dus je hoeft er niet bang voor te zyn dat olyve olie in je lichaams holtes gaat bederven. Het is ook een basis voor natuurlyke cosmetishe middelen.

Als je me nog niet gelooft, vraag het dan aan de experts. Wip even langs by het Italiaanse forum, en leg uit dat je even een misverstandje uit de weg wil ruimen in het Nederlands forum.

realwanderer said:
Olyve olie is heel goed voor je huid. Wordt gewoon opgenomen. En plakt niet. (als het plakt moet je het weg gooien).
Boter wordt natuurly ranzig, en is onhygienish. Maar olyve olie word zelfs gebruikt om alle hande zaken in te conserveren. Voor jaren!! Dus je hoeft er niet bang voor te zyn dat olyve olie in je lichaams holtes gaat bederven. Het is ook een basis voor natuurlyke cosmetishe middelen.

Als je me nog niet gelooft, vraag het dan aan de experts. Wip even langs by het Italiaanse forum, en leg uit dat je even een misverstandje uit de weg wil ruimen in het Nederlands forum.

Op zich zit er heel wat in, in wat je zegt.... En ik ben gek op olijfolie.... blijft alleen de vettigheid en de vlekken. Als je het als massageolie gebruikt (op de rug enzo) zal het best door de huid opgenomen worden. Maar als je het als glijmiddel tussen je billen plempt? Kweenie....

wat my betreft is olyve olie dan nog het minst vies.
Wist je trouwens dat poep voor 50% uit bacterien bestaat. en echt niet allemaal zo vriendelyk

Behalve de "vlekken op de bank" .

Tast "foreign" vetten de natuurlijke balans aan in je lichaam.
En natuurlijk niet te vergeten. Vetten tasten latex aan !!!

realwanderer said:
......Wist je trouwens dat poep voor 50% uit bacterien bestaat. en echt niet allemaal zo vriendelyk

Uhm.... jazeker wel. Daarom wil ik ook uitsluitend ass-play doen als we beiden eerst gedoucht hebben enzo. Maarre, waarom vraag of constateer je dat hier?

Mijn vriendje knijpt meestal gewoon in de tube terwijl die het over mijn kontje houd. Dan glijd ie er even goed doorheen en laat ie ook wat aan de bovenkant van zijn lul erop. Perfect ingesmeerd, en geen vieze handen! :rolleyes:

Krystitties said:
Mijn vriendje knijpt meestal gewoon in de tube terwijl die het over mijn kontje houd. Dan glijd ie er even goed doorheen en laat ie ook wat aan de bovenkant van zijn lul erop. Perfect ingesmeerd, en geen vieze handen! :rolleyes:

Het is toch haast onvermijdelijk om het op je handen te krijgen.
May it be via vingerverven of het hanteren van je tool .

o1216o said:
Het is toch haast onvermijdelijk om het op je handen te krijgen.
May it be via vingerverven of het hanteren van je tool .

Valt reuze mee joh. :rolleyes:

Het is een precizie werkje. ;)

Hoe zit het als je van standjes wisselt. ik neem aan dat aan "the base of the cock" ook glijmiddel zit.. waar hou je dan aan vast?!.

Als wij volwassen Sex hebben zijn we net kinderen :eek: ( nee , niet zo perverts !) maar dat het haast onmogelijk voor ons is om niet te knoeien.

Krystitties said:
Aan wat voor standje zat je te denken dan? :rolleyes:

Don't you be rollin' your eyes at me missy !. ;)

Ik neem aan wanneer je lubricant gebruikt je het niet eenmalig applied.
En ook niet bij een positie blijft hangen.

Gezien jouw demeanor krijg ik het gevoel dat mannen bij jouw OVERTIME moeten werken. :catroar:

Dus vandaar de verplaatsing van positie bijv: Doggie naar spoon.
Moet je toch weer "THE DICK "aanraken om het te guiden naar Krystie's gate.

M's girl said:
Uhm.... jazeker wel. Daarom wil ik ook uitsluitend ass-play doen als we beiden eerst gedoucht hebben enzo. Maarre, waarom vraag of constateer je dat hier?

omday jy jezorgen maakt over de olyf olie. Ik neem ook aan dat we het hier hebben over glymiddelen voor ass play.

overigens tast olyf olie nitrile niet aan. en ik weet ook niet hoe snel latex er van naar de knoppen gaat

Back