Gezocht

robotxxx

Really Really Experienced
Eens kijken of ze hier zijn dames met tatoeages en of piercings...

zelf heb ik vooral zogenaamde oldschool tatoeages dus dat zijn felgekleurde plaatjes

wat piercings betreft vind ik dames met tepelpiercings veelal erg sexy
navelspiercings meestal niet zo omdat bij veel dames de buik er niet naar is

Persoonlijk vind ik sexy meer een uitstraling dan een bepaalde look

Soms heb je mensen die naar alle (westerse) maatstaven sexy zijn, maar de uitstraling hebben van een zak aardappelen
andersom kan dat ook

sommige mensen hier bijvoorbeeld zijn niet slank, blond etc
maar wel verdomd sexy

piercings moeten een kroon zijn op de juwelen die een persoon zelf heeft
tatoeages zijn wat dat betreft voor mij meer dan een versiering, ik heb het idee (en het is voor mijzelf zo) dat achter veel tatoeages meer schuil gaat dan alleen de tekening

voorbeelden van het soort dames dat ik bedoel kun je oa vinden op suicidegirls.com en godsgirls.com

alvast bedankt mooie foto's inderdaad

je hebt smaak ;-)

of iemand sexy is heeft inderdaad veel te maken met uitstraling
zo ga ik wel voor het mystieke
zogenaamde 'geile'dames vind ik meestal te plat, een soort vleesfabriek

Ik heb twee tat's en ik had flink wat piercings; onderlip, tepels, neus, oren en nog een iets 'persoonlijkere'. Alleen die in mijn neus is er nog, ik ben ze ontgroeid. :rolleyes:

Krystitties said:
Ik heb twee tat's en ik had flink wat piercings; onderlip, tepels, neus, oren en nog een iets 'persoonlijkere'. Alleen die in mijn neus is er nog, ik ben ze ontgroeid. :rolleyes:

mag ik vragen wat voor tatoeages je hebt?

M's girl said:

Ik vind ze nog steeds leuk, maar ik vond ze gewoon niet meer bij mij passen.

Mijn tats zijn vrij klein, eentje op mijn pols, en de achterkant van mijn nek.

Last edited by a moderator:
Heb ooit( 35 jaar geleden) mijn eerste tatoo laten zetten en de oren laten piercen ( vroeger heette dat gewoon gaatjes laten prikken)

Dit waarschijnlijk toch wel om in een hokje geplaatst te woren in die tijd.
Nou dat is ook gebeurt hoor. Werd natuurlijk wel direct als a-sociaal betitelt,

Gedurende de eerste werkperiode waren de oorbellen en tatoos geen probleem todat....ik het commerciele leven in wilde en bij de eerste sollicitaties de oorbellen al uitmoesten en geen overhemden met te korte mouwtjes gedragen mochten worden.

Er is door de jaren heen veel veranderd en wordt er meer geaccepteerd, maar of ik in een volgend leven weer laat tatoeren, ik weet t niet.

Ik ken de verhalen van Dahl, soms wel leuk. Vooral Oom Oswald is een geweldig boek.

Betreft het a-sociale. Ik zei al dat dit 35 jaar geleden was toen ik een pikkie was van 15. Jeetje, nu heb ik mijn leeftijd verraden.
Zeker toen kreeg je al snel een kaartje op gespeld.

Tot nu toe heb ik alleen mijn oren gepierced. In de tijd dat ik dit liet doen was het gaatjes schieten al lang normaal maar de juwelier die het bij mij deed vond dat het nauwkeuriger was als hij het op de ouderwetse manier deed.

Komende zomer krijg ik tepel piercings, labia piercings (3 aan elke kant) en twee tatoeages. Ben wel nerveus maar ik verheug me er ook erg op.

Back