Geur

wolf2002

Moderator
Ze zeggen wel dat ons geheugen voor geuren beter is ontwikkeld dan al het andere... ook geuren met een sexuele connotatie blijven ons altijd bij...

Welke geur vinden jullie opwindend/geil? Heeft dit met een bepaalde herinnering te maken?

:rose:

Om zelf maar te beginnen... een ex-vriendinnetje gebruikte altijd een soort kokoscreme om haar (prachtige donkere) haar soepel te houden... die geur zal me altijd bijblijven en brengt me terug naar onze hete nachten...

Toch hou ik in het algemeen niet zo van geurtjes in bed. Ik hou wel van parfum etc. maar tijdens de sex verkies ik toch de natuurlijke geile lichaamsgeur...

Want uiteindelijk gaat er niets boven de bedwelmende geur van het vrouwelijk geslacht... (pun intended ;) )

Ik denk wel dat het zo werkt, maar ik denk ook dat het meeste 'onderbewust' gebeurt wat geuren betreft. Je schijnt ook op de geur van je partner te vallen, maar ik zou niet kunnen omschrijven wat M's geur is (en dat is misschien maar goed ook :rolleyes: )

Er zijn wel geuren die ik erg prettig/aangenaam/lekker vind, en dan denk ik aan bloemen, parfums en lekker eten. Als de juiste man het juiste luchtje op heeft kan dat heel erg aantrekkelijk zijn, maar het moet dan wel de goede combi zijn.

wolf2002 said:
.....Want uiteindelijk gaat er niets boven de bedwelmende geur van het vrouwelijk geslacht... (pun intended ;) )

Ohja, maar dan noem je ook wat. Uiteraard is daar dan de associatie. Maar dat heb je waarschijnlijk meer met vrouwen dan mannen. Ik vind zelf dat ik wel lekker ruik wat dat betreft (en M gelukkig ook) dus hij refereert daar nog wel eens aan en het werkt... op afstand :D

wolf2002 said:
Hmmm, do tell... :devil:

Ohja... :eek:
Nou, M zegt overdag wel eens tegen me dat hij naar me verlangt en naar mijn geile geur en smaak... dat is wel opwindend. Ook als hij het tijdens de sex zegt uiteraard. :devil:

Ik dacht dat je iets anders bedoelde...

Een ex-vriendinnetje (niet die van hierboven) haalde soms in de ochtend wel eens een vinger langs haar natte poesje en wreef die vervolgens onder mn neus... zo kon ik de hele dag aan haar denken...

Ik heb trouwens het gevoel dat ik dit hier al eens eerder heb verteld... is een verband tussen vergeetachtigheid en bovenmatig veel aan sex denken? ;)

Nee, ik bedoelde niets anders (zó sterk ruik ik gelukkig ook weer niet :rolleyes: :p ) en ja, je had dat van dat vriendinnetje al een verteld. Maar dat geeft niks; goed voorbeeld.

M vraagt me wel eens tijdens het vrijen om mijn vingers eerst in mijn kut te stoppen en hem dan te laten ruiken en proeven. Dat hoeft hij overigens niet altijd te vragen hoor :rolleyes: Gisterenavond hadden we sex waarbij hij mij eerst uitgebreid gelikt had ("wij" beffen niet, haha). Later hadden we nog een keer sex en terwijl hij me kuste rook ik mezelf en dat was erg geil (is dat erg narcistisch? :rolleyes: )

M's girl said:
is dat erg narcistisch? :rolleyes:

Nee, helemaal niet... die sexuele geuren zijn juist erg opwindend... ik herinner me ineens weer de thread over dit onderwerp... duh :rolleyes:

Ik vond onderstaande tekst nog op deze site:

Van origine was de mens van top tot teen behaard om de lichaamswarmte beter vast te houden. In de loop van de evolutie zijn we meeste haren kwijtgeraakt. Maar waarom zijn ze juist gebleven op de plekken die het minst profiteren van de isolerende werking van de haren, zoals onder de oksels en in de schaamstreek?

Geur speelt een belangrijke rol bij (seksuele) aantrekking tussen mensen. Net zoals bij (andere) dieren. Vandaag de dag reageren mensen daar volledig onbewust op via hun vomeronasaal orgaan, (een piepklein en oeroud extra reukorgaan). De (schaam)haren onder onze oksels, tussen billen en rond de geslachtsorganen kunnen geuren vasthouden en verspreiden.

Schaamhaar ziet er misschien niet altijd opwindend uit. Kaal lijkt de norm in onze seksuele spel. Bovendien is het vaak netter en hygiënischer. Maar in onze evolutie was geur waarschijnlijk een stuk belangrijker dan in onze huidige beeldcultuur.​

Mn ex heeft me eens een brief gestuurd met een heerlijk parfum erop. En dat had ze ook op toen we "het" de eerste keer deden. Die brief heb ik nog, en als ik er ook maar aan ruik krijg ik meteen al zin in sex :).

Michelrpg said:
Mn ex heeft me eens een brief gestuurd met een heerlijk parfum erop. En dat had ze ook op toen we "het" de eerste keer deden. Die brief heb ik nog, en als ik er ook maar aan ruik krijg ik meteen al zin in sex :).

Ah... wat schattig...! :D

Klopt. Een paar parfums brengen altijd direct heel mooie herinneringen en lustgevoelens naar boven... ik denk ook bijvoorbeeld aan japanese musk massage olie van de bodyshop... mmm...

Tsja, er zijn wel een paar 'mannenluchtjes' die wel heel erg lekker zijn als M ze op heeft. Dan ben ik niet bij hem weg te slaan ;) Maar ook zonder niet... het is misschien the icing on the cake?

Back