Geheime ontmoetingen

lastmanonearth

Really Experienced
Het is mij ooit gebeurd een ontmoeting te hebben met een meisje/vrouw die ik had leren kennen via het internet. We hadden een aantal maanden chatcontact gehad en later telefoongesprekken, die een paar keer zijn uitgelopen op telefoonseks. Zij drong aan op een ontmoeting, en dat is er uiteindelijk van gekomen. We hadden afgesproken precies halverwege tussen haar woonplaats en de mijne, in Abcoude, of all places. Een bizar moment, dat elkaar voor het eerst 'bekijken'. Het regende die dag, dus erg feestelijk zag het er niet uit daar in swinging Abcoude, maar we hebben in een café gezeten. Ze bleek niet echt wat je noemt 'mijn type', maar het was zo opwindend door het geheime van alles dat ik dat maar voor lief nam. Op de valreep, bij het afscheid, hebben we nog gevreeën ook, althans ik heb haar klaar gevingerd. Toen bleek dat waar was wat ze me al eerder had verteld: ze was geheel kaal geschoren rond haar kutje. We hebben later nog wel internet- en telefooncontact gehad, maar het is verder bij die ene ontmoeting gebleven.
Vraag aan de collega's hier: ooit iets dergelijks meegemaakt?

Euh.... ja en nee.

M en ik hebben elkaar ook door het internet leren kennen maar ik vind onze 'manier' net iets anders. Ik wil niet te veel in detail treden maar het was NIET via een datingsite en het was NIET via een chat. Aan beiden heb ik namelijk een broertje dood, maar that's me, I'm picky that way :D

Daarom had ik never nooit gedacht dat ik OOIT een partner (for life?) zou vinden via internet en toch is dat gebeurd. Na het eerste contact zijn we gaan mailen en 'praten' via IM (Yahoo). Iets later zijn we elkaar gaan bellen. Omdat (?) onze insteek een duurzame relatie was, wilden we beiden niet meteen vervallen in wat we beiden ook een beetje tacky vonden, namelijk sex via internet of telefoon (zonder dat je elkaar in RL kent! Nu hebben we veelvoudig zulk contact, maar met elkaar!)

Na een aantal weken besloten we dat het tijd was elkaar te ontmoeten. De date was romantisch en goed. De eerste blikken vreemd. We waren wel al vreselijk verliefd, maar ja, op een persoon op papier! Dat realiseerden we ons maar al te goed. We hadden ook wel foto's uitgewisseld inmiddels en geconstateerd dat we het prettig vonden wat we zagen. De foto's waren, overigens, keurig netjes... :eek:

Ja.... we hebben sex gehad op/tijdens de eerste date. Ook dáár hadden we het vooraf uitgebreid over gehad. We hadden over van alles en nog wat gepraat; over werk, politiek, vakanties, hobbies, likes and dislikes, en dus ook over sex. We wisten dat we heel erg op één lijn zaten maar wisten net zo goed dat er niets sterkers is dan CHEMISTRY en dat het niet werkt als dat ontbreekt. Het was dus afwachten (en doooooodeng) hoe onze eerste ontmoeting zou verlopen. Zouden we elkaar net zo leuk vinden als op papier?

De eerste paar minuten dat we tegenover elkaar stonden was het opnieuw focussen, beter kan ik het niet omschrijven. Je hebt een beeld en het klopt wel, maar het kan nog íets scherper... zoiets. Daarna werden vermoedens alleen maar bevestigd en bleek de klik er te zijn, zoals we hoopten en eigenlijk ook wel verwacht hadden.

We gingen na het park en het eten naar mijn huis. We hadden vooraf afgesproken dat de koffie na het eten het beslispunt zou zijn. Als één van ons er onder uit wilde dan zou het bij koffie blijven en zouden we onze goodbyes zeggen daarna. Geen debat, gewoon accepteren dan. Als we verder wilden dan had ik Champagne koud staan thuis en zouden we van daaruit wel zien wat er verder allemaal zou gebeuren. Tijdens de koffie keken we elkaar aan en zeiden bijna tegelijk "Champagne?" .......
Dat was dus duidelijk :D

The rest, or so they say, is history.... :D

Het is iedergval wel een Hallmark moment .

Ben benieuwd wat jullie gaan zeggen wanneer jullie kinderen vragen :
"mam, pap ..how did you two meet eachother (read meat ;) )...".
" We hadden beiden zin in champagne?! ". :catroar:

Ik heb een poosje terug 2 vrouwen op het internet leren kennen.
1 daar van woont heel dicht by my in de buurt. Wat gewoon toevel is omdat de betreffende website niet locaal was. Ik heb foto's en ook naakt foto's van haar, ze is werkelyk heel (!!) knap. We hebben ook psychologise test gedaan online en to onze verbazing en pret, waren de uitkomsten byna identiek. Ze is ook heel intelligent. Je hoeft maar 3 regels text van haar te lezen om te begrypen dat dit niet Ann modaal is. Zo wat nu? Ik ben op haar gesteld, zei noemt me een friend. We praten over de meest intieme zaken zoals gedachten die we normaal liever voor ons zelf houden. Wat houdt me nog tegen om even een afspraak te maken.
Dat is makkelyk. Er kan niets dan ellende uit komen. In het gustigste geval wordt de betovering gewoon verbroken. In het ergste geval zal het resulteren in een echtscheiding voor my, en een ruzie met haar. Nee sommige dingen moeten gewoon met rust gelaten worden. En on line friend schappen moeten on line vriendschappen blyven.
Voet noot: als ik nou vry zou zyn, dan zou het anders zyn. maar dat zou myn houding ten aanzien van haar hebben veranderd zodat de vriendschap die we nu bebben nooit tot stand was gekomen. Ik geloof namelyk sterk in het vlinder effect. (zie de film "the butterfly effect" voor die gene zich afvragen wat het is)

Ik begrijp je dilemma RW. Maar er is toch niets mis mee om een Internet-buddy te hebben. Je hebt al een mate thuis. nu nog een op het net. of ze je mistress genoemt kan worden is een heel andere discussie . ;)

Mijn punt is : if it ain't broke don't fix it. If it ain't happening don't force it.

Maar mijn bijdehande neef zei tegen mij ...Full force don't stop.
Moest even over nadenken wat hij hiermee bedoelde.

Maar het is waar. Zoals Kahlil Gibran zei: " And think not you can direct the course of love, for love, if it finds you worthy, directs your course. Love has no other desire but to fulfil itself. .
:rose:

het is geen dilemma omdat ik al weet wat ik er mee aan moet.
Is een internet vrindin eem mistress. mmmmm?? dat is een moeilyke vraag. mishien iets voor een apparte string?
Ik beschouw haar als myn vrindin, we hebben geen cyber sex, en waar staat dat je niet op je vrienden gesteld mag zyn?

o1216o said:
Het is iedergval wel een Hallmark moment .

Ben benieuwd wat jullie gaan zeggen wanneer jullie kinderen vragen :
"mam, pap ..how did you two meet eachother (read meat ;) )...".
" We hadden beiden zin in champagne?! ". :catroar:

Tsja.... ik denk niet dat wij samen nog kinderen zullen krijgen. Bouwtechnisch ( :D ) zou het nog wel kunnen maar we hebben die behoefte niet. M heeft twee kinderen uit een vorig huwelijk en daar houden 'we' het bij. Maar die vraag hebben ze wel al gesteld, ja. Dus you know the answer ... :D

realwanderer said:
het is geen dilemma omdat ik al weet wat ik er mee aan moet.
Is een internet vrindin eem mistress. mmmmm?? dat is een moeilyke vraag. mishien iets voor een apparte string?
Ik beschouw haar als myn vrindin, we hebben geen cyber sex, en waar staat dat je niet op je vrienden gesteld mag zyn?

Hier kan alleen mijn moralistische ik een antwoord op geven.
Je hebt naaktfoto's van haar maar geen cybersex. En je vrouw weet er niet(s) van. Je vindt het spannend om het butterfly-effect (en dat principe ken ik en snap ik helemaal). Voor mij (MIJ) zou het voldoende zijn, inderdaad, om echtscheiding aan te vragen, maar wie ben ik.

Het belangrijkste is misschien wel dat en of je het voor jezelf kan verantwoorden. Als het antwoord "ja" is dan zal het goed zijn. Ik neem aan dat je zelf weet wat je (eventueel) op het spel zet. En kennelijk ben je bereid dat te doen....

Een andere ik voor een meer-in-jouw-straatje-antwoord heb ik niet; trek je dus maar niets van mijn serieuze ik aan..... denk ik..... :D

Toen ik 4 jaar terug voor het eerst op internet kwam in een chatroom kwam ik hem tegen.
Heel toevallig had hij ook net internet.
Heel leuk en aardig en we hebben elkaar nette foto's laten zien.
We hebben het wel als een grap over een ontmoeting gehad maar ik durfde het niet en hij was een flierefluiter.
We hadden veel dezelfde interesses en we vonden het leuk om in het engels te chatten.
Toen kreeg hij nog een vriendin die het verschrikkelijk vond dat ie met mij chatte en belde die was hij snel beu en maakte het uit.
Maar ja flierefluiter had snel een nieuwe vlam en toen zijn we elkaar uit het oog verloren.
Ik vind hem nog wel leuk maar durf hem niet te mailen, ben veel te bang dat ie terugmailt dat ie samenwoont ofzo.
Ik heb z'n huisnummer maar die durf ik om dezelfde reden niet te bellen. Dadelijk neemt ze moeder op om te vertellen dat ie al lang niet meer thuis woont.

I'm chicken.

Iris_M said:
Toen ik 4 jaar terug voor het eerst op internet kwam in een chatroom kwam ik hem tegen.
Heel toevallig had hij ook net internet.
Heel leuk en aardig en we hebben elkaar nette foto's laten zien.
We hebben het wel als een grap over een ontmoeting gehad maar ik durfde het niet en hij was een flierefluiter.
We hadden veel dezelfde interesses en we vonden het leuk om in het engels te chatten.
Toen kreeg hij nog een vriendin die het verschrikkelijk vond dat ie met mij chatte en belde die was hij snel beu en maakte het uit.
Maar ja flierefluiter had snel een nieuwe vlam en toen zijn we elkaar uit het oog verloren.
Ik vind hem nog wel leuk maar durf hem niet te mailen, ben veel te bang dat ie terugmailt dat ie samenwoont ofzo.
Ik heb z'n huisnummer maar die durf ik om dezelfde reden niet te bellen. Dadelijk neemt ze moeder op om te vertellen dat ie al lang niet meer thuis woont.

I'm chicken.

Ach dan je gewoon verkeerd verbonden

Iris_M said:
I'm chicken.

Misschien is het niet zo erg, in dit geval, om "chicken" te zijn.... Je bestempelt hem als 'flierefluiter' waardoor ik vermoed dat je toch een beetje moeite met dat principe hebt. Dus ook al woonde hij nog thuis, en was hij op dit moment NIET in een (vaste) relatie... zou je dat een goede basis vinden?

(Ik lijk, vast, je moeder wel :D )

Ik heb altijd zoiets van: als je hem leuk vindt moet je er voor gaan. Het ergste dat je, namelijk, kan gebeuren is dat je op je bek gaat, op z'n Amsterdams gezegd. Er zijn ergere dingen, geloof mij. Maar als je nu al twijfelt is dat wellicht niet helemaal ongegrond en kan je beter wachten tot mister-maybe-right (want zeker weten doe je het nooit) lang komt.

Back