lastmanonearth
Really Experienced
Het is mij ooit gebeurd een ontmoeting te hebben met een meisje/vrouw die ik had leren kennen via het internet. We hadden een aantal maanden chatcontact gehad en later telefoongesprekken, die een paar keer zijn uitgelopen op telefoonseks. Zij drong aan op een ontmoeting, en dat is er uiteindelijk van gekomen. We hadden afgesproken precies halverwege tussen haar woonplaats en de mijne, in Abcoude, of all places. Een bizar moment, dat elkaar voor het eerst 'bekijken'. Het regende die dag, dus erg feestelijk zag het er niet uit daar in swinging Abcoude, maar we hebben in een café gezeten. Ze bleek niet echt wat je noemt 'mijn type', maar het was zo opwindend door het geheime van alles dat ik dat maar voor lief nam. Op de valreep, bij het afscheid, hebben we nog gevreeën ook, althans ik heb haar klaar gevingerd. Toen bleek dat waar was wat ze me al eerder had verteld: ze was geheel kaal geschoren rond haar kutje. We hebben later nog wel internet- en telefooncontact gehad, maar het is verder bij die ene ontmoeting gebleven.
Vraag aan de collega's hier: ooit iets dergelijks meegemaakt?
Vraag aan de collega's hier: ooit iets dergelijks meegemaakt?