Fantasie en werkelijkheid

M's girl said:
Thanks. En die van jou dan? Laat ons even meegenieten wil je?

Nee................... :p dan is het geen fantasie meer ;)

M's girl said:
Niet waar. Een fantasie en een geheim zijn twee verschillende dingen. Je kan wel geheime fantasieën hebben: dat is wat anders.

Goed dat is waar ja, oke in mijn fantasie speelt ook altijd mijn partner mee. Ze heeft altijd de hoofdrol, maar soms komen er bepaalde personen in voor die zij heeft voorgesteld......bijvoorbeeld:

we hebben een echte heerlijke (sex)nacht en terwijl ze op mijn paal rijdt, komt er op dat moment een volle vrouw binnen, met grote zachte billen en borsten. Mijn partner dwingt mij dan om die persoon te likken. Ze gaat met haar volle gewicht op mijn gezicht zitten en lik haar kont en haar kut. Dit doet mij binnen enkele seconden klaarkomen..... ;)

M's girl said:
Dat lijkt er meer op :rolleyes:

Nog een kontenman! Ik geloof dat dit een fantasie van veel mannen is. Guys?

mmmmmmm echt wel, heerlijk hoe meer konten hoe beter ;)

The inFATuation ( ;) ) voor de kont zit diep geworteld in onze dna.

Waar grote borsten worden Geassocieerd met parential feelings.
Brede heupen met vruchtbaarheid.
Zo word dikke, grote billen Geassocieerd met een goede gezondheid.

o1216o said:
The inFATuation ( ;) ) voor de kont zit diep geworteld in onze dna.

Waar grote borsten worden Geassocieerd met parential feelings.
Brede heupen met vruchtbaarheid.
Zo word dikke, grote billen Geassocieerd met een goede gezondheid.

mmmm ja dikke billen heerlijk, dikke tieten (sorry dames van Dutch-LIT) ook zo lekker, nah ik kruip maar eens tegen die heerlijke zachte billen nu :nana:

M's girl said:
Nah... de "dames" van Dutch Lit kunnen wel tegen een stootje denk ik ;) (vooral tegen de 'dikke' billen :rolleyes: :p )
:nana: yeahaaaaaaaaa, zo mag ik het lezen ;)

M's girl said:
Is dat zo? Ook in onze Westerse cultuur? Dat van die billen dan hè?
Hé.... en als je nou all of the above hebt? Wat ben je dan? Superwoman? :rolleyes:

het is de media die skinny women to an object van affection hebben gemaakt.
(wat eigenlijk onstaan is door een gebrek aan materiaal during the earlier years of modern-society . cheaper less fabric.)

hence in " uncivilized-barbaric " societies volle "rubens" women worden geadoreerd.

Remember girls.....real women have curves.

M's girl said:
True.

Maar het ging eigenlijk over fantasieën hier :D Dus vertel eens? ;)

i am already living the dream, sweetie.... :D

M's girl said:
Cool.

Aan de ene kant.

Maar is er dan niets meer te wensen over?

mmm , not really. alles wat ik wilde doen heb ik wel eens gedaan.
Was al vroeg vrij sexual. Wist al vroeg wat een turn on was voor mij en wat niet. mijn tienerjaren was de tijd dat ik mijn meeste fantasieen heb beleefd.

so not really...
been there , done many...

Note: maar er zijn natuurlijk dingen dat ik niet een-twee-drie zou ambiëren in een nice avondje neuken. maar wel aangenaam verast zou kunnen worden als het zou gebeuren.

Squirten is er een van. niet echt een turn-on voor mij , maar toch meer curious hoe het zou zijn.
Zelfde geld voor om te sexen met een hermaphrodite. ( pref. vrouw with an extra tool). meer curiosity dan actual deep lustful fantasy.
Sex met een midget. niet particulair turn on by them. but still. never been there.

Als een true "trekkie " dat ik ben.
To boldly go where i have never gone before.

Last edited:
De fanatasie van mijn partner is dat ze genomen wordt door een grote groep mannen, een gangbang dus. Meestal vertel ik een verhaaltje over een gangbang en dan komt ze gillend klaar.
Ook hebben we verschillende gangbang films. Deze kijken we regelmatig en proberen dan de fantasie tot ons te laten komen.

Een versie die het erg goed doet is dat ze per ongeluk in een omkleedkamer komt van een sportcomplex en dat ze allemaal mannen onder de douche ziet staan. De rest kun je wel invullen......

Ik vertel mijn partner als wij liggen te vrijen dat er andere mannen en vrouwen kijken naar ons, ze raken osn niet aan (soms wel) maar worden geil van ons. Werkt voor mij zeer goed :)

betterthink said:
De fanatasie van mijn partner is dat ze genomen wordt door een grote groep mannen, een gangbang dus. Meestal vertel ik een verhaaltje over een gangbang en dan komt ze gillend klaar.
Ook hebben we verschillende gangbang films. Deze kijken we regelmatig en proberen dan de fantasie tot ons te laten komen.

Een versie die het erg goed doet is dat ze per ongeluk in een omkleedkamer komt van een sportcomplex en dat ze allemaal mannen onder de douche ziet staan. De rest kun je wel invullen......
dit is voor de douche :p

Back