Eat me

o1216o

Really Really Experienced
wat me naast sex ook intereseert is wat mensen eten.
Zelf ben ik gek op eten. een van de mooie facetten van het sex,,, the urge to eat out the fridge...and for the dessert...come hither woman, i am not done eating ;) .

Question: wat heb je gegeten vandaag?..

Als single-man kan ik eten wanneer het mij uitkomt . zojuist mijn (virtuele) broek riem losgemaakt om nategenieten van een well cooked meal.

Cocos rijst met pieces of papaya and melon met anjovis en steamed salmon.

Nu zit ik als dessert een cup met ben and jerry's cookie dough te verorberen.

en als het heeft gesmaakt wip ik wellicht nog naar het lit-café voor een drankje.

kipschnitzeltje met gebakken nieuwe aardappeltjes met yoghonaise.

geen toetje.

'K heb dat eerder gelezen... wat is het verschil met "nieuwe" aardappel.

ik neem aan dat ze niet hebben over de houdbaarheid van het product.
then again , ziet er wel kinky uit een aardappel met wortels eraan op je bord. :)
octopotatoe anyone?!

Pakkende titel 1216! :D

Wij moeten nog (eten). We gaan het makkelijk doen vanavond (want wilde plannen verder) dus ... ik heb nog pastasaus in de vriezer en nog geraspte kaas in de koelkast. Toetje? Ik heb ook nog wel ijs in de vriezer (Ben & Jerry's) dus dat komt wel goed!

Last edited:
M's girl said:
Pakkende titel 1216! :D

Thats peculair... ik zou zweren dat er eerst een andere naam stond...
(someone has been doing some editing) ;)

Meanwhile...
Top of the mornin' to you all...
Begin de dag met een croissant met mozarella kaas en proscuitto.
Glazen melk en Heldere mushroom soup.

*en natuurlijk de dagelijkse bolletje crack met een ampule van vodka met een lijntje wit-chaser....

Hey, When in Holland.......*

o1216o said:
Thats peculair... ik zou zweren dat er eerst een andere naam stond...
(someone has been doing some editing) ;)

Ja ja ja, .... goedemorgen! Klopt. Ik weet niet hoe het kwam maar toen ik deze thread de eerste keer opende begon ik met de post van Iris, dus ik dacht dat zij dit bedacht had. Mijn instellingen staan wel zo dat ik met de laatste post begin, maar dan nog. Nou ja, ik dacht dus dat zij dit een slinger gegeven had, hence de naam en de latere wijziging.

Want 's avonds zat mijn M op Lit te struinen en op een gegeven moment zat ik mee te kijken en zag ik ineens dat jij er boven stond :eek:

Foutje! Dus maar even aangepast.

Slechts koffie gedaan tot nu toe. Ben niet zo'n ontbijt-tiepje, tenminste, niet door de week. In het weekend gaan alle registers open en wordt er uitgebreid tafel gedekt en de hele rataplan, maar door de week is het een kop koffie, nog ééntje en dan GO!

In gedachte van 9,5 weeks en meer mensen Eten in de liefdespel betrekken. vraag ik mij af wat " de Nederlandse Lit-posse " graag consumeren en of "gebruiken" tijdens de sex.

Persoonlijk ben ik meer een fruit type.
Schaal (gevuld mer ijs) met schijven mango's , lychee's, peren , sinaasappels en passievruchten behoren to mijn "arsenaal" tijdens een nacht waar ik all-out ga.

Niet echt fan van etenswaren met veel suiker erin. Slagroom, chocolade siroop. gaat zo plakken. en er blijft zo'n "funky" lucht achter.
(heeft te doen met de zuurgraad in mijn mond).

Opgevoed in een gezin waar het "een sin " is om met eten te spelen.
(hoor mijn moeder nog roepen: ... in sommige landen...).
Ben ik niet echt particulair keen om fallus-achtige etenswaren te gebruiken.
Laat staan mijn " LIT" in een kom warme spaghetti te dopen.

Personally gebruik ik alleen etenswaren als directe consumptie , delend samen in een passionate kiss and in the process keeping the energy-leve up l so I can work OVER-TIME on the woman. :catroar:

Last edited:
Ah... sex en eten.

Die scene (bij de koelkast op de keukenvloer in 9 1/2 weeks) was natuurlijk gaaf. In real life vloek je de hele straat bij elkaar na afloop omdat je al die rotzooi op moet ruimen natuurlijk :D

Ik heb heel wat over voor een spannend nachtje (dagje, whatever) maar het ietwat praktische wint het soms wel van mijn creatieve gedachten.

Maar fruit is goed ja. Om te consumeren, that is. Want ook in fruit zit suiker en dat moet je niet in je vagina willen hebben. Het kan een gistinfectie veroorzaken en als je die eenmaal een keer gehad hebt kom je er niet zo makkelijk meer vanaf!
(Meer informatie onder andere hier )

Als ik dan lees wat mensen allemaal bij vrouwen maar binnen willen proppen dan lopen de rillingen over mijn rug. Ik vind het sowieso een raar idee; ik ben toch geen fruit- of snoepautomaat? Druk op het clitje... ehh.. knopje, en er komt een verrassing uit? Nèèèhhhh... mij niet gezien!

Maar ja, to each their own hè? Maar kijk dus alsjeblieft uit met suikers! Godzijdank heb ik zelf nergens last van maar iemand heeft mij op een gegeven moment wel eens uit pure wanhoop iets toevertrouwd en dat was niet 'pretty'.. Haar behoefte om zich aan een nieuwe man te binden, ook al zou het maar voor één of een paar nachten zijn, was in strijd met de schaamte over de afscheiding die extreem en continue was... :eek:

Ik neem wel graag iets te drinken mee voor de nadorst ;) Bubbels doen het goed natuurlijk. Rode wijn doe ik niet meer. Ik heb ooit eens een vol glas omgekieperd in bed. Niet grappig!

Wat wij wel eens doen is tussen twee sessies in gewoon even samen naar beneden gaan. Iets drinken, sigaartje/sigaretje erbij, beetje knuffelen en babbelen en soms iets eten en dan weer naar boven met hervonden energie :D Werkt heel goed....

Als ik dan lees wat mensen allemaal bij vrouwen maar binnen willen proppen dan lopen de rillingen over mijn rug. Ik vind het sowieso een raar idee; ik ben toch geen fruit- of snoepautomaat? Druk op het clitje... ehh.. knopje, en er komt een verrassing uit? Nèèèhhhh... mij niet gezien!
ROFL.

Ieder zijn eigen for sure.

Qua fluids vind ik niets zo sexy (decadent) als Champagne overhaar lichaam gieten and let gravity take its course.
Terwijl ik mijn titel als master cunnilingus waarmaak, ik champagne en pussy juice voelt samensmelten op mijn tong.
ik ben niet echt particulair fan van wijn, plat of mousserend. ( niet dat ik een druif-terrorist ben, prefereer het liever in mijn schaal met ijs al gevoed wordend, mijzelf waanend als the great Ceaser himself.)

Maar Champagne,Prosecco of enig ander mousserend wijn gegoten over Aphrodite herself terwijl ik de sweetness of feminine libidinousness agreeably oplik, is in mijn ogen the apex of foreplay. :p

Smaakt naar meer !!!.

Last edited:
Jij hebt het begrepen ;) :D

Een schaaltje vuurrode aardbeien ernaast is ook geen slecht idee.
Dan in de Kamasutra Lotus houding en elkaar aardbeien 'voeden'...
Elkaar diep in de ogen kijken daarbij is een must!

M's girl said:
Eten we niet meer? :D

Laatste 2 dagen heb ik , door tijdgebrek , (Damn , this Lit-board !!!) geen kans gekregen om mijzelf een waardige maaltijd voor te schotelen .
Heel fortuinlijk heb ik vrienden die uitbaters zijn van gerenommeerde restaurants waar ik zeker van weet dat ik “clean” eten kan krijgen . :D

Vanmorgen was ik er “redelijk” vroeg uit om verse vis en kuit te gaan halen, om in de loop van de dag Sushi en Sashimi te bereiden.
Zit nu al aan een California roll ( Advocado met gember , Wasabi , Komkommer , Krab en rijst gewikkeld in zeewier) lekker dopen in Kikkoman.

Remember girls, Een man die van vis houd, weet wel hoe hij een vrouw moet bevredigen . :p

o1216o said:
Laatste 2 dagen heb ik , door tijdgebrek , (Damn , this Lit-board !!!) geen kans gekregen om mijzelf een waardige maaltijd voor te schotelen .
Heel fortuinlijk heb ik vrienden die uitbaters zijn van gerenommeerde restaurants waar ik zeker van weet dat ik “clean” eten kan krijgen . :D

Vanmorgen was ik er “redelijk” vroeg uit om verse vis en kuit te gaan halen, om in de loop van de dag Sushi en Sashimi te bereiden.
Zit nu al aan een California roll ( Advocado met gember , Wasabi , Komkommer , Krab en rijst gewikkeld in zeewier) lekker dopen in Kikkoman.

Remember girls, Een man die van vis houd, weet wel hoe hij een vrouw moet bevredigen . :p
duh.......

Gisterenavond mocht het makkelijk... patat & co. Wat nóg makkelijker was, was dat ik het zelf niet klaar hoefde te maken (want op visite). Vanmorgen ontbijt in bed met M en de kids van M en een film (anything, really ! om dat jonge grut zo vroeg op de zondagochtend nog even in bed te houden zodat we zelf nog even kunnen blijven liggen... :D ) en dat was het. Niet echt spannend hè?

Heb jij ook wel eens meegemaakt dat je wakker bent geworden, supergeil.
Je partner dezelfde gedachte heeft en net wanneer hij zijn ferrari wilt parkeren ... the kids binnen komen stormen. :mad:

Dan zit er maar een ding op...... Een zeer uitgebreidde Breakfast om je "frustraties" weg te eten. (Na sex is dat toch mijn favorieten indulgence.)

o1216o said:
Heb jij ook wel eens meegemaakt dat je wakker bent geworden, supergeil.
Je partner dezelfde gedachte heeft en net wanneer hij zijn ferrari wilt parkeren ... the kids binnen komen stormen. :mad:

Dan zit er maar een ding op...... Een zeer uitgebreidde Breakfast om je "frustraties" weg te eten. (Na sex is dat toch mijn favorieten indulgence.)

Haha, ja écht wel! We waren een keer redelijk vroeg naar bed gegaan en de kinderen lagen er ook nog niet zo heel lang in. We dachten dat ze wel sliepen maar toch stond ineens de jongste aan het voeteneind. We proberen daar wel altijd rekening mee te houden als ze er zijn en dan niet in de kroonluchters te gaan hangen enzo (ofwel situaties creëren waarbij je makkelijk kan afkappen of onder de dekens kan verdwijnen). Of gewoon de deur eventjes op slot, just in case.

We hebben wel een paar keer gehad dat ze eerst bij ons in bed lagen 's ochtends en dan later beneden iets voor zichzelf gingen doen (TV kijken of spelen). Dan kon de Ferrari alsnog uit zijn roarende ruststand en zo de (ga-maar-even-beneden-TV-kijken-jongens-) natte wasstraat door. If you get the picture.

Maar soms lukt dat niet en dan is het: diepe zucht, en je inderdaad maar op een uitgebreid ontbijt storten!

Yumm yumm , Dim Sum.
Meid, dat is een geweldig idee van jou !. :kiss:

effe bellen. :D

Het was braadworst met gebakken aardappels, maar eigenlijk veel te warm om te eten!

Vergeet ijsblokjes !.

Vries in Kersen of andere kleine vruchten in de vriezer voor 20 minuten.
Stop er een paar in je mond terwijl je hem in je mondje neemt.
:cool:

Last edited:
o1216o said:
Vergeet ijsblokjes !.

Vries in Kersen of andere kleine vruchten in de vriezer voor 20 minuten.
Stop er een paar in je mond terwijl je hem in je mondje neemt.
:cool:

Werkt geweldig! :rolleyes:

(zelf gebruik ik hier liever druiven voor)

Had vandaag zo'n runderworst gemaakt.
In een pan met boter aanbraden. Waarna een loop van tijd aan één kant van de tip het velletje begon te scheuren.
Zonder het velletje kon het vlees rijkelijk uitvloeien.

Het begon op een gegeven moment uit te zien alsof ik negerlul aan het braden was.

Zelf geen Homofoob heb ik het gewoon op mijn bord gelegd en van onder af aan beginnend weg te snijden en opeten.
Met " de eikel " als laatste hap.

Boven dat het lekker heeft gesmaakt heb ik er toch wat pret aan over gehouden.

Just ate me a dick !.

Back