Dieet

Iris_M

Literotica Guru
Ik was al 2 weken bezig met resultaat 1 kilo (eigenlijk 2 want ik hou 1 kilo vocht vast door de menstruatie).
Maar vandaag ben ik bezig met een streep blokjes weg systeem.
Bevalt me tot nu toe goed.
Door lichaamsbeweging verdien ik extra blokjes maar het programma geeft nog aan dat ik te weinig eet maar avondmaaltijd komt er nog aan.

Wish me lots of luck.

Hoeveel blokjes verdien je met masturbatie? Anders wil ik dat dieet ook wel proberen... ;)

Lots of luck, hunny!

:rose:

Wat is het streep blokjes weg systeem?
Nooit van gehoord.

Anyway... succes (je ziet er niet echt uit alsof je het nodig hebt, maar ja :rolleyes: )

klinkt heel oubollig maar het is het margriet streep je slank dieet kan je eten wat je wil als je maar binnen je blokjes blijft.

47 kilo's te gaan?

Ik ben gestopt met dieëten.... ik ben alleen meer aan sex gaan doen.... nu maar hopen dat het helpt.... :rolleyes:

dokter zei 20 maar 47 en ik ben sssssssslank.
als beloning denk ik over een tattoo.

Nog wel een beetje vlees er op houden hoor! Als die leuke man eenmaal langs komt dan moet ie wel iets hebben om vast te houden!

Precies. Er moet nog wel wat overblijven om die tattoo op te zetten... ;)

:rose:

E's Toy said:
maar ben je ook kilo's kwijt dan? ik zie die meter niet echt verschuiven!

.... zei de kontenman ;)
Het zou idd zonde zijn als je kont kleiner wordt en je geen kilo's kwijt bent, haha. Denk ik....

Ik hoor van de meeste vrouwen dat ze (eerst) het vet op alle verkeerde plekken kwijt raken voordat ze slanker worden op de plekken waarvoor ze eigenlijk op dieet zijn gegaan... :eek:

Ik... ik kan dieëten wat ik wil en val uberhaupt geen grammetje af. Tenminste, niet als ik het bewust probeer. Ik moet zeggen dat er in de laatste twee jaar wel iets afgegaan is. Er zijn een paar dingen veranderd in mijn leven in die tijd: minder medicijngebruik en een véééél actiever sexleven. Ik heb in die tijd júist geen dieet gedaan.... kan je nagaan. Daarvoor kon in dieëten wat ik wilde maar er gebeurde niks, niente, nada!

Ik heb het dus maar opgegeven en vertrouw nu puur op de sex om nog een paar kilo's kwijt te raken... en anders maar niet. Ik weet zeker dat als de kilo's er echter op mijn kont en borsten af zouden gaan ik ruzie met M zou krijgen! :rolleyes:

Ik mag me maar eens per week wegen en dat was vanmorgen en er is 2 kilo af dus gaat nog goed.

Iris_M said:
Ik mag me maar eens per week wegen en dat was vanmorgen en er is 2 kilo af dus gaat nog goed.

Twee kilo in één week? Cool. Als dat bij mij zou werken zou ik een dieetje nog wel overwegen. Maar gefeliciteerd, nog twee weken te gaan zou ik zeggen (alleen werkt het zo niet natuurlijk...)....

M's girl said:
Twee kilo in één week? Cool. Als dat bij mij zou werken zou ik een dieetje nog wel overwegen. Maar gefeliciteerd, nog twee weken te gaan zou ik zeggen (alleen werkt het zo niet natuurlijk...)....

Is niet zo'n moeilijk dieet hoor gewoon veel water beetje beweging en eten volgens de schijf van 5 maar dan 1300 kalorien per dag.

Iris_M said:
Is niet zo'n moeilijk dieet hoor gewoon veel water beetje beweging en eten volgens de schijf van 5 maar dan 1300 kalorien per dag.

Been there, done that....
werkte niet. Na drie maanden heb ik het opgegegeven omdat ik nog geen gram kwijt was geraakt. Serieus. Weight Watchers, Montignac, de hele reutemeteut. Bij mij gebeurt er niks. Alleen sinds ik M ken en mijn sexleven met faktor XXX omhoog gegaan is lijkt het dat ik wat afgevallen ben. Maar een dieet heeft MIJ nog nooit geholpen.

Ben geen sportief tiepje maar heb ooit ook een half jaar op een sportschool rondgehangen. Dieetje ernaast. Ook niks. Zoals ik al zei: ik geef het op! ;)

af vallen is niet moeilyk. het probleem is om dan niet weer aan te komen zodra het dieet over is

Ik heb net 50 minuten gefietst ff afkoelen en oei me kont doet zeer.

Waar ik naar uitkijk is de verjaardag van me moeder als de familie komt en die het kunnen zien.
(moeder is eind september jarig)

Iris_M said:
2e weegdag en deze keer is er een pond af.

Gefeliciteerd Iris! Maar het is minder hard gegaan dan de eerste week hè? Dat hoor je vaak. Maar goed, bij jou gaat er in ieder geval nog iéts af :D

Knap hoor Iris, zet door ! En ja, in het begin gaat het heel snel maar dan steeds langzamer... been there done that :)

Bij mij gaat het net zoals met M's, kan dieten wat ik wil maar die laatste paar kilootjes die ik er af zou willen hebben, willen hun plek maar niet opgeven ;-)

Door 3 x per dag een beker melk te drinken met daarbij een stuk fruit ( naast de normale maaltijden dan ) en voor het overige erg veel water te drinken ben ik 3 kilo kwijtgeraakt, maar de rest wil niet meer... nou ja, dan niet, zolang ik lekker in m'n vel zit stoort me dat niet zoveel meer :)

Rave

Back