De verleiding.....

M's girl

Leaving
Onthul je verleidingstrucs! Of je nu op een nieuwe vlam indruk wilt maken of je je vertrouwde geliefde opnieuw wilt laten zien, merken en voelen wat hij of zij voor jou betekent...

Misschien heb je de trucendoos open moeten trekken om een geliefde (opnieuw) voor je te winnen? Hoe dan ook... ik ben benieuwd wat jouw ultieme verleidingstrucs zijn en welk effect ze hebben gehad!

Misschien ga je voor de romantische aanpak of wellicht had je in een ander scenario per sé sex (als resultaat) in het achterhoofd. Hoe dan ook... anything goes!

En ik wil het weten! :D

wolf2002 said:
Ja ik ga een beetje de hele trukendoos publiek maken.... ;)

Dat was het idee ja! :D Ah toe, dan gooi ik er ook een paar in de strijd... :D Maar ik ga zo vaak al eerst :rolleyes: :p :D

Okee, maar mijn bijdrage zal je waarschijnlijk tegenvallen... regelrechte tips heb ik niet, ieder geval is verschillend... het gaat meer om een bepaalde grondhouding...

Mijn theorie is dat alle vrouwen diep in hun hart zowel een dame als een slet (willen) zijn... als je tot haar wilt doordringen en veroveren, moet je beide persoonlijkheden aanspreken... dus haar aan de ene kant serieus nemen, interesse tonen... maar haar aan de andere kant constant aanspreken op haar vrouwelijkheid, haar sexualiteit... brutale hints, zonder dat het grof wordt... balanceren op het randje van betamelijkheid, maar wel duidelijk maken dat je haar WILT... een serieus gesprek voeren, maar haar in je ogen laten lezen dat je op datzelfde moment voorstelt hoe ze naakt en bloedgeil tussen de lakens ligt... haar steeds op het verkeerde been zetten, zonder haar volstrekt in verwarring te brengen zodat ze haar interesse te verliest...

lastig, maar het kan zeer lonend zijn...

:rose:

wolf2002 said:
Mijn theorie is dat alle vrouwen diep in hun hart zowel een dame als een slet (willen) zijn... als je tot haar wilt doordringen en veroveren, moet je beide persoonlijkheden aanspreken... dus haar aan de ene kant serieus nemen, interesse tonen... maar haar aan de andere kant constant aanspreken op haar vrouwelijkheid, haar sexualiteit... brutale hints, zonder dat het grof wordt... balanceren op het randje van betamelijkheid, maar wel duidelijk maken dat je haar WILT... een serieus gesprek voeren, maar haar in je ogen laten lezen dat je op datzelfde moment voorstelt hoe ze naakt en bloedgeil tussen de lakens ligt... haar steeds op het verkeerde been zetten, zonder haar volstrekt in verwarring te brengen zodat ze haar interesse te verliest...

Ik denk..... dat je gelijk hebt! :D
Als je de juiste balans weet te vinden .... daar zal van vrouw tot vrouw iets verschil in zitten.

Ik vind 'm goed (for what it's worth...) en niet teleurstellend ;)

M's girl said:
Als je de juiste balans weet te vinden .... daar zal van vrouw tot vrouw iets verschil in zitten.

Doet me denken aan Ciska Dresselhuys, Opzij-hoofdredactrice en boegbeeld van progressief en feministisch Nederland... zij heeft eens gezegd dat ze rechtse mannen eigenlijk veel interessanter vindt dan linkse... die doen tenminste niet zo moeilijk over vrouwen als gelijkwaardig etc en zijn minder bang om te flirten... ze behandelen een vrouw vaker als een dame, met charme...

Ik wil niet zeggen dat ik rechts ben maar ik kan me er wel helemaal in vinden...

Ik houd wel van mannen die weten wat ze willen en dat op een plezierige en niet te opdringerige (maar wel weer overtuigende en zelfverzekerde) manier laten zien. Niet bang zijn om een blauwtje te lopen. Ergens voor gáán. Ik ben zelf ook zo, maar dat heb ik wel moeten leren. Vroeger durfde ik het ook nooit te zeggen als ik en man heel erg aantrekkelijk vond. Ik was bang voor de afwijzing en liep soms maanden lang te bedenken hoe het zou kunnen zijn als..... :D

Zonde van de tijd. En soms bleek dat de andere partij uiteindelijk niet geinteresseerd was of er met een ander 'van door' ging. Ik heb ook wel eens achteraf gehoord "als ik geweten had dat jij mij net zo leuk vond als ik jou...." :rolleyes: Op een gegeven moment heb ik gewoon besloten dat dat zonde was van alle tijd en moeite en ik beter meteen kon gaan voor wat ik wilde.

Als mannen het onderscheid weten tussen gaan voor wat je wilt en (te) opdringerig zijn, dan is dat heel aantrekkelijk, zelfs al ben ik op dat moment niet van die charmes onder de indruk... ik kan het dan wel waarderen.

Toch heb ik nooit de indruk dat ik echt aan zet ben tijdens de verleiding... de vrouw heeft de werkelijke macht... ik geloof wel dat het waar is dat een vrouw de eerste seconde van een ontmoeting al weet of ze met je naar bed wil of niet... maar als ze al serieus gehoor wil geven aan dat lustgevoel, moet hij er wel een beetje moeite voor doen... en dan komt bovenstaande tactiek van pas...

wolf2002 said:
Toch heb ik nooit de indruk dat ik echt aan zet ben tijdens de verleiding... de vrouw heeft de werkelijke macht... ik geloof wel dat het waar is dat een vrouw de eerste seconde van een ontmoeting al weet of ze met je naar bed wil of niet... maar als ze al serieus gehoor wil geven aan dat lustgevoel, moet hij er wel een beetje moeite voor doen... en dan komt bovenstaande tactiek van pas...

Meen je dat nou? Dat geloof ik niet. Een vrouw kan jou net zo hard afwijzen als jij haar dus ik zie daar geen partij die de werkelijke macht heeft. Omdat er van mannen verwacht wordt (onterecht) dat ze assertiever en meer doelgericht zijn en omdat vrouwen niet te snel en makkelijk 'mogen' happen (omdat ze het gevaar lopen dan als een easy catch te worden gezien) lijkt het spel misschien wat langer in de handen van de vrouw te liggen, maar ook zij neemt risico's. Zij moet weer de balans zien te vinden lang genoeg te wachten om serieus genomen te worden en niet te lang te wachten zodat de man aftaait omdat hij denkt dat ze geen interesse heeft!

M's girl said:
Meen je dat nou? Dat geloof ik niet. Een vrouw kan jou net zo hard afwijzen als jij haar dus ik zie daar geen partij die de werkelijke macht heeft.

Volgens mij is haar belangrijkste taak doorgaans om het geklungel van de man in goede banen te leiden... ze heeft pussy power... she has it and he wants it...

wolf2002 said:
Volgens mij is haar belangrijkste taak doorgaans om het geklungel van de man in goede banen te leiden... ze heeft pussy power... she has it and he wants it...

En hij heeft niets dat zij graag wil? Dat geloof ik niet! Als ik een man zie die ik interessant vind dan ga ik er wel voor (vooropgesteld dat ik single ben natuurlijk) en dan denk ik dat ik hem net zo hard wil als dat ik hoop dat hij mij wil :rolleyes:

Dat werkt ook na als je eenmaal een realtie hebt trouwens. Mannen vinden het uiteindelijk meestal net zo leuk als vrouwen om te worden 'ingepakt'. Ik ben niet bang om het initiatief te nemen.... en ik heb gemerkt dat dat wel gewaardeerd wordt. Uiteindelijk is het overigens wel even terug dat ik mijn versierderstrucs voor een betrekkelijk vreemde man in de strijd kon gooien maar dat geeft niks. Want je moet niet stoppen met verleiden als de buit binnen is! Binnen je relatie valt er nog zat te verleiden!

Ik denk dat iedereen zyn eigen methodes heeft, maar ook omgevingen. voor my is het het makkelykst om iemand op het werk te verleiden. De disco werkt absoluut niet. Ik denk dat dit komt omdat je my eerst een beetje moet kennen :cool:
het verleiden van iemand in een grote groep do ik ook niet. Rooken doe ik niet dus dat valt af. Ik denk trouens dat dit de belangrykste reden is waarom mensen/ jeugd gaan roken, om een excuus te hebben een praatje te maken. Heb je een vuurtje vor me, is vaak de openings zin. Dus het koffie apparaat is het alternatief voor my :D

Back