Caribean Paradise

jeanphilip

Virgin
Hi there young lovers, i'm living on my 35 feet sailing yacht on the island of
Curacao.
It's getiing kind of lonely here and I would like to meet Dutch or Enlish speaking people ,who are visiting this island, female and/or couples.
Iif it clicks you can stay on my boat and avoid the hotel hassle.
Please send me a smiling E-mail at wanderer3603@yahoo.com.
Oh ja natuurlijk spreek ik vloeiend Nederlands !

Jeanphilip.

Martinair, enkele reis 199 euro (op basis van retourvlucht, uiteraard, en de extra kosten komen er nog bij....)
KLM 597 euro (inclusief de vaste toeslagen), maar ja, met American Airlines kost het geintje al snel 938 euro.

Uiteraard spaar ik de kosten van het hotel ter plekke uit, dus dat scheelt weer... als JP me leuk vindt.

Ik moet er tóch nog even over nadenken.... :rolleyes:
Hé, JP, attach eens een foto van die boot van je, en ééntje van jou erbij? Ik bedoel..... als ik zo maar een hoop geld ga uitgeven wil ik wel weten waar aan! :D

jeanphilip said:
Hi there young lovers, i'm living on my 35 feet sailing yacht on the island of
Curacao.
It's getiing kind of lonely here and I would like to meet Dutch or Enlish speaking people ,who are visiting this island, female and/or couples.
Iif it clicks you can stay on my boat and avoid the hotel hassle.
Please send me a smiling E-mail at wanderer3603@yahoo.com.
Oh ja natuurlijk spreek ik vloeiend Nederlands !

Jeanphilip.

Ik begryp niet hoe je op een yacht kan wonen en eenzaam zyn.
Of zie ik dat nu verkeerd.

realwanderer said:
Ik begryp niet hoe je op een yacht kan wonen en eenzaam zyn.
Of zie ik dat nu verkeerd.

Dat kan ik me nou JUIST wél voorstellen.

Of omdat je in je up aan een touwtje voor een kust ligt te dobberen (schitterende lokaties maar een boot is maar een boot en luxe en vrijheid in solitude is alleen maar een utopie voor kluizenaars), óf je hebt een berg zogenaamde vriendjes, puur omdat je met geld kan gooien en met een boot kan pronken (terwijl de meeste mensen zullen verwachten dat dat je extra onderkomen is en je nog een matching luxe huis achter de hand hebt, wat niet altijd het geval is...)...

Maarja..... ik denk dat JP alle aanvragen aan het beoordelen is, want ik heb 'm niet meer terug gezien.... jij?

To my girl,

Jij begrijpt het !
Zoals je opmerkte het weekend heb je vele "vrienden", die je heel hartelijk bedanken voor de leuke dag ,lekker gebruind afscheid, de resten van hun drank en hapjes weer meenemen en jou achterlaten om ine je eentje de
boot schoon te maken !

Voor wat betreft die hoge reiskosten, zat ik meer te denken aan mensen, die al een trip naar Curacao met b.v. Vandervalk boeken en als ze eenmaal
hier zijn een paar dagen of langer naar Bonaire willen zeilen.

J.P.

jeanphilip said:
To my girl,

Jij begrijpt het !
Zoals je opmerkte het weekend heb je vele "vrienden", die je heel hartelijk bedanken voor de leuke dag ,lekker gebruind afscheid, de resten van hun drank en hapjes weer meenemen en jou achterlaten om ine je eentje de
boot schoon te maken !

Voor wat betreft die hoge reiskosten, zat ik meer te denken aan mensen, die al een trip naar Curacao met b.v. Vandervalk boeken en als ze eenmaal

J.P.

To my girl :rolleyes: Haha, nah, nog niet hoor..... ik moet er nog over nadenken! :D (PS, het is M's Girl....)

Maar, zonder gekheid.... die 'valse' eenzaamheid snap ik nog wel hoor. Wat ik dan niet snap is hoe je denkt 'echte vrienden' te maken als je je luxe boot - voor de één of andere kust - in de strijd gooit. Zijn een paar (goede) persoonlijke eigenschappen niet eigenlijk wat je als eerste zou moeten promoten?

Want op deze manier zitten er binnen de kortste keren wéér een paar fortune-seekers op je boot na wiens vertrek je wederom met de half lege glazen en de rotzooi zit?

jeanphilip said:
To my girl,

Jij begrijpt het !
boot schoon te maken !

J.P.

Ik begryp het nog steeds niet. want nu vraag je om meer van het zelfde.
Of wil je een onderdanig meisje dat voor jou de boot opruimt als alle feest gangers weg zyn, om dan vervolgens.........
Grapje!!

Back