Bloopers en andere 'foute' foto's

M's girl

Leaving
Op zoek naar mooie, geile, fijne plaatjes kom je soms dingen tegen die hetzelfde effect hebben als dat je schoonmoeder binnenkomt tijdens een goeie vrijpartij (ofzo), ken je dat?

Er zijn er bij waarvan ik me serieus afvraag waarom die in vredesnaam op het internet te vinden zijn. Oké, smaken verschillen maar sommige dingen daar haal ik beide wenkbrauwen tegelijk bij op! Wat is er gebeurd met selectief selecteren en wat geeft het als plaatje 35 van de 36 ontbreekt omdat Josefien net even haar ogen verkeerd dichtkneep?

:eek:

Dus, :eek:-plaatjse UNITE ! in deze thread! :D

robke said:
echt fout

Fout? :eek:

Hoe kom jij aan die foto van mij? :D

Geintje! Mwah, ik zie het al.... je snapt 'm helemaal.

Overigens..... wilde ik nog wel even duidelijk maken dat het hier niet om gaat mensen voor het hoofd stoten, al zit dat gevaar er wel een beetje in ben ik bang. We zien wel hoe het loopt. Als blijkt dat er mensen gekwetst worden denk ik dat we de thread moeten stoppen ofzo. Mee eens?

Voorlopig gaat ie goed... ik heb ook nog wel een paar goede voorbeelden, maar moet even zoeken....

Mijn moeder zei altijd: kleine hapjes.
Op deze manier zie je er niet echt lady-like meer uit. Noch geil... in mijn ogen... :rolleyes:

M's girl said:
Fout? :eek:

Hoe kom jij aan die foto van mij? :D

Geintje! Mwah, ik zie het al.... je snapt 'm helemaal.

Overigens..... wilde ik nog wel even duidelijk maken dat het hier niet om gaat mensen voor het hoofd stoten, al zit dat gevaar er wel een beetje in ben ik bang. We zien wel hoe het loopt. Als blijkt dat er mensen gekwetst worden denk ik dat we de thread moeten stoppen ofzo. Mee eens?

Voorlopig gaat ie goed... ik heb ook nog wel een paar goede voorbeelden, maar moet even zoeken....

HAHAHA oh ik begrijp het wel...en bent het helemaal met je eens dat mochten er mensen gekwetst worden moet deze thread gestopt worden......

volgens mij vind ze deze niet lekker...

M's girl said:
Op deze manier zie je er niet echt lady-like meer uit. Noch geil... in mijn ogen... :rolleyes:

ben het daar helemaal met je eens...

robke said:
HAHAHA oh ik begrijp het wel...en bent het helemaal met je eens dat mochten er mensen gekwetst worden moet deze thread gestopt worden......

volgens mij vind ze deze niet lekker...

Precies! Haha, dit soort foto's bedoel ik ook!

M's girl said:

ben het daar helemaal met je eens...al hoe wel er mensen zijn dit het daar ook niet mee eens zijn

M's girl said:
In dat geval kies ik toch voor deep throaten :D :p
Bah! Spruitjes!

HAHAHAHAHAHA ach ben het daar wel een beetje met je eens geef die spruitjes maar aan iemand anders ;) :D

Eng.... om twee redenen ....

(hé..... mijn smiley-dingen doen het niet meer!)

Back