blegh

Iris_M

Literotica Guru
Ik ben ziek!
En ze weten niet wat het is.
Ik val flauw kom weer bij en geef over.
Is me nu al 2 keer overkomen in 1 maand en ik heb wel een paar dagen nodig om er bovenop te komen.
De laatste keer was zondagochtend om 5 uur ben van de wc gevallen met me kop tegen het kozijn weer op de wc gaan zitten en blegh alles dr uit.
Ik geloof dat ik er zelf een hersenschudding aan overgehouden heb.

Arme Iris!

Kijk je wel uit? Is er al gekeken naar je bloedsuikerspiegel enzo? Kan je zwanger zijn (sorry for asking!)? Zo maar flauw vallen doet niemand. Ik heb (lang geleden) een periode gehad dat ik zo ziek was tijdens mijn menstruatie dat ik daarvan flauw viel... aan de lopende band. Was een combi van bloedverlies en pijn in mijn onderrug. Maar ik gaf er niet bij over.

En met die hersenschudding moet je ook uitkijken. Het kan ook zijn dat je dáár nu van flauw valt steeds! Ik heb er ooit eens met één doorgelopen. Grote fout! Nadat ik een maand lang elke dag strontmisselijk geweest was ben ik eindelijk naar de dokter gegaan die een hersenschudding constateerde. Een alsnog voorgeschreven kuur (maar verkeerde aanwijzingen voor gebruik en dus bijna een maagperforatie!) mocht niet meer baten met als resultaat jarenlange migraine-aanvallen.

Ik wil je niet ontmoedigen, maar let goed op jezelf... en houd ons op de hoogte. Beterschap!

Ben je onlangs misschien gebeten door een vampier?

Grapje hoor, om je op te vrolijken... nooit leuk om ziek te zijn, zeker als je niet weet wat het is... sterkte en beterschap, meisje...

:rose:

Bloedsuikerspiegel is het niet en de hersenschudding zou ik anders na het flauwvallen opgelopen hebben.
Zwangerschap kan ook niet of ik ben de nieuwe maria.
Ik ga morgen met moeders naar de huisarts zodat zij duidelijk kan maken dat het ernstig is want gister liet ie me gewoon weggaan zonder iets.
Ik had dit als kind ook maar dan zonder het overgeven, toen hebben ze een EEG ofzo gedaan een hersenscan maar daar is toen niks uitgekomen dus toen hebben ze het op bloedsuiker gegooid maar dat is het dit keer niet.
Dus dat word weer bloedprikken (waar ik al zo'n griezelige hekel aan heb want daar val ik ook flauw van ik word op de kinderprikkamer geprikt op een brancard) en hopelijk wat andere tests.

wolf2002 said:
Ben je onlangs misschien gebeten door een vampier?

Grapje hoor, om je op te vrolijken... nooit leuk om ziek te zijn, zeker als je niet weet wat het is... sterkte en beterschap, meisje...

Was het maar zo simpel een paar staaltabletten en klaar.

Iris_M said:
Was het maar zo simpel een paar staaltabletten en klaar.

Staaltabletten? Ik dacht een zilveren kruis en wijwater! Maar ja, ik ben ook geen vampire slayer...

Goed dat je morgen nog eens met de mams gaat! Idioot dat zo'n dokter je zo maar weg stuurt! Nou ja... wacht dat eerst maar eens af. Dat prikken hoeft geen drama te zijn, maar ook dat hangt van de prikkende dokter af. Als je meldt dat je niet zo goed tegen prikken kan of diepliggende aders hebt ofzo, willen ze er nog wel eens rekening mee houden en je een wat meer doorgewinterde arts geven en geen stage-miepje ofzo. Die moeten het ook leren, daar niet van, maar in jouw geval is het beter als het iemand is die de klappen van de zweep (injectienaald :rolleyes: ) kent!

Succes!

Veteranenziekte

Je bent toch niet te dicht bij Amsterdam geweest? Er is hier een uitbraak van veteranenziekte.

lastmanonearth said:
Je bent toch niet te dicht bij Amsterdam geweest? Er is hier een uitbraak van veteranenziekte.

Hey! Een nieuwe! :D

Hallo laatste man! (uit Amsterdam?) Welkom op Lit!

lastmanonearth said:
Dank je. Wat een gastvrijheid. Wat gebeurt hier zoal?

De laatste tijd plenty.... tenminste, dat proberen we. Ik zie dat je al sinds December 2005 geregistreerd staat maar dat de vorige ook je eerste post was. Hetgeen me doet vermoeden (but I could be wrong) dat je misschien al een tijdje ronddwaalt op Lit? Voordat ik je van alles ga "wijsmaken" wat je allang weet... mag ik je vragen om je officieel voor te stellen in de "Nederlandse Lit-leden stel je voor" thread en dat je je profile verder invult (voor zover je dat nog niet gedaan hebt, sorry, nog niet gekeken)... dat praat makkelijker.

Wat Lit is en wil zijn wil ik je graag uitleggen; misschien wil je wat vragen stellen? Dan vertel ik je niets wat je al weet en alles wat je graag wil weten.

Voor het geval je je zorgen maakt over privacy? Vertel alleen wat je kwijt wil. Het is Lit-policy dat je geen ECHTE persoonlijke gegevens op Lit doorgeeft en geen contactgegevens (hoewel je in je profile wel e-mail adressen enzo kan zetten). Dat ik je vraag wat meer te vertellen is meer om te weten of ik tegen een man of vrouw; jong of ouder iemand praat en dat soort dingen.

wolf2002 said:
Kunnen we niet zeggen. What happens in the cave, stays in the cave... (met dank aan Hugh Hefner) ;)

Kunnen we zeggen, en is ook wel zo. Maar de cave kan wel wat meer reuring gebruiken en is nog lang niet vol (en anders schakelen we Rita in, die weet raad met dat soort zaken :rolleyes: )....

Geen probleem, graag zelfs. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? En hoe komt het dat jij zo alomtegenwoordig bent hier?

lastmanonearth said:
Geen probleem, graag zelfs. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? En hoe komt het dat jij zo alomtegenwoordig bent hier?

Zullen we even beginnen in de voorstel thread ?
Als jij je daar voorstelt kom ik even langs en wijs ik je de weg.

Goed?

mind the insignificant posts hier en daar van mij .
Working up to a 100.... i want my AVATAR !!!!.. :D

o1216o said:
mind the insignificant posts hier en daar van mij .
Working up to a 100.... i want my AVATAR !!!!.. :D

Advies: doe mee aan de woordspelletjes die her en der op de site staan. Ben je zo bij de 100. Good luck :p

M's girl said:
Goed dat je morgen nog eens met de mams gaat! Idioot dat zo'n dokter je zo maar weg stuurt! Nou ja... wacht dat eerst maar eens af. Dat prikken hoeft geen drama te zijn, maar ook dat hangt van de prikkende dokter af. Als je meldt dat je niet zo goed tegen prikken kan of diepliggende aders hebt ofzo, willen ze er nog wel eens rekening mee houden en je een wat meer doorgewinterde arts geven en geen stage-miepje ofzo. Die moeten het ook leren, daar niet van, maar in jouw geval is het beter als het iemand is die de klappen van de zweep (injectienaald :rolleyes: ) kent!

Succes!

Oh ik word altijd in het ziekenhuis geprikt door verpleegsters op de labafdeling.
Ik ben 1 keer door een stagiere geprikt en toen zat ik in een stoel.
Haha dat kind is toen geschrokken gauw hoofdzuster dr bij gehaald en die kwam met een natte theedoek.
Ik vind trouwens dat ze dat in amerika beter regelen als je daar gaat bloedprikken krijg je een glaasje jus of een koekje dat hebben ze hier niet

het is true dat als je eenmaal aan de beurt ben je beter word geholpen in de states.. maar before and after je bij de dokter bent geweest is hellish..

If you poke me with a needle at least give me a cookie afterwords.

How about frozen cookie dough?! :D

hallo meisje , wil je een koekje?!...muahahaha :p

Hoe zou het met Iris zijn?

Ben je al bij de dokter geweest?
Hoop dat je meer duidelijkheid hebt!

Hallo Iris,
veel beterschap.
Zou het je wat opvrolyken om te weten dat zieke vrouwen voor sommige mannen heel erotish zyn?

Dokter gooit het op hyperventilatie.
De reden dat ik zondag van de pot pleurde zei hij was dat tijdens het plassen me bloed naar me blaas ging en daarna naar me maag omdat ik misselijk was.
Et voila flauwvallen.
Was andere huisarts dan anders me eigen is op vakantie en heeft samen met degene naar wie ik ben geweest een praktijk.
Maar dat wou hij maandag niet vertellen nee toen me moeder erbij was zei hij het pas.
Ben ik 21 neemt ie me nog niet serious.

Back