M's girl

Leaving
Hebben jullie dat ook? Als ik een Avatar zie (in combinatie met de naam denk ik) krijg ik meestal meteen een beeld van iemand. Dat is vaak geheel onterecht gebleken en dat is ook logisch. Toch merk ik (ook met die wetenschap) dat ik mijn gevoelens tóch laat leiden door de Av's en iemand soms zelfs meer of minder sympathiek vind daarom... :eek:

Ik zie mooie avatars, en leuke. Ik zie ze waarvan mijn haren recht overeind gaan staan (het gekke is dat dat vaak wel klopt met de uitspraken die de persoon in kwestie dan doet) en ik zie geniale en artistieke....

Welke Avatars (Engelse board mag meedoen, anders zijn we snel uitgepraat hier) spreken jou aan of zeggen jou wat? Welk beeld heb je bij de persoon er achter en denk je te weten of dat (on-)gegrond is?

Graag de betreffende Av als attachment (of als afbeelding in de post) bijvoegen, dat maakt het wat duidelijker!

Misschien kan/wil je ook iets over je eigen Av kwijt? Waarom heb je die gekozen? Ben je het zelf, in de afbeelding, en wat vind je daar sowieso van, privacy-wise?

Nah... kom maar op!

Ik heb mijn AV al vanaf het prille begin, alweer zo'n vier jaar geleden... ja, het is mijn eigen oog... wel toepasselijk voor een voyeur, leek me... overigens had ik toen ik de foto nam de avond ervoor nogal fors gedronken dus het is redelijk bloeddoorlopen... ben te lui geweest om hem ooit te vervangen door een beter exemplaar...

Ik ben het wel met je eens dat de AV het beeld van iemand bepaald... als een dame een verleidelijk AV vind ik haar meteen een stukje aantrekkelijker, zelfs als ik weet hoe ze er in het echt uitziet...

:rose:

M's girl said:
Mooi oog trouwens.... bloeddoorlopen of niet

Dank :rose:

Wat ik echt niet vind kunnen voor een AV is je eigen (of andermans) geslachtsdelen... tenzij het zeer esthetisch gebeurd... had je niet verwacht he M's girl? Voor 1 keer zitten we op dezelfde lijn...

Maar een pik- of kut AV straalt uit dat je weinig meer in je mars hebt dan dat... vind ik niet aantrekkelijk...

:rose:

maar ik wil niet een andere man zyn. Ik zoek iets dat my weergeeft, maar dat alleen staand ongerelateerd is.

Maarrrr... ik denk dat ik iets van strakke billen eventueel in latex of zo zou gaan... jummie. Zoiets:

realwanderer said:
maar ik wil niet een andere man zyn. Ik zoek iets dat my weergeeft, maar dat alleen staand ongerelateerd is.

.... alleen staand ongerelateerd? Uhm....

Back