sapphiclover
Virgin
Just out of curiosity, are there any French speaking people from the US or Canada on this forum ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sapphiclover said:Just out of curiosity, are there any French speaking people from the US or Canada on this forum ?
jormungand said:Oui, mais ma connaissance n'est pas parfaite, j'suis seulement un élève...
vous pouvez me donner une message si vous voulez![]()
jormungand said:héhé..merci beaucoup mais le français québecois est difficil pour moi de comprendre...j'essaie bien de comprendre mais les idioms sont quelques fois trop difficils![]()
deme_trio said:J'adore le francais du Quebec .... ah oui ... les femmes itou ...![]()
RawHumor said:
didijune48 said:Merci RawMany don't know it exist just didn't know myself how to put the link in my answer ... not very good in computer stuff
![]()
Didi![]()
RawHumor said:You're welcome... errr... don't remember how to say that in French.
Danata in Spanish and Portuguese, though I've probably misspelled it.
Anyway, I'm much better at computer stuff than languages.![]()
didijune48 said:It is "bienvenue" in French. Denada is the right spelling in Spanish. Good to know you are good in computer stuff, if I need help![]()
Didi![]()
PS, I looked around about you and I really appreciated the tread you were talking about the PM girls receive. Even without putting pic of me here exept my AV, I did receive some bizzare ones.
didijune48 said:Et...qu'arrive-t-il lorsqu'elles ne sont plus au Quebec?
Du Quebec vous-meme? Bien le bonjour a vous mon ami!
Didi![]()
RawHumor said:Well thank you.
And yeah, given the anonymity of cyberspace, some guys get crude, vulgar, and totally disrespectful. There are some (seldom) times when such words may be called for, but assuming that every woman you meet online is a trashy whore... well, that's just dumb.
deme_trio said:Bonjour a vous ma chere didi ... quel nom charmant...
Je suis originaire de Montreal mais j'habite en Ontario depuis des annees. Donc excusez mon francais ... j'ai bien peur d'en avoir perdu un peu.
Qu'arrive t'il lorsqu'elles ne sont plus au Quebec ... tres simple comme reponse .... on peut sortir une femme du Quebec mais jamais peut-on sortir le Quebec et la joie de vivre ainsi que la passion de l'amour dans une femme du Quebec.
Pour vous ma chere ...![]()
Seb2002 said:Québécois d'origine, mais parle plus anglais que francais. Envoie-moi un message si tu veux. Je suis de Montréal / I'm born in Quebec, but I speak english more often than french. Send me a PM, if you want. I'm from Montreal![]()
didijune48 said:Bienvenu dans le monde francophone cher Seb2002!!! Tu semble d'y debrouiller a merveille!!!
didi![]()
Seb2002 said:Effectivement, ca fait qu'environ 7 ans que je parles anglais. Je parles seulement francais avec ma famille.
didijune48 said:Totally right Raw! At proof, me and my b/d met online not here but so what!? Same at the end. Being interested in sex things doesn't make any person a slut, but just an open-minded person,...right!?
Have a great day!
didi![]()
didijune48 said:sapphiclover mon ami, je commence a avoir l'impression que ce tread est le mien au lieu d'etre le-tien...ou es-tu? Je suis certaine que tous ces gens veulent te connaitre!!!
Didi![]()
didijune48 said:Je suis tres touchee, merci. C'est d'ailleurs la raison de me signature en bleu, je ne vis plus au Quebec non plus mais en Colombie Britanique depuis 2 ans...et votre francais semble se porter tres bien!
Merci encore pour la rose![]()
Didi