All roads leads to....

o1216o

Really Really Experienced
All roads lead to....

Zelf ben ik hier, na een aantal dagen genieten van de verhalen, binnen gekomen uit curiositeit. Meegevoerd door de succesvolle sales-pitch waar het woord GRATIS in het oog sprong...( Dutch through the bone). dat was een van de reden om mij doen besluiten een fresh elan te geven aan de nederlandse vertakking van Lit.

Question: Hoe ben jij hier belandt?.

Last edited:
Leuke vraag

Ik heb het antwoord vast al/nog ergens op Lit staan, maar dan in het Engelse gedeelte. Ik weet niet meer hoe ik ooit precies bij Lit uit kwam. Niet dat ik me zou schamen om het toe te geven als het wél zo was maar ik geloof werkelijk niet dat ik tóen naar sex-gerelateerde dingen op zoek was.

Toch kwam ik op Lit terecht. Ik denk eigenlijk dat ik toen eerder naar relatie-gerelateerde dingen op zoek was; dat zal het geweest zijn. Enfin, ik kwam op Lit terecht (home-page, nog steeds niet erg aantrekkelijk - maar kennelijk werkt ie toch - ook ik klikte door...)

Ik begaf me toen eigenlijk nog niet eens vaak op bulletin boards en in forums maar dit forum (ik kwam als eerste in How To terecht) sprak me erg aan. Dezelfde dag registreerde ik me (jeetje, moet je ineens een zinnige handle gaan verzinnen enzo) en begon ook meteen met posten.

Dat er ook verhalen waren, daar kwam ik later pas achter. Maar ik ben behoorlijk picky, selectief... noem het wat je wil. Er is maar weinig dat me écht aanspreekt. Het is het vaak allemaal nèt niet. Dus ik houd het bij de forums. En inmiddels ben ik sinds kort dus mod van Dutch Lit. Echt veel valt er echter nog niet te moderaten hier, dus da's mooi :rolleyes:

:eek:
Ik moet eerlyk toegeven dat ik op zoek was naar de meest donkere uithoeken die de wibbely wobbely web te bieden had. Alleen om in de eindeloze molen van web rings verstrikt te raken. Nou die niewshierigheid is al lang verdwenen. maar op myn ontdekkings reis heb ik ook literotica aan gedaan. En later ben ik nog eens terug gekomen om eens uit te proberen wat er nou zo geinig aan chat is. (op deze web site dus niet veel naar myn mening). Maar de forums die ik weer later ben gaan bekyken zyn extra interessant. :D Zo doende!! :cool:

Internet goed voor Sexleven

Bijna de helft van de Britse vrouwen gebruikt internet voor een beter sexleven. Dat blijkt uit een onderzoek van het vrouwenblad "All about Eve". Vier van de tien vrouwen bezoeken een sekssite en een derde van hen doet dat samen met hun partner. Van de ondervraagden zegt 63 procent geinteresseerd te zijn in tips voor een beter seksleven. Vierenvijftig procent van de vrouwen heeft intresse in advies en ondersteuning terwijl 46 procent seksbenodigheden op het internet koopt. Net iets meer dan de helft van de vrouwen moet vreselijk lachen om de dingen die ze op sekssites zien. De sites worden volgens het Britse vrouwenblad gezien als middel om een bestaande relatie te verstevigen en niet om een nieuwe partner te ontmoeten. Vierentachtig procent zegt "nee" tegen cyberseks met een vreemde ....

Vierentachtig procent zegt "nee" tegen cyberseks met een vreemde ....

Oddly enough PM'd de overige 16% mij altijd voor een 100% cyber-sessie. ;)

o1216o said:
Oddly enough PM'd de overige 16% mij altijd voor een 100% cyber-sessie. ;)

Het lijkt me zo heerlijk.... als je niet gehinderd wordt door enige vorm van bescheidenheid :rolleyes:

M's girl said:
Het lijkt me zo heerlijk.... als je niet gehinderd wordt door enige vorm van bescheidenheid :rolleyes:

Waar ik mij aan kan irriteren is False Modesty .
Ik ben de eerste die kan toegeven als ik ergens niet goed in ben.
But if u got it, flaunt it. :catroar:

Haha, wat kunnen we het heerlijk over definities hebben... :D

Ik vind een beetje (valse?) bescheidenheid wel een virtue hoor. Want benje goed alleen omdat JIJ het vindt? Ik denk altijd maar dat anderen dat voornamelijk het best kunnen beoordelen.... Je mag wel zeker van jezelf zijn, dat vind ik iets anders....

Even goede vrienden, toch?

Om jezelf goed te vinden heb je een soort van referentiekader nodig.

Ik zou nooit kunnen zeggen dat ik slecht pijp, gezien ik het nooit heb gedaan maar wel weet hoe het is om goed gepijp te worden.

En false modesty is een vorm van liegen en voor de gek houden.
Wat is eervol daaraan ?!. Waar ik voor word geprezen , onder de mensen waar ik mijzelf begeef, is mijn eerlijkheid , even if its NOT the popular vote.

Maar als ik zeg dat de leeuwendeel van de vrouwelijke populatie mij interesant vinden. In comparison tot andere mannen, is het eerder pochen dan je voor de gek houden, gezien het onderbouwd is.

Girl you know i got game..... :catroar:

Last edited:
o1216o said:
Om jezelf goed te vinden heb je een soort van referentiekader nodig.

Maar als ik zeg dat de leeuwendeel van de vrouwelijke populatie mij interesant vind. In comparison tot andere mannen, is het eerder pochen dan je voor de gek houden, gezien het onderbouwd is.

Girl you know i got game..... :catroar:

Zucht...

We worden het niet eens want we bekijken het ieder vanuit een andere invalshoek en hebben ieder een ander referentiekader. En dat is prima.

Ik neem aan dat je laatste punchline niet direct voor mij bedoeld was maar laten we er even vanuit gaan dat ik me OOK aangesproken mag voelen...?

I know YOU got game? Nee, niet dus. Ik ken je niet en kan je alleen beoordelen op wat je hier schrijft. Dat jij ZEGT dat je zo goed bent, daar moet ik alleen maar om lachen. Fijn dat je zoveel zelfvertrouwen hebt, maar het zegt mij GEEN MOMENT dat je Mister Incredible bent. Ik weet dat gewoon niet. Dat zou ik pas kunnen beoordelen op het moment dat ik je echt ken en meer van je weet. En dan bepaal IK wel of jij hot bent of not, in mijn ogen. En als je dat dan werkelijk bent zal ik de eerste zijn om dat toe te geven.

Niet dat jij je daar overigens iets van aan hoeft te trekken. Mijn filosofie is dat ik het belangrijk vind dat de mensen die indruk op mij maken, en die ik waardeer, mij leuk en/of aantrekkelijk vinden. Wat de rest vindt is minder belangrijk voor mij (hoewel waardering in welke vorm dan ook uiteindelijk altijd wel prettig is natuurlijk). Als mensen met wie ik niets heb, en die er voor mij niet toe doen, mij niet leuk/aardig/aantrekkelijk of wat dan ook vinden... dan is dat niet mijn probleem, noch ga ik daar wakker van liggen. Too bad. Het maakt me toch niets uit wat zij vinden.

Dus dan kunnen bosjes vrouwen in jouw geval of bosjes mannen in mijn geval in katzwijm raken over de (vermeende) prestaties (of wat dan ook) van mij... het enige dat voor mij telt is dat het respect en verlangen of leuk vinden wederzijds is.

Preek over :D

Well, we kunnen elkaar hierover blijven kapittelen.

Maar mijn uitspraken en gedachte goed maakt mij toch a break from the norm, hence interesting.

Maar there is a fine line tussen being interesting and being annoying, het kan zo gemakkelijk overslaan.

and I got game ... 'cause i am always right ...... sometimes.. ;)

What?!..Is dit een zelfspot-vrij zone?. :D

Yep, maar goed, we zijn afgedwaald, en niet in de laatste plaats door mij. Ik zal de thread dus ook weer even op de rit terug zetten... :D

Hoe ben JIJ op (Dutch) Lit terecht gekomen? Dat was de vraag (kort samengevat)....

Back