9/11 - De "waarheid"?

M's girl

Leaving
Het lijkt erop dat, door de gebeurtenissen van vandaag in London, het onderwerp "9/11" weer bovenaan komt in de threadlijsten op Lit. Ik moet zeggen dat het hele fenomeen me vanaf het begin gefascineerd heeft en hoe meer ik er over las, zag en hoorde, hoe meer ik het idee kreeg dat er van alles heel erg 'verkeerd' was. In deze thread is een heftige discussie gaande; interessant om te lezen, hoewel ik 'm bij lange na niet helemaal doorgelezen heb.

Ik ben benieuwd wat wij, hier in NL, denken van het hele "9/11" scenario. Heeft de Amerikaanse regering, Bush?, er iets mee te maken? Was het een door de VS zelf opgezet komplot? Ik denk dat het aardig die richting uit gaat en het zou niet de eerste keer zijn ook.

Deze Google Video komt met een interessante theorie. Wat denken jullie?

Het zou mij niet verbazen as Bush etc heelwat betroken zijn in deze hele affaire. Vandaagse gebeutenis laat mij wonder wat er aangaan. Is het de waarheid of niet? Er zijn zo veel gelogen door politikus dat ik soms helemaal in de war zitten.
The world Trade Centre is zo nertijs (neatly) inelkaar gevallen dat, het voor mijn, geregelt lijk te zijn. (9/11)

Jammer over het Nederlands, ik ben nog een nieweveling.
I hope this all makes sense. I don't always get the grammar and words as they should be.

Thorntak

Blair and Bush? Weapons of Mass Deception! (and Desruption)

:eek: :eek: We zyn in de politiek geraakt.
Bush is dom, daar zyn we het denk ik allemaal over eens. Maar Blair is niet dom, of je dat nu leuk vindt of niet.

Maar dat heeft helemaal niets met terorisme te maken. 9/11 (en ik denk niet dat het een CIA of Zionistish complot is) werd al gepland toen Clinton nog president was. Als je exremisten tegemoet komt gaan ze je niet respecteeren. Wordt wakker!! And smell the coffee!! Als je ze aanvalt zoals Israel dat doet, creeer je niet meer terrorisme. De aanmaak van teroristen staat al op maximaal. De haat is al maximaal. Zelfs als je je geheel onderwerpt zal dat niest veranderen in de gedachten gang van de extremisten. De fout die wy maken in het westen is om onze eigen normen en waarden en gedachten gang te hanteeren als we aan extremisten denken, of proberen te begrypen hoe zy denken en handelen. De enige oplossing is wat Engeland doet. En daar betalen ze welliswaar nu voor, maar heel Europa is er van gediend. Net zoals 67 jaar geladen.

geloof je me niet? laten we nog eens kyken over 5 a 10 jaar.

Persoonlijk denk ik dat de Joden erachter zitten.

Joden zitten namelijk overal achter. De Amerikaanse regering, de banken en Hollywood. Zoals Mel Gibson pas geleden zei: De joden zijn de oorzaak van alle oorlogen.

(Voor degenen die het niet hebben begrepen: bovenstaande bedoel ik sarcastisch).

Voor de mensen die niet begrijpen hoe zulke torens zo "netjes" omlaag kunnen vallen, zou ik zeggen: denk er eens over na.
Waar was de inslag, bovenin of onderin. Als het bovenin was, waarom zouden de torens dan opzij vallen?

Ik zou zeggen, doe wat onderzoek naar "hitte limieten van staal" en dergelijke en de constructie van de WTC torens. Ooit gehoord van de "stapel pannekoeken" theorie?

En tenslotte zou ik graag eens willen dat Nederlanders, Europeanen en andere niet-Amerikanen eens lieten weten wat ze nou geloven.

Ofwel Bush is zo dom als het achtereind van een varken en kan dus niet achter zo'n ingenieus "evil" plot zitten, ofwel het is een kwade genius die moedwillig mee werkt duizenden van zijn eigen onschuldige burgers om zeep te helpen voor...ja, voor wat eigenlijk. Zou wel olie wezen. Halliburton en zo.

Dit ondanks het feit dat het een hele boel Europeanen waren die geprofiteerd hebben van "oil-for-food", en van wapen-contracten. (wat horen we daarover in het nieuws in vergelijking met iedere scheet van een Israelier of Amerikaan?)

Heeft Kofi Annan trouwens al uitgelegd waar zijn zoon die Mercedes van gekocht heeft?

Zucht.

Welkom!

Het is (in ieder geval) grappig dat we de politiek in moeten om ineens de aandacht te trekken. Ik dacht dat sex nummer één op de agenda van de meeste mannen was?! :p

Maar even zonder dollen.... We zijn geen van allen (neem ik aan) ingenieurs die precies weten hoe gebouwen in elkaar horen te storten onder bepaalde omstandigheden of hoe de impact van een vliegtuig in een gebouw (Pentagon) er uit zou moeten zien qua schade.
Ik heb een paar documentaires gezien waarin dingen naar voren werden geschoven die inderdaad wel erg vreemd waren. Maar ik ben me er ook van bewust hoe gemakkelijk een stemming gemaakt kan worden.

Er was een deskundige in één van de docu's die uitlegde (niet over de twee torens maar over WTC gebouw 9 geloof ik - en daar is geen vliegtuig in gevlogen -) hoe een gebouw alleen pancake't als dat op een bepaalde manier zo door explosieven (gecontroleerd) voorbereid is. Die voorbereiding en planning duurt weken, volgens de explosievendeskundige, en vergt meerdere mensen om te realiseren. Hij beweert ook dat WTC 9 gecontroleerd en door explosieven naar beneden gehaald is....

Eén van de vliegtuigen die het WTC ingevlogen is zou GEEN commercial flight geweest zijn met passagiers er in. Er zaten immers geen raampjes in het vliegtuig. Dat is op (de) beelden te zien en wordt door verschillende ooggetuigen bevestigd, direct op de dag zelf vlak na het gebeuren "this was not a commercial flight" hoor je iemand op de beelden van CNN zeggen.... En dat is wél wat de Amerikaanse regering ons tot op de dag van vandaag wil laten geloven, voor zover ik weet.

En dan (dus) het Pentagon. Er zou een vliegtuig op ingevlogen zijn. In een docu laten ze zien welke schade een vliegtuig berokkend zou hebben. Welk gat het geslagen ZOU hebben en hoe er brandschade om het geslagen gat zou moeten zijn. Hetgeen er niet was! Direct naast het geslagen gat zie je een boek op een krukje liggen en een computer zonder brand- of rookschade op een bureau staan.

Misschien moeten we het over de (ahum) weledele heer Bush maar niet hebben. Of misschien wel? Vlak voor de aanslagen was zijn populariteit tot het nulpunt gedaald. Hij zou niet de eerste president zijn die een oorlog of iets anders rigoureus op zijn geweten heeft om zijn populariteit een boost te geven. Denk ik dat hij, of andere mannen (mensen) dit soort dingen op hun geweten kunnen hebben en hun "eigen" volk op deze manier kunnen verraden om er zelf (politiek) beter van te worden?

JA!

Bekijk de Google docu maar eens en vrijwel in het begin wordt een terrorisme scenario voorgesteld met gelijke trekjes. Dát plan is nooit doorgegaan, maar de blueprint lag daarmee wel al klaar. Beetje copy-paste en aanpassen en je hebt het 9/11 scenario. Kijk zelf maar!

Toen Bush het nieuws hoorde, terwijl hij op een kleuterschool (geloof ik) zat te luisteren naar een verhaaltje dat aan de kindjes voorgelezen werd... hoe reageerde hij op het nieuws?

Niet. Hij reageerde niet. Ik zou totaal geschokt zijn geweest en had een rap excuus gemompeld en had de benen genomen uit dat klasje om 'dingen' te gaan regelen. Tenzij ik van te voren wist wat mij verteld zou worden.....

Hey... dit is mijn mening. Ik ben eigenlijk helemaal geen politiek dier, in tegendeel zelfs. Maar dit soort dingen hebben altijd heel erg mijn interesse. van die grootse dingen die een grote impact hebben. Ik vind het om die reden interessant om er over te discussiëren....

Ik ben benieuwd naar de verdere reacties!​

M's girl said:
Welkom!

Toen Bush het nieuws hoorde, terwijl hij op een kleuterschool (geloof ik) zat te luisteren naar een verhaaltje dat aan de kindjes voorgelezen werd... hoe reageerde hij op het nieuws?

Niet. Hij reageerde niet. Ik zou totaal geschokt zijn geweest en had een rap excuus gemompeld en had de benen genomen uit dat klasje om 'dingen' te gaan regelen. Tenzij ik van te voren wist wat mij verteld zou worden.....

Hey... dit is mijn mening. Ik ben eigenlijk helemaal geen politiek dier, in tegendeel zelfs. Maar dit soort dingen hebben altijd heel erg mijn interesse. van die grootse dingen die een grote impact hebben. Ik vind het om die reden interessant om er over te discussiëren....

Ik ben benieuwd naar de verdere reacties!​

Iedereen weet toch hoe dom hy was!!
Dus zonder adviseur wist hy gewoon niet hoe te reageren.
Als het een plot was geweest hadden ze Bush toch niet in een kleuterscheel gezet om daar een modderfiguur te slaan. Nee dan was hy veel heldhaftiger naar voren gekomen​

Nou ja..... dat is het andere scenario natuurlijk. De man IS niet in staat om iets zelf te bedenken, en dat op zich is dan misschien weer een goed ding... :D

Ik zeg niet dat terrorisme geen rol speelde in dit alles. Maar er zijn te veel dingen die niet kloppen en die op z'n minst ruiken naar betrokkenheid van de VS regering op de één of andere manier.

En zoals ik al zei: Bush (of de Bushregering) zou niet de eerste zijn die zoiets in scene zet om aan populariteit te winnen.

Voor M's girl

"Het is (in ieder geval) grappig dat we de politiek in moeten om ineens de aandacht te trekken. Ik dacht dat sex nummer één op de agenda van de meeste mannen was?!" Jou worden, M's girl.

Ik denk je hebt het fout. Het gaat niet over seks maar well over mag. Mag is wat mensen die alles al klaar hebben na voor strijden.

Voor hun is niets van waarde zonder mag.

Macht

Hey Thorntak,

Goed je weer te zien! Je hebt wel gelijk, maar je weet ook wat ik bedoel denk ik. Er lopen veel threads waarin je iets terug kan vinden over macht, maar daar reageren een hoop mensen toch niet op/in tot nu toe.

Geeft niks trouwens, het is geen must. Het viel me alleen op dat dit kennelijk een onderwerp is waar méér mensen iets over te zeggen hebben. Méér dan over anale sex, BDSM, 'de romantische man' of wat dan ook :D

Voor M's girl

M's girl said:
Hey Thorntak,

Goed je weer te zien! Je hebt wel gelijk, maar je weet ook wat ik bedoel denk ik. Er lopen veel threads waarin je iets terug kan vinden over macht, maar daar reageren een hoop mensen toch niet op/in tot nu toe.

Geeft niks trouwens, het is geen must. Het viel me alleen op dat dit kennelijk een onderwerp is waar méér mensen iets over te zeggen hebben. Méér dan over anale sex, BDSM, 'de romantische man' of wat dan ook :D
De romantische man . . . . Ik ben deze soort van man. Een uitstervende dierensoort! En alleen door slechtebehandeling. Niet zo lol, hoor. :confused:

Thorntak said:
De romantische man . . . . Ik ben deze soort van man. Een uitstervende dierensoort! En alleen door slechtebehandeling. Niet zo lol, hoor. :confused:

Hmmmm dat is wat minder! Maar misschien kan je je romantische ik nog een keertje uit de kast halen en laten glimmen in de betreffende thread! Ik wil graag van jou horen wat je onder romantiek verstaat en hoe je dat uit.

Hier moet je zijn dan ;)

M's girl said:
Hey Thorntak,

Nou Ik zie helemaal geen contradictie. dus die terroristen zyn dus gewoon machts wellustelingen zo ongeveer als Ted Bundy. Ja dat moet het wel zyn. En als je ziet hoe moslims met vrouwen omgaan....... mmmm beter niet verder gaan. laten we maar beter die oude thread over BDSM te voorschyn halen :cool:

realwanderer said:
....... dus die terroristen zyn dus gewoon machts wellustelingen zo ongeveer als Ted Bundy.

Ja, dát denk ik ook. Het zijn ego-trips. Op een weirde en gevaarlijke manier, maar het is een vorm van zelfverheerlijking. Want de martelaar uithangen is SCHREEUWEN om aandacht omdat je die op een 'normale' wijze kan kan krijgen. Je zou het bijna zielig kunnen vinden als het niet zo achterbaks en fout was allemaal.

Ted Bundy.. overigens... is misschien idd same difference material. Maar wel reuze interessant en uiteindelijk niet helemáál vergelijkbaar. Om te beginnen heeft religie er niets mee te maken in het geval van Ted. Hij werd niet gedreven door fanatisme en fundamentalisme maar door iets in hem dat sterker was dan hij zelf en dat puur vanuit zijn persoonlijkheid kwam. Interessant fenomeen trouwens, die serial killers!

Back