Waar of niet waar...?

wolf2002

Moderator
Joined
May 13, 2002
Posts
1,500
Deze thread is gebaseerd op een idee van M's girl (who else ;) )...

Verzin een geil/sexy sterk verhaal en laat anderen raden of het waar is of niet.



Ik zal zelf de aftrap doen...

Ik heb een keer een meisje ontmoet die een heel merkwaardige fetish had... haar kick was zwangerschap en bevalling... ze vond het geil om een kussen onder haar shirt te stoppen en zo geneukt te worden... ook werd ze opgewonden van gyneacologische onderzoeken...

Ik ben ook de beroerdste niet en deed gewillig mee... zo speelden we dat ze met haar dikke buik op een dokterstafel lag, haar benen wijd, en dat ik de knappe dokter was die haar ging onderzoeken... om de weeen op te wekken likte en vingerde ik haar, alles geheel medische verantwoord natuurlijk... ik vertelde haar steeds keurig hoeveel ontsluiting ze had, na dit uitvoerig te hebben gecheckt...

Een andere keer smeekte ze me om haar te bevruchten maar daar had ik weinig zin in... ze kreeg me zover om haar zonder condoom te neuken maar ik trok op het laatste moment terug, tot haar woede.... godzijdank is het goed afgelopen... kids, dont try this at home...!

Raden maar mensen... waar of niet waar?

:rose:
 
wolf2002 said:
Deze thread is gebaseerd op een idee van M's girl (who else ;) )...

Verzin een geil/sexy sterk verhaal en laat anderen raden of het waar is of niet.



Ik zal zelf de aftrap doen...

Ik heb een keer een meisje ontmoet die een heel merkwaardige fetish had... haar kick was zwangerschap en bevalling... ze vond het geil om een kussen onder haar shirt te stoppen en zo geneukt te worden... ook werd ze opgewonden van gyneacologische onderzoeken...

Ik ben ook de beroerdste niet en deed gewillig mee... zo speelden we dat ze met haar dikke buik op een dokterstafel lag, haar benen wijd, en dat ik de knappe dokter was die haar ging onderzoeken... om de weeen op te wekken likte en vingerde ik haar, alles geheel medische verantwoord natuurlijk... ik vertelde haar steeds keurig hoeveel ontsluiting ze had, na dit uitvoerig te hebben gecheckt...

Een andere keer smeekte ze me om haar te bevruchten maar daar had ik weinig zin in... ze kreeg me zover om haar zonder condoom te neuken maar ik trok op het laatste moment terug, tot haar woede.... godzijdank is het goed afgelopen... kids, dont try this at home...!

Raden maar mensen... waar of niet waar?

:rose:
hmmmm, ik denk niet waar?
 
Jullie zitten er beiden naast, maar ik heb een beetje vals gespeeld... het meisje in kwestie bestaat echt, en haar fetish ook, maar we hebben alleen online gespeeld...

Kan me wel voorstellen dat jullie het niet geloven want een pregnancy fetish komt vrijwel alleen bij mannen voor... toch is er ook een soortgelijk vrouwelijk fetish: breeding oftewel impregnation... de dame in kwestie vindt het geil om bevrucht te worden door een of meerdere mannen en dan het kind te dragen...

:rose:
 
Mijn eerste zoen was met mijn toenmalige beste vriendin.
We waren best jong en zagen niet in dat het niet hoorde maar ja.
Zij kon haar slaapkamerdeur op slot doen en haar broertje wou bij ons komen toen dat niet lukte riep ie naar ze ouders "(naam) en (naam) zijn aan het neuken".

Paar jaar later gingen we op klasseavond zwemmen bij centerparcs (wildwaterbaan met de grot).
Zij had een crush op een jongen en daar wou ze mee zoenen en ze wist niet hoe dat moest.
Heel stom natuurlijk want wij hadden dat al gedaan.
Jaren later nu is zij getrouwd (incl baby) met een man die ouder is als haar vader en ik ben een single maagd.
Maar ik zou niet graag in haar schoenen staan.

Waar of niet waar.
 
Last edited:
wolf2002 said:
Jullie zitten er beiden naast, maar ik heb een beetje vals gespeeld... het meisje in kwestie bestaat echt, en haar fetish ook, maar we hebben alleen online gespeeld...

Kan me wel voorstellen dat jullie het niet geloven want een pregnancy fetish komt vrijwel alleen bij mannen voor... toch is er ook een soortgelijk vrouwelijk fetish: breeding oftewel impregnation... de dame in kwestie vindt het geil om bevrucht te worden door een of meerdere mannen en dan het kind te dragen...

:rose:
en is nog steeds kindloos?
 
verhalen van iris en M'sgirl, allebei waar.


Ik had ook zoiets aparts. Toen ik bij mijn vriendin was afgelopen februari, om eerlijk te zijn, we gingen er zo hard tegenaan dat de konijnen dachten "tering, hou eens rust daaro >.>". Affijn, we moesten een avond naar een vriend van haar toe om een dvd-set te halen, en op de terugweg kwamen we langs een redelijk grote kerk (niet hoog, maar laag en groot oppervlak). We hadden eigenlijk allebei zoiets van "nou...dat lijkt me wel wat". Dus we glipten allebei door een opening van het hek, en ze eiste dat ik haar op het grasveldje van die kerk nam, vlak langs de (snel)weg. Het voorspel begon, en ik had "easy access" omdat ze een rok droeg, maar geen ondergoed. Ik ging dus liggen op het gras, en zij zat dus boven mijn gezicht. Vanaf het oogpunt van de snelweg, zou je dus denken dat ze gewoon op schoot zat.

Nu moet ik zeggen, ze heeft echt een heerlijk strak kutje, en een nog strakkere reet. Ik zat dus zo'n 15 minuten aan haar clit te likken en zuigen, totdat ik het echt niet meer houden kon, dus ik 'smeet' haar opzij, tilde haar op, en duwde haar tegen de kerkmuur aan, waarna ik haar heerlijk heb staan neuken. Shirtje omhoog, heerlijk die tepels van haar in de mond. En dan natuurlijk het feit dat ze NIET mocht kreunen enzo (ik denk dat ik daar een paar jaar de bak voor had ingedraaid :p).

En het lekkere was, vond ik in gedachten, was dat toen we terugliepen, ik alleen maar kon denken aan dat heerlijk warme kutje wat langzaam leegliep langs haar benen.
 
haha, klopt. het verhaal is niet compleet waar. Het was niet die kerk maar het gebouw ernaast :p.

En tsja....als de politie langs had gekomen, in california zijn ze best wel streng hoor.

1) zij is 17, ik 22 (sex met een minderjarige)
2) prive/afgezet terrein
3) onzedelijk gedrag (mwoah)

Had toch wel een jaartje of wat kunnen brommen hoor :p.

En was jouw verhaal nu waar of niet?
 
We waren met de kids op het strandje hier in de buurt, het was erg warm weer. Mijn partner was een beetje verbrand en vroeg mij om hier rug in te smeren. Dit was zo gedaan, maar de voorkant moest ook gebeuren natuurlijk ;)

Langzaam smeerde ik haar nek en schouders in en haar borsten die nog in haar badpak zaten kregen ook een beetje. Na een tijdje zo gezeten te hebben zei ik tegen haar, waarom laat je je badpak niet zakken, en als snel staken 2 volle borsten af tegen de rest van haar bruine lichaam, mmmmmm deze aanblik deed mijn paal direkt hard worden in mijn strakke zwemboxer.

Ik ging met mijn hoofd op haar buik liggen en met mijn hand begon ik over haar te kut te strelen, ik zag haar dikke schaamlippen in haar badpak verschijnen en trok dit een beetje opzij zodat ik een vinger in haar heerlijk natte kut kon laten glijden.

Dit maakte mij zo geil dat ik haar wilde likken midden op het strandje, het was inmiddels later geworden en de meeste mensen waren naar huis toe. Ik schoof haar badpak opzij en keek recht in haar kut en gaf haar een paar flinke likken over haar gezwollen klit.

Vanuit mijn ooghoek zag ik een man naar ons kijken, die ineens terug ging naar de plek waar hij net vandaan kwam, waarschijnlijk om een beter zicht te hebben op tafreel wat zich daar afspeelde tussen ons.....

Op dat moment kwamen de kids weer terug voor een snoepje ;) , en was de pret over. Later thuis in bed hebben we het natuurlijk nog eens flink overgedaan............ :eek:

waar of niet waar?
 
M's girl said:
Het verhaal van E's is..... niet waar!
Midden op een strand? Hmmmm lijkt me wel geil op zich maar ik weet het niet.... :rolleyes:
Dit verhaal is waar
 
E's Toy said:
en is nog steeds kindloos?

Ja, ze was nog vrij jong... ik weet eerlijk gezegd weinig van deze fetish, er is ook nauwelijks info over te vinden... terwijl ik toch meerdere dames heb ontmoet met deze fantasie... meestal gekoppeld aan gangbang of een D/s relatie waarbij de Dom zijn sub uitleend aan andere mannen... in dit geval dus met het doel haar te bevruchten... of het echt voorkomt, weet ik niet... ik zal eens navragen op de BDSM board...
 
M's girl said:
Ik vraag me af of ze kinderen heeft. Of je daar kinderen voor moet hebben of zwanger voor geweest moet zijn, want dan pas weet je hoe dat voelt. De meeste vrouwen die ik hoor en ken hebben, als de buik eenmaal dik begint te worden, weinig puf meer in sex. Of ze hebben het idee (hetgeen bullshit is) dat sex het kind kan schaden. Vandaar dat ik het als fetish, zeg maar, wel een aparte vind...

Kinderen krijgen lijkt me inderdaad niet erg sexy maar zwangerschap veroorzaakt heel vaak een opleving van libido... in de 9de maand is het wel een beetje over geloof ik maar daarvoor maken al die gierende hormonen van menig aanstaande moeder een echt sexbeest hoor...

:rose:
 
Toen ik op kamers woonde had ik op een gegeven moment een parterre met maar 1 kamer die zowel woon- als slaapkamer was. Het bed stond achterin en was enigszins afgeschermd door een kast, maar dat was zo'n hokjeskast... als je door de gang naar binnenkwam kon je door die kast het bed zien...

Op een geile zaterdagmiddag had ik mn toenmalige vriendinnetje naakt vastgebonden aan het bed, zowel aan handen als voeten gebonden, haar benen wijd, geheel hulpeloos. Ik was al geruime tijd bezig om haar op te geilen met een vibrator dus ze was bloedheet...

Toen ging de bel. Normaal zou ik niet opendoen maar in een opwelling dacht ik dat het misschien wel interessant was om dat wel te doen. Uiteraard begon mn vriendinnetje luidkeels te protesteren toen ze doorhad wat ik van plan was maar ik negeerde haar.

Ik trok snel wat kleren aan en deed de deur open, het was de bovenbuurman die even mn hulp nodig had bij het naar bovendragen van een nieuwe wasmachine. Er was geen tussendeur tussen de gang en de woonkamer. Hij kon net niet naar binnenkijken maar het meisje op het bed kon alles horen. Natuurlijk was ze doodsbang dat hij naar binnen zou komen. Ze was in ieder geval muisstil.

Ik riep naar haar 'schatje, ik ben zo terug', liet de voordeur open en begon de buurman te helpen. Ze lag poedelnaakt op het bed in een vrij compromitterende positie, iedereen die even binnen zou komen lopen zou haar direct zien. Ze kon alle geluiden van buiten horen.

Toen ik terugkwam schold ze me helemaal verrot. Maar toch lukte me het haar vrij snel weer kalm te krijgen. Sterker nog, ik had de indruk dat ze het eigenlijk heel spannend had gevonden. Ze was daarna in ieder geval nog veel geiler dan voorheen. Als beloning liet ik haar eerst klaarkomen met de vibrator, voordat ik haar beklom en neukte.

Waar of niet waar?

:rose:
Wolf
 
M's girl said:
Ik zeg: waar!

Klopt. Behalve de voordeur, die had ik dichtgedaan. Maar dat maakte het voor haar niet minder spannend, geloof ik...

:rose:
 
Back
Top