Waar of niet waar...?

Trein

Op een avond stapte ik op de trein van Brussel richting Roeselare. De trein zat goed vol en toen we het station van Brussel-Zuid uitreden, kwam een koppel veertigers op de twee vrije plaatsen rechtover mij zitten. Er was duidelijk een haar in de boter, want ze waren aan het ruzieën dat het niet meer mooi was. Iedereen had al eens "gestoord" gekeken, maar de man bleef de vrouw maar uitschelden voor kutwijf, hoer en scharminkel. En zij bleef maar antwoorden met slappe lul, klootzak en dronkenlap. En ze bleven maar schelden... Totdat de vrouw zei: "als ik een kutwijf ben, dan mag iedereen mijn kut zien. En dan zullen ze wel zien dat je hem al drie maanden niet meer stijf hebt gekregen. Impotente kwal." En de vrouw stond op en trok zomaar haar slip uit. Ze ging neerzitten met haar rok omhooggeschort. Zodat iedereen inderdaad haar kut kon zien. Ogenblikkelijk stond de man op en verliet de wagon... En toen pas, liet de vrouw haar rok opnieuw zakken.
 
Last edited:
ElsPieters said:
Dde vrouw stond op en trok zomaar haar slip uit. Ze ging neerzitten met haar rok omhooggeschort. Zodat iedereen inderdaad haar kut kon zien.

Klinkt geloofwaardig, en als je volleybalverhaal al waar is, dan deze waarschijnlijk ook... heb je genoten trouwens? ;)

:rose:
 
als je een man was geweest zou ik zeggen dat je dat wel zou willen. Maar omdat je een vrouw bent geloof ik het verhaal
 
ja met my manager gesproken, die moest een nieuwe collega inhuren.
Er waren 3 personen geinterviewd waaronder een hele knappe vrouw die hy niet aan nam. In plaats daarvan heeft hy een kerel een aanbod gedaan. Niet alleen dat maar hy heeft ook nog vergeten te controleren of die nieuwe candidaat een rybewys heeft. Niet dus!!! kwam aan het licht nadar hy begon :nana: Dat is wel lastig voor de functie die hy heeft :rolleyes:
In elk geval heeft myn baas een mooi modder figuur geslagen. We hebben hem de hele dag gepest :D Zo van: "heb je de kans een mooie vrouw uit te kiezen, en dan neem je een vent zonder rybewys".
 
Myn baas heeft zich verdedigd dat het aan personeel is om dat te controleren. Heeft ie ook eigenlyk gelyk in. Het was ook personeel die tegen de vrouw was. Bykbaar te knap voor het stoffige gezelschap.
 
Veel te voormeel :rolleyes:
Hoe kryg je dan ooit misfits in je bedryf :confused:
Dat moet eeen saaie werk plek zyn :D
 
Dus het maakt allemaal niets uit, hoe je mensen aan neemt. Altyd al gedacht.

Zyn er nog andere sterke verhalen?
 
Back
Top