Waar of niet waar...?

Ik geef toe dat het mij ook wel eens is overkomen... een dronken vriendin besprong me letterlijk toen ik lag te slapen en probeerde me te pijpen... ik had een relatie en echt geen zin... achteraf heb ik er nog wel eens spijt van maar op dat moment heb ik het echt afgehouden...

:rose:
 
wolf2002 said:
Jaja, in je dromen! ;)

Het was echt waar, en het was kort voor ik ging trouwen.
Vraagje voor de vrouwen trouens:
Jullie zyn alyd zo verontwaardigd als een man overspel speeld, maar ik heb nog nooit zoveel vrouwen achter me aangehad als in de periode voodat ik ging trouwen. Hoe komt het dat jullie zo op mannen vallen die geen zin in een nieuwe relatie/ affaire hebben?

PS, als ik single was geweest was ik nooit voor haar weg gelopen, ze was myn type. De hele affare heeft een onherstelbare breuk teweeg gebracht tussen ons. Zy was meer beledigd dan ik.
 
realwanderer said:
De hele affare heeft een onherstelbare breuk teweeg gebracht tussen ons. Zy was meer beledigd dan ik.

In mijn geval deed ze de volgende morgen gewoon of ze te dronken was om het zich te herinneren... misschien was dat ook wel zo... nooit meer over gehad, en daarn bleven we dikke vrienden... overigens moet ik wel vermelden dat dit geen geheel platonische vriendschap was, er was daarvoor al wel eens wat gebeurd...

Maar inderdaad, het feit dat ik gebonden was, was misschien wel een extra reden voor haar om me uit te dagen...

:rose:
 
Ik heb er nog een waar ik altyd met plezier aan terug denk. Hoewel er eigenlyk niets gebeurd is was het een van de meest erotishe situaties waarin ik verzyld ben geweest.

vele jaren geleden werkte ik voor een bedryf in medishe apperatuur.
Ik moest naar een klant (lees ziekenhuis) waar een scanner was geinstaleerd die klaar voor de oplevering was. Ik moest de bediening uitleggen, en met een kyken of de apperatuur werkelyk klaar was, of dat er nog wat puntjes op de i nodig waren. Ik had een collega by me die nog een rookie was. Ikwas ook zyn mentor (Helaas, mag ik wel zeggen, dat wordt straks duidelyk).

We kwamen s'avonds aan by het ziekenhuis. Eigenlyk hadden we een afspraak voor de volgende morgen, maa toch nog even het ziekenhuis in.
Daar aangekomen kwamen we de vrouwlyke docter tegen, ~35 jaar oud en knap :p Ze wilde nog de zelfde avond met ons de scanner uitproberen. Eenmaal binnen gekomen vroeg ze me uit te leggen hoe een bepaalde scan gedaan moest worden. Ik begon het voor te doen met een victieve patient. na een poosje zei ze dat ze een beter idee had. Ze liep neer de deur deed die op slot, ging resoluut op het bed liggen, en zei tegen my: OK jy bent de docter, en ik ben de patient. Onderzoek my!!! Myn collega en ik keken elkaar aan en ik vervloekte zyn aanwezigheid. We hebben met z'n 3en met veel gegiechel de mok scan tot een goed einde gebracht :D maar het is wel netjes gebleven :confused:

waar of niet waar
 
M's girl said:
Het antwoord is feromonen en (jouw) attitude. Waarschijnlijk een combi daarvan. Ik heb laatst ergens gelezen dat 'bezette' mannen feromonen aanmaken die op vrouwen werken als een rode lap op een stier (nou ja...)

Wat een lekker 'dierlijk' antwoord... zie je nou wel dat vrouwen net zulke beesten zijn als mannen? ;)

:rose:
 
realwanderer said:
We hebben met z'n 3en met veel gegiechel de mok scan tot een goed einde gebracht :D maar het is wel netjes gebleven :confused:

waar of niet waar

Helaas blijven de smeuige details weer achterwege, maar dat zijn we van jou gewend inmiddels ;) Ik denk dat het waar is.
 
het is helemaal waar. echt waar!!! Ze heeft inderdaad de deur opslot gedaan (dat was juist zo erotish), ze was knap, en ze ging op het bed liggen.

Ik ben het met je eens dat als myn collega er niet zou zyn, het ook niet verder had kunnen gaan.

geen smeuige detailles, omdat die er niet waren. Het was de atmosfeer die er hing wat het spannend maakte.
 
Doctoren zyn geile beren

OK, nog eentje:
Dit is geen persoonlyke ervaring maar meer een mythe:
Ik weet niet hoe het er nu aan toe gaat, maar medische aperatuur werd in de jaren 80 vaak op shows gepresenteerd. Zoiets als een Firato voor scanners. het probleem is vaak dat deze apperatuur vaak mok is. je kunt natuurlyk niet echte CT scans op een beurs doen met rontgen straling en zo. Maar met Ultra sound oftewel echo is dat wel mogenlyk. de apperatuur is klein en makelyk op te zetten, en er is geen stralings belasting. Dus wat doen firma's die deze apperatuur verkopen? Ze installeren een ultra sound in een hotel kamer vlak by de beurs. Huren een call girl in en nodigen hun beste klanten uit on de apperatuur uit te proberen :D Dolle pret, helemaal als je de meet koppen voor interne onderzoeken aansluit. Die zien er ongeveer als dildo's uit. Dus je kunt een beetje met een dildo en een vrouw spelen terwyl de apperatuur op de achtergrond een filmpje van de vagina opneemt :p En dat allemaal onder de noemer van apperatuur uitproberen

Waar of niet waar
 
realwanderer said:
OK, nog eentje:
Dit is geen persoonlyke ervaring maar meer een mythe:
Ik weet niet hoe het er nu aan toe gaat, maar medische aperatuur werd in de jaren 80 vaak op shows gepresenteerd. Zoiets als een Firato voor scanners. het probleem is vaak dat deze apperatuur vaak mok is. je kunt natuurlyk niet echte CT scans op een beurs doen met rontgen straling en zo. Maar met Ultra sound oftewel echo is dat wel mogenlyk. de apperatuur is klein en makelyk op te zetten, en er is geen stralings belasting. Dus wat doen firma's die deze apperatuur verkopen? Ze installeren een ultra sound in een hotel kamer vlak by de beurs. Huren een call girl in en nodigen hun beste klanten uit on de apperatuur uit te proberen :D Dolle pret, helemaal als je de meet koppen voor interne onderzoeken aansluit. Die zien er ongeveer als dildo's uit. Dus je kunt een beetje met een dildo en een vrouw spelen terwyl de apperatuur op de achtergrond een filmpje van de vagina opneemt :p En dat allemaal onder de noemer van apperatuur uitproberen

Waar of niet waar
hmmmm niet waar!
 
Mwah, je hebt geile dokters (en je hebt dokters die het prototype a-seks zijn)... Ik geloof wel dat er in de medische wereld heel wat af gestunt wordt en er zullen ongetwijfeld veel foute grappen gemaakt worden. Ik kan me ook nog voorstellen dat er met mock ups gewerkt wordt (hoewel.... laten de artsen op die beurzen zich tegenwoordig nog met iets afschepen dat niet the real thing is?) en dat er, voor het effect, tapes en what have you gebruikt werden.

Maar jouw scenario...? Nèh...... :p
 
Toch is het waar.
General Electric; Philips; Siemens; Toshiba.......... :p

Ze doen het allemaal (Of deden het zou ik moeten zegen dit was de jaren 80, ik weet niet hoe het nu is) :rolleyes:
 
volley

Toen ik bijna 17 was, mocht ik van de jeugdreeksen overgaan naar de eerste ploeg. Doodzenuwachtig mocht ik voor het eerst meetrainen met toch een beetje idolen. In de kleedkamer bleek al snel dat er een soort ontgroening voorzien was. Ik moest een piepklein shirtje aantrekken en mijn volleybroekje was zeker drie maten te klein. Ik kreeg het met moeite over mijn billen getrokken... Tijdens de training had ik dan ook mijn handen vol om alles naar boven en naar beneden te trekken.

Tijdens het douchen kwam ik tot de ontdekking dat ik zowaar de enige was met schaamhaar. Er werd dan ook duchtig gelachen met mij. Totdat de kapitein opmerkte dat zoiets eigenlijk niet kon bij de eerste ploeg. En toen hebben ze mij met z'n allen van het overtollige schaamhaar ontdaan!
 
Het was een zomeravond op een camping in Bloemendaal, enige jaren geleden. Ik zat voor onze tent iets te drinken, het begon net donker te worden. Op een meter of dertig van mij af stond zo'n grote, beige gezinstent (Van der Vaart geheten, geloof ik). De tent stond met de gesloten zijkant/achterkant naar mij toe. Op een bepaald moment gingen de vader en moeder van het gezin daar (de kleine kinderen lagen er al in) naar bed. En toen gebeurde het. Hun slaapkabine zat aan de zijde van de tent waar ik tegenaan keek. Ze staken een campinglamp aan achter hun bed. Ik zag dat die lamp krankzinnig grote, maar heel duidelijke schaduwen wierp van het bed (een soort hoog veldbed) en hun naakte lichamen. En ja hoor: in de hete avond begon daar een voor mij - maar ook voor wie dan ook zijn blik die kant opstuurde - tot in de kleinste details te volgen vrijpartij, in Cinemascope op het tentdoek geprojecteerd, als een gigantisch wajangpoppenspel.

Waar of niet waar?
 
M's girl said:
Het zou een stunt van mijn M kunnen zijn ook, ware het niet dat wij niet van die kampeerders zijn :D


Misschien die twee filmsterren ook niet, anders hadden ze geweten dat tentdoek in het algemeen dunner is dan de muur van een slaapkamer. Het is geheel en al waar.
 
Back
Top