Waar of niet waar...?

M's girl said:
Wil je het nu al weten? Of wachten we of er nog meer mensen (hahahaha) gaan oordelen of het waar of niet waar was?

Vertel maar in een PM.... dan houden we het even geheim... ;)
 
Ik denk dat het deels waar is. Dat niet alle momenten waar waren. (ik weet alleen dat het verhaal wel ongelofelijk geil klonk :p)
 
Het verhaal van M's girl is............................... waar denk ik, wow geil zeg :)
 
Welk deel niet waar is? tsja, ik denk het dat m haar ZAG vingeren. Ik denk wellicht dat hij haar wel zag, maar niet >dat<. Affijn, ik kan me vergissen =D
 
Ik had een keer een feestje op het terras met wat kennissen, niet echt goeie vrienden dus de sfeer was redelijk beleefd en formeel... in de kamer naast het terras stond de pc die ik had aangezet om wat muziek af te spelen...

Op een gegeven moment was ik even in de keuken en had ik niet door dat een van de gasten achter de pc was gaan zitten om wat nieuwe muziek aan te klikken... Nou ben ik normaal erg zorgvuldig in het verwijderen van compromitterend materiaal van de pc maar deze keer ging er toch iets mis... ik had de dag daarvoor een bestand gedownload van een Lit thread getiteld 'The sound of XTC'... het waren geluidsbestandjes van een dame die op een zeer luidruchtige manier klaarkwam... ik had het bestand gewist - dacht ik - maar Windows Media Player had blijkbaar nog een reservekopie opgeslagen...

Toen ik terugkwam met een dienblad vol glazen hoorde ik direct dat er iets mis was... uit de boxen kwam vrij luid een geil laag gekreun dat ik onmiddellijk herkende... gelukkig was ik er redelijk op tijd bij, dus sommige gasten fronsten wel even maar ik betwijfel of meteen duidelijk was wat ze hoorden... ze deden in ieder geval heel hard hun best om niks te laten merken...

Met een rood hoofd heb ik snel iets anders opgezet, een of ander vaag excuus mompelend... het heeft even geduurd voordat ik de schaamte voorbij was maar omdat iedereen deed alsof zn neus bloedde heb ik het uiteindelijk maar verdrongen...

Roept u maar... waar of niet waar?


:rose:
 
M's girl said:
Ik zie een geil verhaal in de maak hier.

Dat is het probleem van fantasie versus werkelijkheid... de mensen die op dat moment aanwezig waren, zouden niet bepaald een hoofdrol spelen in mijn sexuele fantasieen (op een enkeling na)...

Ik zou ze dus eerst moeten wegfantaseren alvorens er een geil verhaal van te maken met nieuwe, sexy droomkarakters...


:rose:
 
van texas is dat niet waar (het is alleen verboden ze te kopen dacht ik).


Het is illegaal in georgia om uberhaupt its van sexuele speeltjes te hebben, kopen, of gebruiken. Waar of niet waar?
 
intimiteid op het werk

Ik ben eens een keer voor een vrouw op de vlucht gegaan.
Ze was zeer geil, en er was byna niemand op het werk.
Ik vond haar ook knap, maar ik wilde geen overspel plegen :confused:

Waar of niet waar :rolleyes:
 
realwanderer said:
Ik ben eens een keer voor een vrouw op de vlucht gegaan.
Ze was zeer geil, en er was byna niemand op het werk.

Jaja, in je dromen! ;)
 
Back
Top