Je mag één vraag stellen....

Ik bedoelde het niet onaardig. Inderdaad had ik dat neerbuigend klinkende laatste zinnetje niet moeten schrijven. Excuses.
 
lastmanonearth said:
Ik bedoelde het niet onaardig. Inderdaad had ik dat neerbuigend klinkende laatste zinnetje niet moeten schrijven. Excuses.

No Harm , no foul ...
Zeg wat je wilt, ik ben niet zo snel offended.
Als het wel zo was, ik ben zelf ook wat bekend om mijn recalcitrante behaviour.

:catgrin:
 
Krystitties said:
Wat is er 'under construction' ? :rolleyes:

Mijn signature... wilde het mooi opbouwen qua lijnen en kleuren..
Frankly , i wasnt that bothered anymore.

I should have found a sign that says :" Heavy Structure " to portray me better ;) .
 
o1216o said:
Mijn signature... wilde het mooi opbouwen qua lijnen en kleuren..
Frankly , i wasnt that bothered anymore.

I should have found a sign that says :" Heavy Structure " to portray me better ;) .
hahaha, ok dan, ik weet genoeg. :rolleyes:
 
M's girl said:
Ha! Ik mag een vraag stellen aan Krysti (mag ik je Krysti noemen? is makkelijker..)

Uhm.. je vertelde dat je drumt. Doe je dat professioneel? En kan je iets vertellen over het soort muziek dat je dan speelt?

Tuurlijk! Ik verdien er mijn boterham mee, hard werk, maar heel erg belonend. :rolleyes: Ik speel van alles, funk, jazz, metal, rock, klassiek. Ik wil zoveel mogelijk doen!
 
M's girl said:
Cool! Ben je een soort sessiemuzikant?

Ik ben wel gek van funk en jazz, wat minder van metal en rock en van klassiek moet ik eigenlijk nog veel leren (wordt daar veel gedrumd dan?).
Ik ben wel heel erg een muziekliefhebber. Wil je uit elk genre dat je noemde een favo van je noemen?

Nah, er wordt niet veel gedrumt bij klassiek, maar het is wel heel cool om overheen te jammen. =)

En tuurlijk!

Funk: Screaming Headless Torsos
Jazz: Hiromi/Frank Zappa
Metal: Meshuggah
Klassiek: Liszt, rachmaninov
 
Gezien je zo muzikaal ben , zou je eens deze thread aan moeten doen.

Musical Sexepades


oops..een vraag...right..

Whats with the frying pan in a heart ?.
You want to cook you way into our hearts ?.

Ze zeggen wel dat de liefde van de man door de maag gaat.
 
Last edited:
M's girl said:
Nou..... E is even foetsie, dus ik stel ondertussen maar even een nieuwe vraag... ben je net zo'n bewegelijk mannetje als je Av doet vermoeden?

I sure take pride in my appearance.. *Flips hair from face*

Ik kwam er vroeger er al snel achter , de beter je uithoudings vermogen , de beter de sex.

En zoals vrouwen weten , je hebt sex zoals je danst.

*begint wild op en neer te huppelen afgewisseld met zwoele ronde heup bewegingen*


Yeah...baby... :nana:
 
Krystitties said:
:rolleyes: Nou als je zo --> :nana: <-- danst kom je er bij mij niet in!

Well, there goes that dream... :(

* crosses Kristi off from his To-Do list *
 
Krystitties said:
pfffft, spelbreker. :rolleyes:

Sheesh louise , make up your mind....

* puts a Question mark after Kristi's name on his TO-DO list.)
;)
 
M's girl said:
Oké, wat is de vraag? Als je al een bepaald beeld bij iemand (hier) hebt.. kun je dan omschrijven waar dat op gebaseerd is? Kun je laten zien, wellicht aan de hand van een afbeelding, hoe de persoon er volgens zou uit ziet?


Dit is wel een leuk voorstel, miischien juist omdat het nogal gewaagd is. Ik ga over jou nadenken...
 
Back
Top