Romantishe kerst cadeau's

realwanderer

Literotica Guru
Joined
Apr 6, 2006
Posts
663
Of Sinterklaas!!!
De introductie is heel kort, laat eens weten wat je aan je partner geeft met de feest dagen. Of wat je zou willen geven maar wat niet door de beugel kan :D Zoals ik toen ik met myn vrouw in Texas was suede BH en slipje gevonden heb in een winkel. Ik wou het haar geven, maar zy vertelde me dat ze er geen zin in had :( Dus ook mislukkingen van afgelopen jaren zyn welkom. Extra welcom vanwege het pret gehalte :D
 
Last edited:
Ja die kan je niet onder de kerst boom leggen als je een familie hebt.
Of met sinterklaas waneer je ouders op bezoek zyn. en dan een mooi gedicht erby.
 
Ik koop voor mijn v lingerie. Vinden we allebei leuk en worden we beide vrolijk van :) . Niet van die 'hoerige' dingen maar lekker satijn of iets moois met kant. En mischien als ik nog wat centjes over heb een lekker luchtje.

Persoonlijk vind ik een vibrator oid niet echt een kerstcadeau of zo. Dat is meer een cadeau voor 'zomaar' al zou ik dat verder niet geven (ook al lijkt het me verschrikkelijk geil).

Wel leuk is fluffy handboeien, blinkdoek, massageolie e.d. Valt altijd wel in de goede smaak, dat zijn de 'onschuldiige' speeltjes.

@M's girl: Ik begrijp niet dat je veel moeite heb iets te vinden voor grote maten. Wij hebben dat hier ook allebei (ik en v) maar er is genoeg leuks te vinden.
 
M's girl said:
Huh, da's misschien wel een leuke trouwens..... koop (virtueel) een leuk en persoonlijk (....) kerstcadeau voor de andere Dutch Lit leden. Vertel erbij waarom je die specifieke keus gemaakt hebt... :D

Ik zal ook gaan shoppen.... :D


Nou, ik eerst dan, deze katten en honde handoeken houders geven jou de mogenlykheid om iedere keer iets in hun gehate reet te duiwen, dat moet je toch aanspreken :D
 
Nou, zo'n konyn kan je nog op eten.
Onze katten zyn totaal zinnelyk. Geen enkel probleem.
Ik was vroeger ook geen katten man. Maar toen ik myn vrouw heb leren kennen, kreeg ik met haar er ook een kat by. Na in het begin me zelf wys gemaakt te hebben dat ik daar van baalde, ben ik ze daarna gaan respecteren. Ik denk dat het tussen jullie haat en nyd was van af het begin. Katten weten drommels goed als ze niet geaprecieerd worden, en zullen wraak nemen. In het rond piesen is een van de geliefde ongehoorzamheids acties. Ze kunnen zo het bloed van onder iemands nagels vaandaan halen. Intelligent he :cathappy:
 
Ze begrypen het woord NEE heel goed. Alleen is het zo dat ze dan zelf beslissen of ze daar gehoor aan willen geven of niet :D
Dat kan ik wel warderen. Er zyn genoeg andere signalen of observaties waar je uit kan opmaken dat ze intelligent zyn. Om een van onze katten binnen te halen moeten we hem met een truc er tussen nemen. By een hond zou je als je eenmaak een truc hebt die tot in lengte der dagen kunnen gebruiken. By onze kat kan je een nieuwe truc maar 1 keer gebruiken want dan trapt hy er daarna niet meer in. Hy leert dus onmiddelyk van zyn fouten. Dat kan je by veel mensen niet eens zeggen. Oh en we zyn intussen ongeveer door onze trucs heen.
 
Last edited by a moderator:
Nou ik ben anders best trots op myn zoon als hy zyn leerares weer eens van repliek heeft gediend :D

OK, maar ik ben het met je eens dat je een hopeloos geval bent wat betreft katten, dus als de Nederlandse forum leden jou een kerst of sinterklaas kadootje willen geven, wat zou je dan graag krygen??
 
realwanderer said:
.... dus als de Nederlandse forum leden jou een kerst of sinterklaas kadootje willen geven, wat zou je dan graag krygen??


Uhm.... we zouden toch doen dat men (nou ja, ahum....) voor elkaar iets moest verzinnen op basis van de prijsgegeven persoonlijkheid hier op Lit? :D
 
M's girl said:
Uhm.... we zouden toch doen dat men (nou ja, ahum....) voor elkaar iets moest verzinnen op basis van de prijsgegeven persoonlijkheid hier op Lit? :D


Ah ja dat is waar ook, nou ik ga meteen aan de slag, want de katten hangertjes zyn afgekeurd. Zo is het kringetje weer rond.

Overigens, alle (!) andere forum leden hoeven niet te wachten tot M's girl en ik het over katten eens zyn voordat ze iets mogen posten :D :cathappy:
Dat zeg ik maar even om alle mogenlyke verwarring uit de wereld te helpen.
 
realwanderer said:
Overigens, alle (!) andere forum leden hoeven niet te wachten tot M's girl en ik het over katten eens zyn voordat ze iets mogen posten :D :cathappy:
Dat zeg ik maar even om alle mogenlyke verwarring uit de wereld te helpen.


:D :D Precies!
 
Dus nog steeds geen eenheid wat betreft die katten? Ik heb overigens twee katten die het woord 'nee' prima begrijpen, en nog luisteren ook. Al is er soms een geheugen opfrisser nodig, maar over het algemeen?

Cadeau's met de feestdag, man ik pieker me nu al suf! Ik denk dat we (man en ik) op zo'n punt zijn beland waar je meer en meer moeite moet gaan doen om niet in die functionele cadeau's te vervallen. Parfum en boeken zijn bij mij altijd een plus, grote afknapper zijn beeldjes. Jawel, van die stenen stofvangers, daar kan ik vrij weinig mee. Ik vind het gebaar en de gedachte erachter leuker, maar ja.
Maar de grootste punten werden gescoord met een piercing als cadeau... het zal ongetwijfeld niet ieders persoonlijke keus zijn maar ik was er erg blij mee!

Voor manlief ga ik meestal op zoek naar een speciale cd of dvd, of iets voor zijn muziekintrumenten. Een geurtje heb ik hem 3 jaar geleden gegeven, grote fles, is nog steeds niet leeg... Ik ben gek op lekkere geurtjes maar het wordt gewoon niet vaak genoeg gebruikt.

Spannende cadeautjes vind ik echt samen-aankopen. Lekker samen uitgebreid neuzen in winkels of op beurzen, en met een tas vol spannende dingen naar huis toe scheuren :) Aangezien we zulke dagen meestal met de hele familie vieren denk ik dat mams & co behoorlijk onder de indruk zouden zijn als we dergelijke cadeau's in het bijzijn van de rest van de familie zouden uitpakken *lol* Alhoewel, kan natuurlijk een nieuwe familietraditie worden...
 
Ha, je mag dan we tegen katten zyn, maar nu kom je toch in de minderhyd :D
1 van onze katten is kampioen papier verscheuren. Dat kan hy in luttele seconden. Het is werkelyk ongelofelyk om te zien hoe een net stuk huiswerk van de kinderen in zo'n korte tyd in pulp verandert. Ook een bos bloemen op de verkeerde plaats gezet kan letterlyk binnen 5 sconden in een lamlendig hoopje groene vezels worden veranderd. Dat zou jou toch moeten aanspreken :confused:

Het is nu te vroeg, maar tegen sinterklaas dan ga ik hier een nieuwe thread platsen om mensen uit te nodigen hun meest kinky gedichten te plaatsen.
Wat in het vat zit verzuurt niet.
 
Kattenhater vind ik een groot woord maar ik vind ze vies.
Met die kattenbak te stinken in huis en ze lopen overal over.
Dus haren op je aanrecht en overal.
Bah!

Ik vraag meestal een geurtje of een dvd voor kerst.
Boeken koop ik liefst zelf omdat ik ze op bol koop omdat ik ze in het engels lees.
Geurtjes vind ik altijd leuk als ze maar halen wat ik heb aangegeven en niet zelf iets gaan uitzoeken (me zus flikt het elke keer weer en elke keer een geur die ik niks vind).
Geurtjes gaan er bij mij ook wel door behalve me Curious van Britney spears want dat is eau de parfum.
Kleding koop ik liever zelf incl. lingerie want ik hou niet van kant en strikjes.

En ik hoef nog geen bhmaat kleiner!
 
Back
Top