Geile vakantie herinneringen

realwanderer

Literotica Guru
Joined
Apr 6, 2006
Posts
663
hebben jullie ook nog wat geile aandenkens? Laat het even weten.
Hier zyn er vast 2:

1) Een cultureel uitstapje neer een kasteel. Moet kunnen als je geil bent. Afgezien van de gedachte wat alemaal wel niet mogenlyk was in zo'n kasteel waren er torens met smalle wentel trappen waar je op elkaar moet wachten. Na hygend en puffend een wentel trap opgesjoud te zyn sta ik op eens byna boven aangekomen oog in oog met een prachtig kutje dat boven staat te wachten om naar beneden te gaan. mmmm ik kon het byna ruiken zo dicht zat ik erop. Nog later by een andere wentel trap liep ik achter haar. (dat was toeval hoor, echt waar!!), lekker kontje ook. :p

2) Op het strand komt er op eens een stelletje aangelopen dat aangekleed is. (straat kleding, dus geen bikinie etc). Het paartje zyn 20ers. Zy heeft kort haar en ziet er knap uit. Haar partner haalt een SLR digitale camera te voorschyn en draait zich om. Wat zie ik, tamelyk grote borsten. Het zyn dus potten. Myn fantasie slaat op hol :D Ik besluit meteen dat het knape meisje submissive is tav de Tom girl :rose: Dit wordt bevestigd door dat ze later haar arm om de nek van het knappe meisje slaat. Ik heb veel lol gehad met de gedachte wat ze allemaal met haar uitspookt :devil:
 
Last edited:
Jouw verhaal deed me wel denken aan iets van zeker 23 jaar geleden denk ik. We waren op vakantie in Frankrijk aan de Atlantische kust. Iedere dag lagen we met een grote groep vrienden (en vriendinnen) op het strand. Er was één meisje dat op dezelfde camping stond als wij. We 'kenden' haar allemaal; zo'n meisje dat iedereen mooi vindt, ken je dat? Ze zat telkens een aantal meter van ons vandaan op het stand. Met een vriendje.... maar steeds een ander.

Ze had vriendje na vriendje. Schafte ze net zo makkelijk af als dat ze ze om haar kleine vinger wond... En met ieder (nieuw) vriendje ging ze pontificaal half naakt (topless) op het strand zitten. Zij in de lotushouding en dan mocht/moest hij achter haar zitten en met haar borsten spelen. Tenminste, zo leek het te gaan, bij ieder nieuw vriendje opnieuw. Zij vertrok geen spier, alsof het haar niets deed en misschien was dat ook wel zo. De mannen kwamen en gingen en zij zat daar maar, bijna als een Budda-beeld.

Dat beeld, met al die verschillende mannen die zich voor een dag of een paar uur King of the Beach voelden, blijft me altijd bij. Nu denk ik dat ze misschien heel erg eenzaam was. Je zag haar nooit lachen of lol hebben. Ik hoop dat ze nog enig plezier had aan de borst en rugmassages die ze van 'haar mannen' kreeg, maar eerlijk gezegd zag het zelfs dáár niet naar uit!
 
dat is inderdaad een merkwaardig verhaal.
Nu we toch terug gaan in de tyd herinner ik me dat we een keer met wat vrienden in Nederland vakantie hebben gehad. We waren op de camping, maar omdat we een auto hadden hebben ze on ingedeeld by de families. (stom he), en niet by de jeugd. A fyn na een nachtje stappen en wat drank hebben we tot diep in de nacht over sex gepraat. Zo ongeveer over wat hier ook word besproken (Hoewel ik toen nog geen idee over prostaat melken had). De volgende morgen lekker vroeg op, en meteen naar het strand waar we de hele dag zyn geweest. Eenmaal terug gekomen werden we door een horde zwarte kousen vakantie gangers in cognito en de kamping baas buiten de deur gezet. Ze hadden aanstoot genomen aan onze discussies. :confused: maar ze konden hun woede de hele dag niet kwyt omdat we voor dag en douw op al het stand waren :D
Een paar vakanie gangers zyn uit kwaadheid ook opgestapt :rolleyes: Wy hebben 2 Km verder op by de volgende camping aangeklopt, en hebben oneze vakantie daar verder uitgezeten :nana:
 
Gewéldig verhaal! Haha! Hoe krijg je het voor elkaar om daar tussen te balanden :rolleyes: Tsja.. wat zal ik zeggen.... mij had je niet gehoord als ik je kampeerbuurvrouw was geweest :p Ik had hooguit de avond erop mee komen beppen ofzo. Het enige dat ik me een beetje kan voorstellen (op zo'n camping hoor je natuurlijk alles overal doorheen, dus kleine kinderen horen ook 'dingen') is dat mensen met kinderen soms hun wenkbrauwen ophalen... Dat zou ik zelfs ook doen als we de kleine kids van M mee hadden, hoewel wij, tussen ons twee, ook geen blad voor de mond nemen.
 
Mijn favo vakantieherinnering is van september vorig jaar. Ik was met M op de plek waar we ooit hopen te wonen samen. We hadden dat ook net samen definitief vastgesteld en op dit moment zijn we in de planningsfase. Het zal zo'n vaart niet lopen; we moeten eerst ons geld kunnen verdienen daar, maar de serieuze intentie is er.

Enfin, we hadden van te voren allemaal geile plannen gemaakt en gefantaseerd, maar eenmaal daar liep alles anders.
Het privézwembadwater was te koud voor spannende dingen in het zwembad en met de privacy was het toch iets minder gesteld dan we op de foto's dachten te zien vooraf :rolleyes: . Toch hield het ons niet tegen om van die lekkere lome bloody-hot-weather-sex te hebben, en evengoed ook buiten. Die keer in de ligstoelen op ons terras kwam er een vrouw voorbij lopen. Ons eigen terrein was groot, dus ze liep een metertje of (wat zal het zijn geweest) 20 verderop langs, maar toch...? Als ze al iets gemerkt of gezien heeft dan liet ze het niet merken in ieder geval. We lagen ook niet in standje ingewikkeld ofzo dus vanaf die afstand moet het op z'n minst dubieus geweest zijn wat ze zag, maar niet per sé expliciet, hihi.

De herinnering is met name speciaal omdat we in die vakantie een belangrijke beslissing over onze toekomst namen samen, met alle emoties die daarmee gepaard gingen. Dat uitte zich ook in de sex en dat maakte het zo goed denk ik. Hoewel we daar uiteindelijk minder vaak sex hadden dan thuis en zéker minder dan we van te voren bedacht en geplanned hadden.

Maar het was goed zo, en misschien wel beter. If that makes sense?
 
Back
Top