Neem uw posities in!

M's girl

Leaving
Joined
Jun 22, 2005
Posts
7,156
Voor een ieder die nog wat inspiratie kon gebruiken vond ik deze link. Onder het motto "neuken doe je zo" of zoiets. Anyway... er zitten er een paar bij die ik niet zo zie zitten, maar misschien ziet het er iets te plastisch uit zo :rolleyes: ?

Welke posities/standjes hebben jouw voorkeur en welke werken helemaal niet? Voor de referentie tellen we van links naar rechts en daarna van boven naar beneden (rij 1 nummer 4 of rij 4 nummer 6 enzovoorts).

Van rij 3 nummer 2 krijg ik al de zenuwen als ik er naar kijk bijvoorbeeld :D
Rij 1 nummer 3 vind ik erg geil maar vreselijk onhandig in de praktijk.
Rij 4 nummer 6 (helemaal rechts) ziet er een beetje stupide uit zo... ik zou denken dat we in Twister beland waren ofzo :p
 
Mmm lekkere link... zitten wel een paar bij die ik nooit geprobeerd heb.. en een paar die ik nooit zou willen proberen, denk ik...

Mijn voorkeur verandert nogal eens maar op dit moment vind ik rij 3, nummer 6 erg geil... zij hiet liever met haar onderste been tussen de mijne...

Rij 4 nummer 5 is ook erg lekker, meestal afgewisseld met nummer 4 op die rij...

Lijkt wel zeeslag trouwens... pantserkruiser gezonken! ;)

:rose:
 
Ja, als je ze allemaal naast elkaar ziet word je een beetje misselijk van alle deining, haha. Rij drie nummer 6 heb ik hetzelfde mee... ik kan er niet tegen als iemand te lang op mijn been ligt ofzo. M kan dat veel beter en ik vraag me altijd af hoe hij dat in vredesnaam doet. Ik kan ook rustig OP hem in slaap vallen en dan geeft hij geen kik! Niet geen kik als dat hij half bewusteloos is natuurlijk :D

Ik ben daar wel een beetje jaloers op... :eek:

Rij 5 nummer 2 .... beetje gewoontjes misschien maar wel heerlijk intiem. Uhm.... rij 5 nummer 6 .... ik wil niet vervelend doen ofzo maar is dat niet een beetje droog-neuken of is die man zo goed bedeeld :D :p
 
M's girl said:
rij 5 nummer 6 .... ik wil niet vervelend doen ofzo maar is dat niet een beetje droog-neuken of is die man zo goed bedeeld :D :p

Ja anatomisch klopt het niet helemaal.

Ik heb vaak wat moeite met het standje 1 in rij 1 (volgens mij dezelfde als rij 2, nr. 6)... als ze iets te ver naar achteren leunt voelt het alsof mn pik dreigt af te breken... die is gewend naar boven te wijzen, niet naar beneden... :confused:

:rose:
 
wolf2002 said:
Ik heb vaak wat moeite met het standje 1 in rij 1 (volgens mij dezelfde als rij 2, nr. 6)... als ze iets te ver naar achteren leunt voelt het alsof mn pik dreigt af te breken... die is gewend naar boven te wijzen, niet naar beneden... :confused:

Hmmm, tsja, ik weet natuurlijk niet hoe dat voelt. Die van M staat standaard (haha) ook redelijk kaarsrecht omhoog (jammie :D ) maar we hebben uiteindelijk met dat standje op zich geen probleem. Tenzij hij op zijn tanden moet bijten en uit beleefdheid niks zegt, maar dat geloof ik niet. Ik zal het eens vragen.
 
Iemand nog aan het experimenteren geweest naar aanleiding van deze thread? Misschien brengt het iemand nog op een idee voor vanavond? ;)
 
he deze heb ik gemist :eek: even goed kijken hoor, maar de kids zitten naast mij op de PS2 te spelen :D
 
E's Toy said:
he deze heb ik gemist :eek: even goed kijken hoor, maar de kids zitten naast mij op de PS2 te spelen :D


Haha! Ja, kijk maar uit.... ik ken dat!
Ik denk dat meer mensen 'm gemist hebben, daarom gaf ik 'm nog even een bumpje :D
 
M's girl said:
Voor een ieder die nog wat inspiratie kon gebruiken vond ik deze link. Onder het motto "neuken doe je zo" of zoiets. Anyway... er zitten er een paar bij die ik niet zo zie zitten, maar misschien ziet het er iets te plastisch uit zo :rolleyes: ?

Welke posities/standjes hebben jouw voorkeur en welke werken helemaal niet? Voor de referentie tellen we van links naar rechts en daarna van boven naar beneden (rij 1 nummer 4 of rij 4 nummer 6 enzovoorts).


Zo, nog even de originele vraag naar boven gehaald mét de link, voor het gemak. Even kijken, wat zei je? Tweede rij (helemaal, neem ik aan) rechts?
 
M's girl said:
Zo, nog even de originele vraag naar boven gehaald mét de link, voor het gemak. Even kijken, wat zei je? Tweede rij (helemaal, neem ik aan) rechts?
mmmmm 2e rij, 2e positie, jammie
 
M's girl said:
Haha, dat is de meest passieve rol/pose voor de man :D
Luie donder! :p
het is zo lekker :p en het duurt zoooooo lang tot je klaar komt :devil:
Passief? hoe zo passief! Moet je eens kyken wat je allemaal met tieten kan doen in die positie :D
 
realwanderer said:
....Passief? hoe zo passief! Moet je eens kyken wat je allemaal met tieten kan doen in die positie :D

Ohja, da's waar :D
I take it back :p
 
Back
Top