Girlpower?

M's girl

Leaving
Joined
Jun 22, 2005
Posts
7,156
Geen orgasme bezorgd, is aanklacht waard

Een vrouw een orgasme bezorgen is niet de makkelijkste taak, maar wel één van de leukste dingen om te doen. Daar denkt een Braziliaanse man anders over. Tenminste als we zijn vriendin mogen geloven. Een 31-jarige vrouw sleept hem voor het gerecht, omdat hij haar geen orgasmen kan bezorgen.

De Braziliaanse vrouw klaagt dat haar 38-jarige echtgenoot in bed alleen maar aan zichzelf denkt. Wanneer hij zijn hoogtepunt heeft bereikt, houdt hij het voor gezien en zorgt er niet voor dat zijn vrouw ook een hoogtepunt krijgt. De politie neemt de klacht serieus en onderzoekt de zaak.

De vraag is nu, uiteraard... :rolleyes: ..., terecht of niet? :D
Discussssss please....
 
Zeer terecht! ;)

(Ik zou die zaak best willen onderzoeken als agent. :D )
 
Krystitties said:
Zeer terecht! ;)

(Ik zou die zaak best willen onderzoeken als agent. :D )


Haha, I bet dat jij meteen aan lijfstraffen zit te denken?
Cool! Ik doe mee!
 
Revanche?

Een man staat voor de rechter omdat hij zijn vrouw heeft doodgeslagen.

Rechter : "Dat is een zwaar misdrijf, als u verzachtende omstandigheden kunt aantonen wordt de straf niet zo hoog".
De man : "Ze was dom, ik moest haar gewoon doodslaan".
De Rechter : "Dat is niet echt een verzachtende verklaring, als u echt niet levenslang achter tralies wilt zult u met iets beters moeten komen." Waarop de man verklaart : We woonden in een flat.

En op de 12e verdieping woonde een gezin met 2 kinderen, het was gewoon zielig. Ze waren heel klein. De zoon van 12 was maar 90 cm en die van 19 was maar 85 cm. Op een dag zei ik tegen mijn vrouw : "Dat is toch zielig hè, die kinderen van die mensen".
"Ja", zegt mijn vrouw, "dat zijn pyrineën".
Ik zeg : "je bedoeld pygmeën".
"Nee", zegt ze, "pygmeën dat is dat wat onder de huid zit waar je sproeten van krijgt".
Ik zeg : "dat is pigment".
"Nee", zegt ze, "pigment dat is waar de oude romeinen op schreven".
Ik zeg : "dat is perkament".
"Nee", zegt ze, "perkament is als een dichter iets begint en niet afmaakt".

"Edelachtbare, U kunt zich voorstellen dat ik niet van plan was te zeggen dat het fragment is. Ik ging dus in mijn stoel zitten en las mijn krantje."

Plotseling komt mijn vrouw met de volgende zin en ik denk :ze is rijp voor het gesticht... "Schat kijk eens", ze maakt een boek open en laat een stuk tekst zien. "Het zonnedak van de handtas was de lerares van pooier 15." Ik neem het boek en zeg: "Maar schat, dat is frans daar staat :'La Marquise de Pompadour est la Maitresse de Louis XV.' Dat betekent : De Marquise van Pompadour was de maitresse van Louis de 15e". "Nee" zegt mijn vrouw, "dat moet je letterlijk vertalen. 'La marquise - het zonnedak, Pompadour - de handtas, la maitresse - de lerares, Louis XV - de pooier'.
Ik zeg : "je bedoelt een lector".
"Nee", zegt ze, "Lector is een griekse held".
Ik zeg : "dat was Hector en dat was een trojaan".
"Nee", zegt ze, "Hector is een vlaktemaat".
Ik zeg : "dat is een hektaar".
"Nee", zegt ze, "hektaar is een godendrank".
Ik zeg : "Dat is nektar".
"Nee", zegt ze, "dat is een rivier in zuid-Duitsland".
Ik zeg : "dat is de Neckar".
Mijn vrouw : "Ken jij dat lied niet "Gauw graas ik aan de Naktar, gauw raas ik aan de Rijn", dat heb ik pas nog met mijn vriendin in duo gezongen".
Ik zeg : "in duet".
"Nee", zegt ze, "duet is als twee mannen met een sabel vechten".
Ik zeg : "dat is een duel".
"Nee", zegt ze, "duel is als een trein uit een donker berggat naar buiten komt".

"Edelachtbare... toen heb ik de hamer genomen en haar doodgeslagen".
Ze zwijgen....... Dan zegt de rechter :"Vrijspraak! Ik had haar bij Hector al doodgeslagen !"
 
Het kan nóg erger

Een Nederlander klaagt in het café tegen zijn vrienden dat hij alles al heeft geprobeerd, maar dat hij het niet meer voor elkaar krijgt om zijn vrouw nog een orgasme te bezorgen.

"Ze ligt daar maar een beetje te zuchten maar verder gebeurt er niks..."
"Daar weet ik wel wat op" zegt een van zijn vrienden. "Je huurt een Surinamer in en zet die aan het voeteneind van het bed met een palmblad en terwijl jij met je vrouw bezig bent, moet hij gaan waaieren met dat blad. Zal jij eens zien wat er gebeurt."

De man huurt dus een Surinamer in, voorziet hem van een enorm palmblad, zet hem aan het voeteneind van het bed en vrijt met zijn vrouw terwijl de Surinamer waaiert. Tot zijn grote frustratie komt zijn vrouw net als anders niet verder dan een beetje piepen en zuchten! Het felbegeerde orgasme blijft uit. Radeloos springt hij uit bed, neemt het palmblad van de Surinamer over en zegt: "Laat mij nou eens met dat blad wapperen en probeer jij het eens met mijn vrouw." De Surinamer kruipt bij de vrouw in bed, terwijl de Nederlander fanatiek met het palmblad waaiert....en ja hoor, zijn vrouw krijgt het ene gillende orgasme na het andere.
"Zie je nou SUKKEL, JULLIE KUNNEN OOK NIKS GOED DOEN!" roept de Nederlander tegen de Surinamer...."Zó moet je dus waaieren!"

Euh, en ja, het klopt; deze zit ook in de "sex voor de grap" thread :D
 
Nog meer (on)zin?

Mannen genieten zesmaal meer van seks.

Vrouwen mogen soms terecht klagen over hun seksleven. Mannen beleven immers zes maal meer plezier van seks als vrouwen. Vrouwen beleven in hun leven in totaal zo’n 1,4 uur plezier aan orgasmes, terwijl mannen zo’n 9,3 uur in totaal genieten, zes maal zolang als vrouwen.

Volgens de Duitse professor Rolf Degen is het de bedoeling van de natuur dat seks leuker is voor mannen als voor vrouwen. “Het gemiddelde orgasme van een man duurt ongeveer 12,6 seconden. Veel vrouwen krijgen nooit een orgasme, maar als ze er een in slagen, duurt het gemiddeld zeven seconden.

Bij enkele gelukkigen duurt het zelfs langer als 100 seconden.” “Het orgasme van de vrouw is ook puur overbodig. Een man moet een orgasme krijgen voor de ejaculatie, maar vrouwen moeten geen orgasme krijgen om zwanger te worden.” Volgens de 51-jarige professor is de beste manier om in de juiste sfeer te komen naar jazz te luisteren.

© Het Laatste Nieuws
 
M's girl said:
Geen orgasme bezorgd, is aanklacht waard

Een vrouw een orgasme bezorgen is niet de makkelijkste taak, maar wel één van de leukste dingen om te doen. Daar denkt een Braziliaanse man anders over. Tenminste als we zijn vriendin mogen geloven. Een 31-jarige vrouw sleept hem voor het gerecht, omdat hij haar geen orgasmen kan bezorgen.

De Braziliaanse vrouw klaagt dat haar 38-jarige echtgenoot in bed alleen maar aan zichzelf denkt. Wanneer hij zijn hoogtepunt heeft bereikt, houdt hij het voor gezien en zorgt er niet voor dat zijn vrouw ook een hoogtepunt krijgt. De politie neemt de klacht serieus en onderzoekt de zaak.

De vraag is nu, uiteraard... :rolleyes: ..., terecht of niet? :D
Discussssss please....


Alle grappen en grollen daar gelaten.... wat vinden we hier nu wérkelijk van?
Ik ben nog steeds nieuwsgierig!
 
Ik neem het zeer serieus, en zou in dit geval gaarne vrywilliger zyn voor slachtoffer hulp!! ;)
 
Het is idd redelijk egoïstisch te noemen als een van de partners alleen om zijn/haar eigen genot denkt, maar om daar nou iemand voor het gerecht voor te slepen... bit overdone.

Rave
 
Ravennera said:
Het is idd redelijk egoïstisch te noemen als een van de partners alleen om zijn/haar eigen genot denkt, maar om daar nou iemand voor het gerecht voor te slepen... bit overdone.

Rave

Dat is het temperament zullen we dan maar zeggen. Ik heb overigens geen idee hoeveel waarde je aan het oorspronkelijke bericht moet hechten. Ik vond 'm wel grappig en een mooie aanleiding om een discussie te starten: voor hoeveel van genot en het orgasme van je partner ben jij verantwoordelijk?

Ikzelf zou het nooit zo ver laten komen. Ik denk dat ik er pretty much alles aan doe om het mijn partner naar de zin te maken. Dat geldt overigens zowel in als buiten bed. Mijn filosofie is dat als je dat beiden doet (en de ander het dus niet "maar zelf laat uitzoeken") het plezier voor beiden uiteindelijk met een faktor tig omhoog gaat. Mits je beiden dezelfde instelling hebt natuurlijk. Je kan het ook van twee kanten puur egoistisch aanpakken en ook dan zou het kúnnen werken... maar dat vind ik een egotrip. Dan heeft het weinig meer te maken met elkaar OOK laten zien hoeveel je om de ander geeft.

Het is toch veel leuker om beiden je uiterste best te doen het de ander naar de zin te maken? In mijn ogen is dat double the fun in plaats van the fun part opsplitsen in een stukje voor jou en een stukje voor mij......
 
In Duitsland kunnen ze het ook!

Sekshongerige vrouw belt politie

Een vrouw uit het Duitse Aken heeft woensdagnacht de politie gebeld met een opmerkelijke klacht. Ze was razend over het feit dat haar echtgenoot niet aan zijn echtelijke plichten had voldaan.

De man en de vrouw sliepen al maanden apart en hadden geen intiem contact. De vrouw raakte zo gefrustreerd dat ze midden in de nacht wakker werd en seks eiste van haar man. Toen hij er niet op inging, belde ze linea recta de politie.

De agenten op het bureau konden niet veel met deze frappante klacht. Ze konden niet echt een strafbaar feit ontdekken, vertelt een zegsman van de politie in Aken.
 
Alle gekheid op een stokje, overigens..... Ik heb een relatie gehad waarin seks op een gegeven moment helemaal niet belangrijk meer was voor me. Het was alsof ik me neergelegd had bij het feit dat dat er tussen ons niet in zat. Ik wist op een gegeven moment ook dat als ik dat weer wilde, het waarschijnlijk niet met hém was, en dat ik de relatie dus zou moeten verbreken, zeg maar.

Als twee mensen, die altijd wel seks hadden binnen de relatie, dat ineens niet meer hebben dan is er meestal iets anders (of veel meer) aan de hand! Ik zou eerst proberen er achter te komen wat dat is. Lukt dat niet of kan je het probleem wel identificeren maar samen niet oplossen dan moet je samen bepalen wat dat betekent voor je relatie; hoe belangrijk de seks is.

Ik ben het er wel mee eens dat je een zekere verantwoordelijkheid binnen een relatie hebt als je beiden ook van elkaar verwacht monogaam te zijn. Als je partner het niet elders 'mag' halen dan is dit één van de dingen die jij alleen nog kan geven... Hoewel voor sommige stellen een seksloos huwelijk prima werkt. Als beiden het geen probleem VINDEN is er natuurlijk ook geen probleem!
 
Oké dames..... wie heeft er wel eens een relatie gehad waarbij je serieus ( :rolleyes: ) overwogen hebt de politie te bellen of een aanklacht in te dienen wegens wanprestatie :D

Ikke wel. Ik zou dat nooit echt gedaan hebben natuurlijk, maar in het kader van deze thread... De jongeman in kwestie had er niet echt veel van begrepen. Ik moet eerlijk bekennen dat die relatie niet lang geduurd heeft en dat dat niet eens iets met zijn (wan-)prestaties in bed te maken had ;)

Het mooiste van het verhaal was nog dat ik een jaar later van een vriendin hoorde dat een vriendin van háár (die ik vaag kende) inmiddels iets met de heer in kwestie had. Je weet hoe zo'n gesprek kan gaan dan.

Ik: "Goh joh, echt? Wat grappig"
Zij: "Je vindt het toch niet erg?"
Ik: "Welnee, leuk voor haar.... denk ik.... hoop ik.... hij was [giechel] trouwens wel een beetje een no-no in bed, dus ik hoop dat zijn, eh.. prestaties iets verbeterd zijn"
Zij: "Oh? Echt waar? Da's grappig want zij zei juist dat hij de beste minnaar was die ze ooit gehad had!"

:eek: :D

Tssss.... nu kunnen er natuurlijk twee dingen aan de hand zijn geweest. Of ik ben vreselijk kritisch en hard to please of zij was niets gewend. Ik bén kritisch, da's waar.... dus ik ga voor de zekerheid van antwoord A uit :D
 
Back
Top