lijfstraffen

wolf2002

Moderator
Joined
May 13, 2002
Posts
1,500
Met het oog op de naderende parlementsverkiezingen zou ik het volgende onderwerp willen aansnijden... hoe kijken jullie aan tegen lijfstraffen voor (vrouwelijke) studenten? En meer algemeen de acceptabiliteit van spanking als geïntegreerd deel van het dagelijks leven?

Zie ook deze link



:rose:
 
wolf2002 said:
Met het oog op de naderende parlementsverkiezingen zou ik het volgende onderwerp willen aansnijden...


Rita Verdonk komt absoluut in aanmerking en heeft ook nog eens zeer geschikte billen, daarover zullen we het eens zijn. Die gaat boven aan mijn lijstje.
 
lastmanonearth said:
Rita Verdonk komt absoluut in aanmerking en heeft ook nog eens zeer geschikte billen, daarover zullen we het eens zijn. Die gaat boven aan mijn lijstje.


Geschikte billen? Ik heb nog nooit naar de kont van Rita Verdonk gegeken. Maar dat maakt ook niet uit.... van mij mag het....
 
lastmanonearth said:
Rita Verdonk komt absoluut in aanmerking en heeft ook nog eens zeer geschikte billen, daarover zullen we het eens zijn. Die gaat boven aan mijn lijstje.

Neem dan maar een spaans rietje mee... ijzeren rita is het toch?


:rose:
 
M's girl said:
Geschikte billen? Ik heb nog nooit naar de kont van Rita Verdonk gegeken. Maar dat maakt ook niet uit.... van mij mag het....

Nog nooit naar de kont van Rita Verdonk gekeken? Daar heb je het weer, vrouwen hebben geen enkele echte belangstelling voor politiek...
 
lastmanonearth said:
Nog nooit naar de kont van Rita Verdonk gekeken? Daar heb je het weer, vrouwen hebben geen enkele echte belangstelling voor politiek...


Ik weet het.... Ik zal de volgende keer uitgebreid naar de kont van Rita Verdonk kijken... promised... :D
 
:confused: is de vraag un of we lyf straffen voor vrouwen wilen invoeren?

Nee, dat is meer iets voor nadat de Nederlandse constitutie is veranderd zodat we een Islamitishe staat zyn.

Of is de vraag of we politicie aan lyf straffen moeten bloot stellen?

mmmmm, een interressant concept. Mischien iets waarmee D66 terug kan komen. En dan meteen een lang gekoesterd verlangen in vervulling laten gaan om referenties in te voeren. Als ze het nou zo verpakken dat het volk een lyf straf moet goed keuren voor een ongehoorzame politicus :devil:
 
realwanderer said:
:confused: is de vraag un of we lyf straffen voor vrouwen wilen invoeren?

Nee, dat is meer iets voor nadat de Nederlandse constitutie is veranderd zodat we een Islamitishe staat zyn.

Of is de vraag of we politicie aan lyf straffen moeten bloot stellen?

mmmmm, een interressant concept. Mischien iets waarmee D66 terug kan komen. En dan meteen een lang gekoesterd verlangen in vervulling laten gaan om referenties in te voeren. Als ze het nou zo verpakken dat het volk een lyf straf moet goed keuren voor een ongehoorzame politicus :devil:


Welnee, zover zijn we nog lang niet... we laten de politiek eerst nog een hééééle tijd lekker zo door "studderen' voordat de bom écht ontploft... een keer... (of niet.... en maken wij dat niet meer mee.... :eek: )

Het is één grote schijnvertoning allemaal, ik maak me er niet eens meer druk om. Zo lang als ik me politiek bewust ben is er nog niet één partij geweest die niet op de één of andere manier gouden bergen beloofde... maar nakomen ho maar! Het is allemaal mooipraterij en afdruipen (mét een berg geld, dát wel..) als het mis gaat!

Hé.... ik ga de politiek in! :D LIGHTBULB MOMENT OVERHERE! :D
 
Back
Top