Pijpen, the new and improved manual

M's girl

Leaving
Joined
Jun 22, 2005
Posts
7,156
Op de Engelse Lit is er al veel over gezegd en geschreven, maar het blijft een boeiend onderwerp... kennelijk.... :rolleyes:

De vraag is zowel voor de mannen als voor de vrouwen en bestaat uit meerdere delen.

1a (voor mannen) wordt je graag gepijpt en kom je altijd klaar daarvan? (Heus, er zijn er die er niet van klaarkomen!)
1b (voor vrouwen) pijp je graag en windt het je ook op om het te doen?

2a (voor mannen) wat zouden vrouwen eigenlijk moeten weten om een blowjob perfect te maken?
2b (voor vrouwen) hoe goed denk je zelf dat je bent in het geven van blowjobs?

3 (voor mannen én vrouwen) als je tips en trucs mocht geven voor de beste blowjob ever, welke zouden dat dan zijn?​

Eerste ervaringen van de kant van zowel de man als vrouw zijn ook welkom hier. Houd er een beetje rekening mee dat de regels van Lit het niet toelaten dat er over sex met en door minderjarigen geschreven wordt... Dat zou je in het geval dát... even moeten omzeilen!

Oké, SHOOT! (.... om even dichtbij het onderwerp te blijven :rolleyes: )
 
M's girl said:
Op de Engelse Lit is er al veel over gezegd en geschreven, maar het blijft een boeiend onderwerp... kennelijk.... :rolleyes:

De vraag is zowel voor de mannen als voor de vrouwen en bestaat uit meerdere delen.

1a (voor mannen) wordt je graag gepijpt en kom je altijd klaar daarvan? (Heus, er zijn er die er niet van klaarkomen!)
1b (voor vrouwen) pijp je graag en windt het je ook op om het te doen?

2a (voor mannen) wat zouden vrouwen eigenlijk moeten weten om een blowjob perfect te maken?
2b (voor vrouwen) hoe goed denk je zelf dat je bent in het geven van blowjobs?

3 (voor mannen én vrouwen) als je tips en trucs mocht geven voor de beste blowjob ever, welke zouden dat dan zijn?​

Eerste ervaringen van de kant van zowel de man als vrouw zijn ook welkom hier. Houd er een beetje rekening mee dat de regels van Lit het niet toelaten dat er over sex met en door minderjarigen geschreven wordt... Dat zou je in het geval dát... even moeten omzeilen!

Oké, SHOOT! (.... om even dichtbij het onderwerp te blijven :rolleyes: )


oke allereerst gepijpt worden is geil, of het nou goed of slecht is!

1a ja heerlijk om gepijpt te worden, vooral door mijn huidige partner :rose: ik kom niet altijd klaar van pijpen, maar dan help ik wel een handje mee ;)

2a het afwisselen van het zuigen en likken is belangrijk, en dames vergeet vooral de ballen niet!
 
1a (voor mannen) wordt je graag gepijpt en kom je altijd klaar daarvan? (Heus, er zijn er die er niet van klaarkomen!)

Ik hoeft niet perse te climaxeren om te kunnen genieten van Sex.
Als ik gepijpt word ( Outdoors) om te climaxeren, dan sure.
Maar pijpen is toch meer een onderdeel van het liefdespel. meestal in de opening of the endgame.


2a (voor mannen) wat zouden vrouwen eigenlijk moeten weten om een blowjob perfect te maken?

Net als hoe zij graag sex hebben. Variatie is the key
Hou het vochtig en laat het een samenspel zijn van lippen, keel, tong en visualisatie( geil kijken in de ogen en/of er zelf ook van genieten. )
Ohh , en kijk uit voor je kiezen. ;)

3 (voor mannen én vrouwen) als je tips en trucs mocht geven voor de beste blowjob ever, welke zouden dat dan zijn?

(Zie 2a)
Appendix: Hou rekening met de natural shape of the Tool;
Is hij "gifted " gebruik dan zeker ook je handen alswel je mond.
Is hij "krommend" 69 laat het beter in je "keeltje "vallen.
Experimenteer en kijk hoe hij reageert.

heb je een droge mond en geen water bij de hand( wat trouwens zeer lekker is om water in je mond te houden en hem in je mond te nemen) jezelf een beetje choken produceert extra speeksel. ;)
 
Last edited:
1b (voor vrouwen) pijp je graag en windt het je ook op om het te doen?
Ik vind het heerlijk om te doen, en het wind me zeker op!

2b (voor vrouwen) hoe goed denk je zelf dat je bent in het geven van blowjobs?
Toch wel redelijk goed, nooit een klacht gehad en voldoende ervaring.

3 (voor mannen én vrouwen) als je tips en trucs mocht geven voor de beste blowjob ever, welke zouden dat dan zijn?
hij moet SCHOON zijn. :rolleyes:
 
3 (voor mannen én vrouwen) als je tips en trucs mocht geven voor de beste blowjob ever, welke zouden dat dan zijn?
hij moet SCHOON zijn.
Is dat niet een vereiste ?!.

Zoals een van mijn vriendinnen zei : "Ik mag dan wel een nederlandse zijn maar : I ain't gobbeling down on no head-cheese". ;)
 
Mja, maar helaas wordt dat nog wel eens vergeten. :(

En niet alleen in het begin, maar bijvoorbeeld ook na anale sex.
 
Krystitties said:
Mja, maar helaas wordt dat nog wel eens vergeten. :(

En niet alleen in het begin, maar bijvoorbeeld ook na anale sex.
Girl, u need to find some new friends.... :rolleyes:

ATM alleen na een enema ,dat heeft plaats gevonden within the Hr.

NIet alleen for her sake maar ook voor mij, als ze verwacht om gekust te worden. ;)
 
1) Ohh ja!!! Ik word graag gepypt. En er is niets lekerder dan in de mond van een vrouw klaar tekomen :devil: , OK behalve dan mischien in haar trutje :D

2) Om het echt perfect te maken gaat je partner gewoon door met pypen als je klaar komt. Daar kryg ik een super orgasme van. Myn meest geliefde houding: Ik lig op myn rug, en zy ligt op haar buik naast my met haar kontje dicht by myn gezicht. (69 werkt niet goed, of althans ik heb nog geen vrouw gehad die lang genoeg was om dat een relaxende ervaring te maken) dan kan ik haar strelen en een beetje kneden.

3) Tip: als dank for de moeite bef ik haar graag!!
 
Oké... ik zie pijpen niet (alleen) als voorspel. Soms begint het wel zo met de bedoeling van... maar als ik dan merk dat mijn partner écht enthousiast reageert wil ik wel eens van koers wijzigen en gewoon doorgaan tot hij klaar komt. Soms hebben we - bijna als vooraf afgesproken - uitsluitend orale sex, want ik vind niet dat dat alleen maar tot het voorspel behoort.

Ik lees op Engelse Lit vaak dat men vindt dat je geen 'volwaardige sex' gehad hebt als er niet neuken aan te pas is gekomen. Wat een onzin! Haha, en zoals eerder geferereerd aan deze statement: zo dacht Bill Clinton (toffe peer overigens ondanks zijn Monica-blunder) even onder de beschuldigingen uit te komen. Ik weet zéker dat ik Hillary aan mijn kant - van het idee over wat wel en niet sex is - had.. :rolleyes:

Anyway. Wat maakt een goede blowjob? Ik zeg dat attitude minstens net zo belangrijk is als techniek. E's Toy zei het al een beetje denk ik.... het zal best altijd wel geil zijn... maar als er nèt even een beetje iets mist (en dat iets is niet altijd goed onder woorden te brengen) brengt het je niet over het randje. Dat ken ik wel.

Attitude dus. Het is voor een man, heb ik begrepen, erg belangrijk om te merken dat de vrouw er plezier in heeft. Tuurlijk is het ook handig dat je als vrouw ook nog een beetje weet wat je doet, maar als je het doet omdat het 'moet' is de lol er gauw af!

Een paar steekwoorden die volgens mij essentieel zijn:

  • welwillendheid
  • enthousiasme
  • gulzigheid
  • brutaliteit
  • overgave

Ohja, belangrijk onderdeel daarvan is waarschijnlijk ook: het initiatief zo nu en dan eens nemen. Dat geldt niet alleen voor pijpen maar voor alle sex natuurlijk. Ik vind het "grappig" ( :rolleyes: ) om zo nu en dan out of the blue en zonder eerdere sexuele hints voor M te gaan staan/zitten en zijn broek open te ritsen en dan al dan niet aan te kondigen dat ik hem ga pijpen (dat hoeft niet altijd gevocaliseerd te worden om toch een aankondiging te mogen heten ;) ). Works every time. En dan gewoon afmaken, opstaan en verder gaan met waar je mee bezig was. Cool :cool: Gelukkig heeft hij dat principe ook 'door' dus ik kan in de "beffen" thread de andere kant van het verhaal melden... :D
 
Ik ga een wat technisch antwoord geven maar het is maandagmorgen dus dat vergeven jullie me vast wel... waarbij ik overigens meteen wel wil opmerken dat techniek ook maar relatief is... soms is de situatie zo geil dat zelfs de onhandigste pijpbeurt nog in een keiharde climax eindigt...

Maar ik vind het vrij onaangenaam als de dame in kwestie de voorhuid naar achteren schuift en minutenlang aan de ontblote eikel zuigt.. dat is veel te intens, op het ondraaglijke af... bij mij werkt het beter als de voorhuid regelmatig wordt teruggeschoven... kortom, dat ze me min of meer aftrekt in haar mond... heb geen idee of ik daarin de enige ben trouwens... en inderdaad, afwisseling heeft de voorkeur...

Trouwens, mss ben ik blase, maar ik vind het toch wel het geilst als ze doorslikt... het is denk ik je plicht als gentleman om even aan te kondigen dat het eraan komt, maar als ze vervolgens dekking zoekt is het toch een beetje een afknapper...

:rose:
 
wolf2002 said:
Trouwens, mss ben ik blase, maar ik vind het toch wel het geilst als ze doorslikt... het is denk ik je plicht als gentleman om even aan te kondigen dat het eraan komt, maar als ze vervolgens dekking zoekt is het toch een beetje een afknapper...

:rose:

Ga ik zeggen dat de mannen wel moeten zorgen dat het lekker smaakt. :rolleyes:
Veel fruit eten mannen!
 
Krystitties said:
Veel fruit eten mannen!

Als dat geen reclame voor de groentenboer is dan weet ik het niet meer...

Welkom en nice to meet you krysti!

:rose:
 
wolf2002 said:
Als dat geen reclame voor de groentenboer is dan weet ik het niet meer...

Welkom en nice to meet you krysti!

:rose:

Meloen en mandarijntjes werken goed. ;)

Dank je! Likewise!
 
Meloen en mandarijntjes werken goed.

Doet me denken dat iemand een thread moet starten voor een Doe-Het-jezelf genitaliën-vervanging.

Zelf geen ervaring ermee , maar verhalen over een meloen (honeydew) verhitten in een magnetron ,een gat erin maken en jezelf uitleven zijn er genoeg.

En natuurlijk hoe je dan uit eindelijk al huilend in slaap moet vallen . ;)
 
Krystitties said:
:rolleyes: waha..aww, dat klinkt wel zielig..

Er zijn mensen, be it by curiosity ,niet de ability hebben " om iemand te regelen "
of gewoon uit gebrek aan confidence ze het lekker vinden om zichzelf te bevredigen.

( If only I was 2 inches longer ;) )

Ik neem aan dat zelf handlotion en poppenhaar op je hand plakken op ten duur gaat vervelen.

I am NOT here to judge, just to point and laugh...j/k
Ben zelf wel benieuwd of iets artificial in de buurt kan komen van The real thing.

Wellicht ik uit curiosity het zelf zal gaan uitproberen. ;)

Toen ik jonger was en het fenomeen je " hand in slaap laten vallen" voordat je jezelf bevredigt hoorde was ik wel zeer benieuwd , maar nooit het geduld ervoor had om het uit te proberen.
 
o1216o said:
Doet me denken dat iemand een thread moet starten voor een Doe-Het-jezelf genitaliën-vervanging.

Nou..... wat let je? Het is wel een grappige. Kijken hoe creatief we kunnen zijn.
 
o1216o said:
Doet me denken dat iemand een thread moet starten voor een Doe-Het-jezelf genitaliën-vervanging.

Zelf geen ervaring ermee , maar verhalen over een meloen (honeydew) verhitten in een magnetron ,een gat erin maken en jezelf uitleven zijn er genoeg.

En natuurlijk hoe je dan uit eindelijk al huilend in slaap moet vallen . ;)
zoiets bedoel je?
 

Attachments

  • Poor bastard.jpg
    Poor bastard.jpg
    15.2 KB · Views: 67
o1216o said:
Doet me denken dat iemand een thread moet starten voor een Doe-Het-jezelf genitaliën-vervanging.

Zelf geen ervaring ermee , maar verhalen over een meloen (honeydew) verhitten in een magnetron ,een gat erin maken en jezelf uitleven zijn er genoeg.

En natuurlijk hoe je dan uit eindelijk al huilend in slaap moet vallen . ;)
Laat ons even weten of ze beviel? :p
 

Attachments

  • hap.jpg
    hap.jpg
    17.1 KB · Views: 64
Ik vond dit nog op het internet... uit een ander forum. Zitten wel grappige reacties bij.
 
Back
Top