Trading Spaces

o1216o

Really Really Experienced
Joined
Jul 10, 2006
Posts
436
Ik weet het, het is nog al infantile.
(flashbacks waar ik als tiener verhalen uitwisselden met mijn vrienden.)
Maar who knows, wellicht brengen we elkaar nog op een idee . :catroar:

Question: Wat is jouw meest Kinkiest, Dullest , Weirdest of Opwindenste plek waar je jouw " Freak " heb losgelaten?. .
 
Om mijn 100st post maar snel te maken....( :nana: yeaaaaah me ! :nana: ).
* Er is er een verslaafd ja ja .. en daarom zingen we blij..hij leve lang hoera hoera ........*

Mijn weirdest plek was in het bed van mijn ouders. kon mijn moeders parfume en mijn vaders tabak ruiken. needless to say zijn we toch ook maar gaan verhuizen.
 
Ik vind iets niet zo gauw kinky qua plek. Ik kan en wil met M sex anytime, anyplace hebben. Het enige dat me tegen zou houden is de kans om betrapt te worden. Niet uit schaamte voor mezelf, maar eerder omdat ik vind dat je niet zo maar mensen met jouw vorm van exhibitionisme kan en mag confronteren.

Ikzelf zou geen aanstoot nemen aan een stel dat sex had ergens in het openbaar. Afhankelijk van de situatie zou ik doorlopen of (stiekum of niet) blijven kijken. Maar niet iedereen is daar van gediend en er zijn mensen die er (misschien ook wel een klein beetje terecht) aanstoot aan kunnen nemen.

Dus ik heb sex gehad in het bos, maar op plekken waar je niet zó gauw ontdekt kan worden. In de auto (heb o.a. M gepijpt in onze auto voor de deur in onze straat) en ik heb ooit in het bed van mijn ouders sex gehad. Ik heb op een wasbak gezeten (zo'n hangende in de badkamer) terwijl ik geneukt werd (en dat was toch vooral ongemakkelijk) en alles bij elkaar vrijen we misschien net zo vaak buiten het bed als erin. Maar ik vind dat allemaal dus heel normaal en niet kinky of apart ofzo.

Kinky is meer in de zin van op een podium gaan neuken voor een publiek.
 
o1216o said:
Wat is jouw meest Kinkiest, Dullest , Weirdest of Opwindenste plek waar je jouw " Freak " heb losgelaten?. [/U].

Freak? Pardon? Bedoel je waar je de hand aan jezelf geslagen hebt?
 
lol...yeah ik heb mijn freak losgelaten in mijn ouders' bed... thats a bit too kinky even for me...

Wat is jouw meest Kinkiest, Dullest , Weirdest of Opwindenste plek waar je jouw " Freak " heb losgelaten?.

Wat is jouw meest Kinkiest, Dullest , Weirdest of Opwindenste plek waar je SEX heb gehad.

;)
 
M's girl said:
Kinky is meer in de zin van op een podium gaan neuken voor een publiek.

Dan is heet het niet meer plezier maar entertainment. :D
 
Ik ben niet zo voor de vreemde plekken, doet me niet zoveel, maar doe het graag om mn partner te plezieren... gedenkwaardig was een keer in de zee, voor een druk strand... voelt een beetje gewichtsloos...

:rose:
 
lastmanonearth said:
Freak? Pardon? Bedoel je waar je de hand aan jezelf geslagen hebt?


Hij wil gewoon graag weten waar je allemaal sex gehad hebt, buiten je eigen bed ;)
 
Meerdere keren in een druk park, op het strand, tussen de lome zonnebaders, in een couchette tussen Italië en Nederland (met een meisje dat ik een paar uur ddarvoor in diezelfde couchette had leren kennen) terwijl er iemand in de couchette onder ons aan de ander kant lag te kijken (herinner ik me nu opeens), helaas tamelijk vaak ook in een auto (erg ongemakkelijk), in de wc van een camping, ehh....
 
Er zijn plaatsen waar ik met tegen zin sex heb. :eek: ja, ik zei het !.

In het water.. droogt de vrouw zo van uit.
en zand...kans groot dat je van haar een schuurpapier maakt...lekkkkerrrr
 
Back
Top