Fantasie en werkelijkheid

wolf2002 said:
Bekijk het eens van de andere kant... hoe zou het zijn om je meest kwetsbare en gevoelige lichaamsdeel door een gat te steken zonder dat je weet wat er aan de andere kant zit...? Een flinke hap en je bent weg ;)

Ik weet dat er wel eens gangbangs in Nederland worden georganiseerd... het parkeerterrein bij het tankstation aan de A4 schijnt een beruchte locatie te zijn... een vrouw stelde zicvh beschikbaar om in een bestelwagen door de aanwezige mannen te worden genomen...

Ook heb ik wel eens een stel in een chatroom ontmoet dat mannen zocht voor een gangbang op een naaktstrand bij Bloemendaal... ik ben er nooit bij geweest, dus ik weet niet of het echt is, maar het klonk allemaal overtuigend... natuurlijk, voor hetzelfde geld loop je in een val en ben je je portemonnee kwijt... mss gaat het ook wel om betaalde sex...

Het lijkt me wel heel geil om aan een gangbang deel te nemen, maar als het erop aankomt ben ik denk ik liever toeschouwer... publiekelijk masturberen zou op zo'n plek nog wel lukken, maar neuken? ik ben toch meer voyeur dan exhibitionist...

Ik denk dat vooral een anonieme gangbang, dus met vreemden, in praktijk wel erg extreem is... je leest vaak dat swingers tijdens een 'stellenfeestje' toch ook eerst de tijd nemen om rustig aan elkaar te wennen, samen wat drinken en kletsen en daarna pas de matrassen te voorschijn halen...

Voor stellen die willen experimenteren met dit soort fantasieen is een parenclub denk ik de logische eerste stap... daar kan je zelf kiezen hoe ver je gaat... je kan kijken en leren van anderen, mss een keer meedoen, of een heer/stel van je keuze uitnodigen om samen aan de rol te gaan... is toch wat anders dan een wilde meute geile mannen op een nachtelijk parkeerterrein...

:rose:
Wolf
je kan beter naar de A2 gaan :rolleyes:
 
Back
Top