Erotische foto's

M's girl

Leaving
Joined
Jun 22, 2005
Posts
7,156
Op het BDSM forum op de Engelstalige Lit loopt al heel lang een zwart-wit pics thread. Daar zitten erg mooie foto's bij. Dat heeft me aangezet om zelf ook naar dat soort foto's op zoek te gaan en ik heb best aardige dingen gevonden.

Misschien is het leuk om hier ook zo'n thread gaande te houden. Ik weet dat bepaalde foto's (eigenlijk) auteursrechtelijk beschermd zijn en bladiebla, maar uiteindelijk staan ze ook op de Engelstalige Lit. Mijn filosofie is een beetje dat het ook juist reclame is voor de artiest. Laten we om die reden dan ook afspreken dat je verwijst naar de artiest/site.

Het lijkt me leuk als je bij de geplaatste foto ook schrijft waarom je deze zo mooi / spannend / geil vindt. Ohja, over het laatste ( :rolleyes: ) gesproken: het moet een beetje binnen de perken blijven wat het expliciete betreft geloof ik. Ik hoop dat de Moderator met een schuin oog mee kijkt en ons wellicht wat pointers geeft.

Ik zal zo eens gaan graven en wat van mijn favo pics aandragen.
 
Ken Marcus

Eén van mijn favo fotograven is Ken Marcus. Via de officiele site ( http://www.kenmarcus.com/menu.php ) moet je voor veel foto's betalen (logisch) maar als je goed zoekt op internet ( ;) ) kom je ook wel wat free stuff tegen. Hoewel ik op zich niets heb met bondage en (heavy) BDSM zijn de foto's daarvan vaak wel weer prachtig vind ik!

De eerste foto die ik plaats is zéker niet de mooiste van Ken Marcus die wij in de collectie hebben, maar ik wacht even af of we díe wel mogen plaatsen. Eerst maar eens kijken of deze thread sowieso gaat lopen... ;)

Kom maar op met die mooie foto's!
 
Mooie fetish foto....
 

Attachments

  • latex.jpg
    latex.jpg
    78.8 KB · Views: 755
Cumshots zijn meestal mooi om naar te kijken.....
 

Attachments

  • cum1.jpg
    cum1.jpg
    58 KB · Views: 853
Euh.... ja, E's... lekker, maar of dit mag? Ja, die eerste wel denk ik.

Enfin, we horen of merken het wel.

Nog een paar dan? :D (Ik zal het ietsje netter houden tenzij we officieel de go-ahead krijgen)....

Max Pritt..... mooi
 
Mmm zeker die laatste is erg opwindend... op die officiele go ahead kan je lang wachten denk ik, met een dergelijke autorisatie zou de site zich alleen maar in problemen brengen... gewoon kijken hoe ver je kan gaan, je merkt het vanzelf wel... overigens toont de laatste foto wat mij betreft aan dat ook een beeld zonder naakt of geslachtsdelen zeer geil kan zijn...

:rose:
 
Ja, hij is goed hè?

Ik ben het met je eens. Soms is het zelfs opwindender.... hoewel ik met heel expliciete foto's, mits mooi gefotogrefeerd enzo, ook absoluut geen moeite heb...

;)
 
Daarin verschillen onze smaken wel geloof ik... persoonlijk vind ik juist de morsige, (quasi) amateurkiekjes veel geiler dan het gladde, gestyleerde werk. Dat is misschien wel mooi, maar vind ik meestal niet echt opwindend... wasgoed op de achtergrond, onvolmaakte billen... veel opwindender... die laatste foto is wel een mooi voorbeeld... bijna echt...

Gelukkig komen onze smaken soms ook overeen... we houden blijkbaar allebei van sushi;)


:rose:
 
Ja klopt wel. Hoewel die laatste foto ook puur gestyleerd is. Hij is ook mooi. Hij is quasi nonchalant maar alles is er goed aan. De attractie is inderdaad dat het net zo goed een amateurkiek zou kunnen zijn qua setting, maar dan tóch net iets anders in mijn ogen: want alles klópt er wél aan.

Ik vind foto's die iets aan de verbeelding overlaten (zoals deze laatste) ook heel mooi maar zoals ik al eerder zei mag het van mij best heel expliciet zijn. En niet-volmaakte billen kan ik any day, any time zien als ik me omdraai als ik voor de spiegel sta, :D , dus als ik mag kiezen, dan kies ik voor mooi....
 
Thanks Scaly!

And thanks for dropping by, although I suspect you did not understand one bit of what's beeing written here, haha. Never mind... the pics are universal. I'll post some more nice ones.

Any requests?
 
aph·ro·di·si·ac
adj.
Arousing or intensifying sexual desire.
n.
Something, such as a drug or food, having such an effect.


We are talking about food and drinks that - supposedly - enhance sexual desire. I had a conversation with someone who wrote an erotic story about sushi (my fav food) and this is how my question came about. A] Does it work, and B] which one(s) work for you? Stories that witness of such an event are most welcome. If you want to reply (in English of course, although....... wouldn't it be funny to see you try to do it in Dutch :p ) please do so in that thread.

Anything else you "need" to know? :D Please ask!
 
Scalywag said:
Yeah, it's easier to translate the pics than the words. ;)

I saw this other thread title: Afrodisiacum. What does that mean? (I can only imagine)

We do not seem to be able to attract more Dutch speaking members to this forum, but at least some English speaking people have noticed the activity.
Is this progress? or a proof we should give up. LOL
By the way your participation is indeed apreciated
 
Mwah.... er wordt genoeg in deze fotothread gekeken... er wordt alleen weinig gepost. Maar ja, wat moet je zeggen hè... bij een foto als deze ;) (zie attachment)
 
Back
Top