Namio Harukawa liefhebbers

E's Toy

Literotica Guru
Joined
Feb 16, 2006
Posts
1,363
Zijn er nog meer Nederlandse Namio Harukawa liefhebbers, ben zijn echte werk nog niet tegengekomen, maar ben een groot liefhebber van deze prenten.......


NH-col-134.jpg
 
Last edited by a moderator:
Love these drawings

Hello Toy,

I am sorry I don't speak Dutch. I love these drawings. Can you tell me more. Who's drawings? Where can I see more of them?I hope others respond with more drawings.

Thank you, L O Reins
 
Ik vond deze thread wel aardig en ik vind de tekeningen mooi. Dus ik bump 'm even.... misschien heb je nog meer pics om in de thread zelf te attachen?

Ik heb er ook wel een paar gevonden ;)
 
Nou, weer wat geleerd :rolleyes:
En hoewel ik van beffen hou :p (ja ik weet het een klef woord) zal ik niet een kult volger worden :cool:
 
Namio is niet alleen dat.... Volgens mij gaat het bij Namio ook heel erg om het type vrouw, namelijk die met de dikke billen. En verder gaat het over face sitting en dominance.... En ja, dus over cunnilingus ( :p )
 
M's girl said:
Namio is niet alleen dat.... Volgens mij gaat het bij Namio ook heel erg om het type vrouw, namelijk die met de dikke billen. En verder gaat het over face sitting en dominance... ( :p )

Dat zyn dan precies de aspecten die my niet aantrekken.
 
realwanderer said:
Dat zyn dan precies de aspecten die my niet aantrekken.


:D Ik vind die vrouwen meestal wel mooi en de tekeningen op zich ook. Dat face sitting heb ik zelf niet per se iets mee maar geen moeite mee om te doen...
 
M's girl said:
:D Ik vind die vrouwen meestal wel mooi en de tekeningen op zich ook. Dat face sitting heb ik zelf niet per se iets mee maar geen moeite mee om te doen...

Ja de tekeningen zyn eigenlyk ook wel mooi. Een styl die ik overigens wel eerder in kust heb gezien. (kan niet herinneren wie, maar ik moet nog wel ergens een post kaart hebbben). Dus dit is niet helemaal origineel. Maar als het onderwerp je dan ook niet aanspreekt krygt het geheel een 6je op zyn hoogst. Niet genoeg om als fan te qualificeren.
 
Back
Top